Únor bude z pohledu her skutečně nabitý, kdy se dočkáme nového dílu série Horizon, pokračování zombie záležitosti Dying Light a FromSoftware nám přinesou svůj nový projekt, jímž je velice očekávaný Elden Ring.
A právě poslední zmiňovaný projekt se nedávno stal „nejvysněnější“ hrou na Steamu, což znamená, že si jej nejvíce uživatelů přidává do svého seznamu přání.
Tímto krokem bylo tedy z prvního místa sesazeno Dying Light 2 Stay Human, které tuto první příčku vlastnilo v podstatě po celý uplynulý rok.
Zároveň se jedná o první případ, kdy se Elden Ring podíval na vrchol tohoto žebříčku.
Když se následně podíváme na zbytek osazenstva, tak zjistíme, že si lidé častokrát přejí i PC verzi God of War, rozverně vypadající titul Party Animals, skvěle vypadající Hollow Knight: Silksong a trochu pochybně působící The Day Before.
Kromě toho uživatelé taktéž stále neztrácí naději a těší se na Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, přičemž zvědavost panuje i u S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl.
Když mě nebavilo Sekiro bude mě bavit tohle ? Dark souls tak pul na pul.
Souls série a Sekiro jsou dvě dost rozdílné hry, Elden Ring bude, co se týče hratelnosti, nejvíc podobný Dark Souls 3, takže zahrej DS3 a uvidíš.
But why?
no tak to se divím, když tenhle typ žánru moc lidí nehraje Teda aspoň ty, které znám.
Proč je to tak nahajpovany ?
Těžko říct, já si myslím, že tady jde hodně o fanoušky žánru a Souls série + Sekira.
Dying Light 2 by třeba byl nahoře, kdyby o něm nevyšly všechny ty zprávy o chaotickém vývoji apod. To si myslím, že hodně ovlivnilo hype hry, protože to vidím i na sobě. Už nejsem tak 100% přesvědčen o koupi v den vydání, nebo i o předobjednávce.
Tak samo VtMB2 a Stalker 2.
Jakmile vidím, že se vývojáři hrabou v nějakém svinstvu, tak zpozorním a dokud neuvidím, že hra nebyla nijak moc ovlivněna a je to pořád to co bych chtěl hrát, tak s ní nakládám opatrně.
U Elden Ring… tam už máme pořádný gameplay a jde vidět, že v podstatě jde o Dark Souls v otevřeném světě, který vypadá, že zde funguje naprosto v pořádku. A proto zde nevidím moc důvodů k obavám, takže pokud má někdo rád FromSoft hry, tak si myslím, že má Elden Ring určitě v hledáčku.
Zvláštní, že Elden Ring je zrovna v téhle kategorii. Jelikož je to od FromSoftware čekám nekompromisní obtížnost. Tudíž to je pro menší skupinu hráčů než třeba Dying light 2, který bude zcela jistě více casual.
Asi většina hráčů vůbec sní, že to dohraje
U Sekira jsem se zasekl u Owl bosse
Ona ta obtížnost není tak nekompromisní jak se může zdát. Ta hra prostě staví na tom, že i obyčejný nepřítel tě může klidně zabít, když si nedáš pozor a když se bojuje proti velkému monstru, tak musíš postupovat po krůčkách a ne se na něj vrhnout jako na draka ve Skyrimu.
Je to svým způsobem takový „realismus“ a většinu času je to fér a výzva zároveň.
v jedničce si pamatuju, že jsem se nedostal skrz Seath the Scaleless, ale ne kvůli nějakému útoku na uhnutí, ale plošnému útoku, který byl přes celou oblast a dával mně na jednu ránu. Moc fér mi to nepřišlo
Jestli si dobře pamatuju, tak stačilo se držet úplně u něj na levé straně. Tam ten plošný útok nedosáhl. Chce to i trochu experimentů, ono je tam víc bossů co tě zabijou na jednu ránu, když ten útok neznáš.
Capasak tam kde jsi na toho bosse prvne narazil jsi s nim nemel bojovat, mel te zabit , po te co te zabil ses obevil ve vezeni a mel si se k tomu bossovi dostat uplne nekam jinam kde jiz zabit sel
sakra
jo, tohle platí u Sekira a to jsem hrála, ale u soulsovek je prý celkem grind a to potom tuhle představu trochu ničí pro mě
Grindem bych to přímo nenazval. Je to samozřejmě na tobě jak moc si chceš ulehčit postup hrou, ale rozhodně nad tím nemusíš strávit x hodin, aby se člověk trochu vylevloval nebo získal zbraň od nepřítele.
DSIII je lehká hra, kdy dáš průchod hrou bez jediné smrti.