Jak jsme vás informovali v neděli, tak o víkendu na Steam do předběžného přístupu dorazila taktická akce Ready or Not od VOID Interactive, která funguje v podstatě jako duchovní nástupce kultovní a velice oblíbené série SWAT.
Někteří z vás si posléze mohou vzpomenout na to, že v březnu tohoto roku bylo oznámeno, že se autoři dohodli na partnerství se společností Team17, která měla hru vydat.
Nicméně to již neplatí. Včera totiž bylo oznámeno, že se vývojáři po vzájemné dohodě s Team17 rozešli, kdy věří, že je toto ten správný krok pro budoucnost hry. Zároveň vydavatelství poděkovali a popřáli mu mnoho úspěchů.
Kromě toho autoři v dalším svém twitterovém příspěvku fanoušky ubezpečili, že jsou stále zavázáni jejich vizi, a to vytvořit hardcore taktickou střílečku. Toho pak chtějí dosáhnout za pomoci pravidelného analyzování hráčské zpětné vazby, jejíž důsledky se projeví v mnoha následujících aktualizacích.
VOID Interactive and Team17 have mutually agreed that Team17 will no longer publish Ready or Not. We are confident that this is the right path for the future of Ready or Not, and we thank Team17 for their partnership and wish them great success with their spectrum of games!
— VOID Interactive (@VOIDInteractive) December 20, 2021
Aktuálně se tedy chtějí zaměřit na vylepšení umělé inteligence či přidání nových map a upravení těch aktuálních. V pozdější budoucnosti následně dorazí třeba podpora moddů a dodatečný překlad do jiných jazyků.
Hru si můžete zakoupit na PC (Steam) za 35,99 eur (910 Kč), případně v Supporter edici za 102,57 eur (2 600 Kč).
Na to ze je ta hra v early accesu, tak jsem s ni hodne spokojenej. Je toho potreba hodne opravit a vylepsit, ale celkove to ma vybornej potencial.
Také kolik uplynulo let od začátku vývoje, já viděl SOON už někdy 5 let zpět. Před třemi lety jsem koupil s přislíbenou betou, která meškala dva roky a vlastně stejně nic není hotové. Několik nadějných lidí vývojářský tým už raději opustilo a po rozvázání se s Team17 Void Interactive zase nestojí nic v cestě nekonečného natahování a nulové komunikaci se zákazníky. Chvíli jsem si vyčítal, že víkend před několikaměsíčním mlčením a následným vydáním Early Access jsem nákup refundoval se ztrátou 30 % ceny, ale po této novince už to vidím opět tak, že jsem nepřišel o 30 %, ale získal jsem zpět 70% z tohoto scamu.