Nová hra od tvůrců The Evil Within se pomalu blíží. Ani pár týdnů před vydáním jsme však nemohli říct, že bychom z GhostWire: Tokyo viděli tolik, kolik bychom možná chtěli. Nedávno jsme se sice dočkali speciální akce, která nám představila gameplay, ale pořád jsme viděli pouze sestříhané záběry. A to se změnilo až včera, kdy nám magazín IGN konečně přinesl pořádný, nesestříhaný úsek z hraní, dokonce hned 18 minut.
Asi zde nemá smysl jeho obsah příliš popisovat a určitě uděláte nejlépe, pokud si ho pustíte sami. Můžeme v něm vidět především soubojový systém, jenž působí velmi originální, a z části také svět. Jak už víme z dřívějška, půjde o open world a nikoli lineární hru. Titul ale rozhodně vypadá zajímavě a mnozí hráči v komentářích píšou, že je z této ukázky zaujal mnohem víc než ze všech těch předchozích. A co na novou hru od Tango Gameworks říkáte vy?
GhostWire: Tokyo vychází 25. března na PC a PlayStation 5, kde bude exkluzivní po dobu jednoho roku. Titul si můžete předobjednat v obchodě Xzone.
Tak tohle vypadá mnohem lépe než všechny trailery předtím! Rozhodně přidávám na wishlist.
Mimochodem, v rozhovoru šéfové hry Ghostwire: Tokyo zmiňují (konkrétně Kenji Kimurou), že: „Standardnímu hráči bude trvat 15 až 20 hodin projít hlavní příběh (hlavní mise). Pokud byste se snažili hrát všechny vedlejší mise, pravděpodobně se toto číslo zdvojnásobí na 30, respektive 40 hodin hraní…“ + dodává, že mapa je nejen horizontální sandbox akční adventura, ale je taktéž vemi vertikální. Což je samozřejmě z ukázky patrné. Plus vyjma města je ve hře ještě „jiná dimenze“.
Plus ještě info z aktuálního rozhovoru: Autoři jednoznačně dodávají, že nikdy nezmínili Ghostwire Tokyo s pojmy jako horor a děsivý. Ve hře jde o jiné věci a prim hraje tajemno, spiritualita, japonský folklór, Jókai (nejrůznější strašidla, démoni, šotci, kouzelná zvířata, přízraky), městské legendy a KK je víceméně něco jako John Sinclair (pamětníci vědí). Prostě detektiv přes spirituálno, který pátrá po démonech atd. a řeší nadpřirozené a tajemné události pomocí různých předmětů jako např. papírová panenka katashiro, různé modlitební korálky aj. Očišťuje obyvatele Tokia, případně svatostánky, brány Tori atd. Takže pokud se objeví pod recenzí názory typu „Frfni frfni frfni je to shit, vůbec to není horor a není to vůbec děsivé,“ tak jde pochopitelně o názor naprosto zcestný a mimo mísu…
dělá to bethesda tak by tam mohly být různé schované drobnosti a eastereggy, které tu hru podrží … ale jinak se obávám, že to bude celkem jednoduchý PS počin … 8/10 cítím max.
jsem zvědavej jak si poradí s ochranou protože DeathLoop dosud nebyl prolomen … za to respekt pro bethesdu
Nedělá to Bethesda ale Tango Gameworks z Japonska. Bethesda je vydavatelem. A myslím, že se s nějakým „vydavatelstvím“ po akvizici Microsoftem moc nepřetrhnou.
Přesně tak. Dělá na tom přímo a jen japonský tým Shinji Mikamiho – Tango, pod vedením Kenji Kimurou a producenta Masato Kimurou. S celým projektem přišla Ikumi Nakamura (která mimochodem od počátku stála zatím, aby Ghostwire bylo z pohledu první osoby), která ale ze studia odešla a nedávno si otevřela nové. Bethesda s tím nemá naprosto nic společného kromě faktu, že to vydá.
Jinak na Steamu je zdarma hratelný prequel – Ghostwire: Tokyo Prelude (The Corrupted Casefile) :
„Zažij na vlastní kůži záhadné události, které tě uvedou do příběhu dlouho očekávané akční adventury Ghostwire: Tokyo od studia Tango Gameworks! Ve vizuálním románu Ghostwire: Tokyo – Počátek se připojíš k tajemnému muži přezdívanému KK a jeho skupině detektivů vyšetřujících nadpřirozené jevy. Ti zrovna vyšetřují neobvyklé zmizení, nakonec však odhalí něco mnohem zlověstnějšího. Vybuduj si vztahy se svým týmem a kousek po kousku skládej střípky jejich příběhů v tomto vizuálním dobrodružství, než se vydáš do ulic ve hře Ghostwire: Tokyo. Ta vychází už 25. března.“