Včera večer se uskutečnila poslední epizoda z informačního cyklu Dying 2 Know, který nás má za úkol blíže seznámit s prvky očekávaného open-worldu – Dying Light 2 Stay Human.
Ta byla dedikována všem fanouškům společnosti Techland i samotné značky, přičemž pokryla několik zbývajících střípků.
To znamená, že jsme se dočkali ujištění, že titul nabídne kooperaci až pro čtyři hráče, kdy během ní bude dokonce možné hlasovat o jednotlivých příběhových volbách (avšak hostitel bude mít konečné slovo).
Také jsme dostali i malou ochutnávku toho, jak bude hra běžet a vypadat na jednotlivých konzolích, avšak detailnější porovnání ještě dorazí. Následně se slova ujali samotní vývojáři, kteří se podělili o své pocity ze samotného vývoje, na což navázalo představení exkluzivního digitálního balíčku Reach for the Sky, který dostanou majitelé předobjednávek, a jenž byl vytvořen ve spolupráci s herečkou Rosario Dawson, která zde ztvárnila Lawan.
A chybět přirozeně nemohla ani nová gameplay ukázka.
Na záznam epizody se lze podívat v náhledu (případně stačí kliknout na tento odkaz).
Dying Light 2 Stay Human vychází 4. února na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S a Nintendo Switch (cloud verze), a to i s českými titulky.
Předobjednávku můžete udělat v Xzone.
tolik novinek a traileru ci gameplayu snad u jiny hry ani nikdy nebylo ne ? nehral sem to a uz sem skoro prehlcenej …
to nic nemeni na veci , v DL1 mam 1000h tak sem zvedavej jak todle dopadne .
ale radsi hned kupovat nebudu , vydrzim at se nespalim .
Po dohrání Dead Island a Dying Light 1 se neskutečně moc těším na 2hý díl. Ale předobjednávky teď raději nedělám a čekám několik dní na to, abych zjistil, v jakém je hra stavu. Do teď jsem rád za to, že jsem si nepředobjednal Cyberpunk. I po asi půlroční odmlce jsem ho koupil a stejně jsem tam měl dost chyb, glitchů a tupostí, ale tak aspoň jsem za to nedal tolik
Několik pasáží s CZ titulky – boss a nový úkol
Jednicku jsem si uzil hodne a parkrat si ji zopakoval. Na dvojku se taky tesim, ale predobjednavat nebudu a pockam si, jak to bude vypadat pri vydani. Po Cyberpunku uz se snad poucili vsichni.
No právě, po cyberpunku se snad poučili všichni. Proto věřím, že vývojáři dali hře maximální péči a bude v super technickém stavu.
Ver mi, ze vyvojari jsou ti posledni, co se poucili. Naopak, videli, ze i kdyz je jejich hra vyser, tak ma porad zastupy patolizalu, ktery ji budou branit zuby nehty. Byl bych dost opatrnej, bejt tebou.
Tak ono hlavně vývojáři v tomhle nemají finální slovo.
A proč ho nemají protože money co použijí na tu hru nejsou jejich ty bys dal někomu money a čekal pak o několit let déle než se ti vrátí ? prostě případ 2077
Jenže tady nastává problém ten , že CD RED dostal několik grantů od státu, co si pamatuji tak na pokročilé animace postav,MP a ještě něco.Já tam teda nic z toho neviděl a jedno je dokonce zrušené. Mě prostě hlava nebere na co ty prachy šly, jestli fakt to všechno narvali do marketingu , který byl teda enormní.
Multiplayer myslím že nakonec zrušeny nebyl, jenom odložen.
A co se týká animaci, tak tam bych řekl, že CDPR odvedl skvělou práci. Vysouvání mantis blades anebo třeba to, jak fungují gorilla arms pri otvírání dveří. Animace zbraní vypadají taky dost dobře si myslím. Když to srovnám s Falloutem nebo i Far Cry, tak bych řekl, že tady ty zbraně vypadají o dost lépe. Tohle není jen „jednoduchý“ motion capture.
Co se týká celkového vizualu, nemám snad u Cyberpunku nic co bych vytknul.