Vývojáři ze studia Kojima Productions a vydavatelství 505 Games společně oznámili, že se rozšířená verze hry Death Stranding s přízviskem Director’s Cut podívá i na počítače.
Thank you for your patience!
The release date of DEATH STRANDING DIRECTOR’S CUT PC version is announced!It will be available on Steam and Epic Game store this spring 🌈🦀🐟🐋🐬☔️🌱👻🌪💀👶👍🚀
Tomorrow is in your hands.#DeathStrandingDC #KojimaProductions #505Games pic.twitter.com/EKUxfqXMbs
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) January 5, 2022
Kartu hry již nyní najdete na Steamu, přičemž datum vydání je stanoveno na jaro letošního roku. Cena zatím zveřejněna nebyla. Pokud by byla zachována stejná cenová politika jako v případě verze pro PS5, tak by majitelé původní verze za upgrade zaplatili 10 eur/250 korun.
Otazník rovněž visí nad případnou podporou funkcí ovladače DualSense. Autoři naopak již nyní lákají na novou technologii XeSS od Intelu, která funguje na podobném principu jako DLSS od Nvidie.
Moje srdcovka, ten konec kdyz dete do krematoria a hudba, to me uplne rozsekalo.
Pribeh je nejlepsi co sem kdy ve hre videl.
Gameplay, rozhodne nuda neni, nemel sem snim problem.
Mam 2 vytky, roztahana cast v horach a na konci moc boss fightu.
Jinak je to po vsech strankach klenot.
Všichni na to nadávají, přitom já si to celkem dost užil. Hodně lidem tenhle typ hry nesedne, jenže já ty Kojimovi úlety docela miluju, protože si dovolí nabídnou něco netradičního ve svých výtvorech.
Tahle hra je nudná i na obrázku a to je co říct
Skvělá zpráva!
70% Jedna z nejpřecěňovanějších her dnešních dnů: rádoby hluboký příběh, který je spíše divný než cokoliv jiného, nudný gameplay a příšerný gunplay. Jediné co je ve hře nadprůměrné, jsou herecké výkony i když po většinou plácají cringe floskule. Někdo by konečně mohl Kojimovi říci, že císař na sobě nic nemá…
70% Jedna z nejpodceňovanějších her dnešních dnu: velice hluboký příběh, který je nesmírně dobře napsán a snaží se poukázat na spoustu problémů lidstva. Perfektní gameplay a normální gun play, který je jen prvek navíc, protože se ani z daleka nejedná o shooter hru. A to je základní kámen tvýho problému, díváš se na to jako na další hru, kde bude tvoje motto run and gun, rychle proběhnout, pozabíjet, vylootit, upgradovat, dohrát. Tohle je ale mnohem, mnohem víc než hra. Gameplay je skvělej, pokud se dokážeš vžít do role a všech okolností děje, což ti nejspíš nic neříká. Někdy by ti měl říct, abys Kojimovi hry nesoudil, když je nepochopils
jistě: https://www.youtube.com/watch?v=aJ0KmbSgMpE
Jestli je tvůj největší argument video, který ti říká co si myslet, tak se u něho zasměj a nehraj to. Ale nešiř názor na něco, cos zřejmě ani nikdy nehrál, zkus svůj čas využít u diskuzí, kde tvůj názor bude založenej třeba i na osobní zkušenosti
jaryn: Vrány už se slítaj ♥
krááá kráá ♥
příběh to má pěknej ale jsou tam místa, kde hodiny běháš sem a tam, že za ty hodiny zapomeneš proč to vlastně děláš … do toho ty Kojimovi ukolébavky a u hry usneš … hlavně, že to je scifi jak cip, samé robotické vychytávky ale obyčejné vznášedlo tam nemají ?? jo aha, vznášedlo by úplně rozbilo koncept hry :/ tam jde vlastně hlavně o ty šutry na zemi…
krááá kráá ♥
Však tam vznášedlo je a běháš tam a zpátky v každé hře, asi už moc velkej zvyk ze zabij a přines – což dělá téměř každá hra. Vyzvedni a přines s tím, že po cestě máš jako nástrahu terén a BT mi nepříjde nijak nudný. Opět, kdybys to nevzdal po pár hodinách, zjistil bys, že tě hra nutí počítat s kapacitou baterií, nákladem kterej neseš a cestou kterou se vydáš. Super koncept obohacenej o futuristický prvky, možnost tisknout pomocí PCK stavby a nechávat na nich hrát libovolnou skladbu z OST… Rád si zahraju hru, co tohle dělá líp, nebo ji vůbec napadlo něco takovýho. Ale nebudu to dál rozvíjet, krmit trolly není dobrý
ale pojízdné vznášedlo, hovercraft …
né ten floating carrier pro balíčky …….
ale máš pravdu, hru jsem nedohrál … už jsem dál nemohl …
Sám Kojima má asi data, že mu u Chapteru 3 vypadlo nejvíc hráčů, táhlo se to tam dost, o to žádná. Directors cut už je trošku upraven, aby se člověk na tak dlouho neodloučil od příběhu nošením desítek objednávek, což může určitou část hráčů začít nudit, pokud za tím nic není. Hovercraft by zabil to zdolávání terénu, který tě nutí někdy odložit vozidlo a jít po svejch. Ono je to pak jiná sranda, když má člověk rychlostní skelet, motorku a na zádech stabilizátor pohybu, aby Sam tolik nepadal na hubu
walking simulator je fakt pecka , ja chci hrat bavit se a ne se nudit . chodim v realu ve hre chci delat neco co v realu nemuzu
vic nez hra ? a co to jako ma byt ? nejaka vlhka buchticka ?
Hraj a bav se, kdo te k cemu nuti?? Jeste, ze v ostatnich hrach nemusis chodit a nudit se.
Dalsi trapak co to ani nehral a papouskuje nazor o walking simulatoru. Taky pises komentare na youtube ke kazdymu filmu a pisnicce co neposlouchas, protoze kdyz to neposlouchas ty, tak to nemuze byt dobry? To je fakt solidni nazor