O tom, že je hra Elden Ring možná trochu nečekaný (z pohledu prodejů) velehit, jsme vás už stihli informovat několikrát, avšak až nyní se vývojářská společnost FromSoftware s vydavatelstvím Bandai Namco Entertainment podělila o přesný počet prodaných kopií. A je to číslo opravdu úctyhodné.
Celosvětové prodeje hry totiž už ke 14. březnu pokořily hranici 12 miliónů prodaných kopií (fyzických a digitálních dohromady), zatímco jenom v Japonsku se prodal 1 milión.
Každopádně se tak hra bez problémů řadí k těm největším a nejsilnějším titulům nejen poslední doby.
It‘s official: ELDEN RING has sold 12 million copies worldwidehttps://t.co/tISjIhP2bY pic.twitter.com/vCU0dCdgrj
— Nibel (@Nibellion) March 16, 2022
Ostatně to třeba jasně potvrzuje situace v Evropě, kde se podle GSD (děkujeme GamesIndustry) jedná o nejsilnější novou IP od dob prvního The Division, které dorazilo v roce 2016, přičemž jde o nejsilnější start od Call of Duty: Vanguard, jež vyšlo na podzim.
Poměrně pohodlně se titul stal nejprodávanějším únorovým kusem ve většině evropských zemí, kdy se hra nejlépe prodává na PC (44 %), přičemž je v závěsu PS5 (27 %), Xbox (16 %) a PS4 (13 %).
Jestli nejste ovšem o kvalitách hry stále přesvědčeni, můžete si přečíst naši recenzi.
Titul je dostupný pro PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One a Xbox Series X/S.
Objednat ho lze v Xzone.
Nechapu tento extremni hype okolo tohohle herniho situ. 4/10 max a to jen proto ze jsem kdysi hral dark souls a jen proto ze to pojmenovali jinak neznamena ze je to dobra hra. Kazda fanboy guma tomu dava 10/10.
Každá fanboy guma tomu dává 10/10 a obyčejná guma tomu dá 4/10.
“ 4/10 max a to jen proto ze jsem kdysi hral dark souls a jen proto ze to pojmenovali jinak neznamena ze je to dobra hra“ … myšlenkový pochody nějakých lidí mě nepřestanou udivovat
Nejsem fanboy. Souls like hram jsem se vždy vyhýbal jako čert krizi. Zkusil jsem Elden Ring a nemůžu se od toho odtrhnout. Naposledy mi takhle ležel v hlavě i když jsem zrovna nehrál Zaklínač 3. A jako nefanboy a člověk kterej se snaží nepodléhat žádnýmu hypu tomu dávám 9 z 10 kvůli ne úplně top technickýmu stavu.
Respekt..
Nemusí to být nutně 10/10, ale v poslední době tu taková hra dlouho nebyla. Různorodí nepřátelé, zajímavý lore, neotřelý desing, hodně možností kombatu a naprosto super svět. Většina otevřených světů je v podstatě plochá rovina, ale tady je svět mnohem více vertikální. Snad jediné co bych hře mohl vytknout je starší grafika (což mě osobně netrápí) a optimlizace na PC (která mě štve už víc).
bože, ty jsi ale zamindrákovaná guma.
To bys nemohl se svým postojem absolutně pochopit. Je to nad tvé chápání. Po 220 hodinách a all achievementech jsem dospěl k názoru, že jeden průchod je málo. ANO, je to KLENOT. Ale tvůj herní styl je asi něco jiné. Dle informací GoW. A vidíš, dohrál jsem to také komplet a já bych tomu více jak 7/10 nedal. Je to holt otázka vkusu a priorit. Praise the sun přátelé. A teď možná praise the ring…
Neskutečný číslo na takovou hru. To jasně ukazuje, že většina hráčů nejsou retardovaný opice co potřebují vést za ručičku a mít ve hře hromadu ukazatelů,tak jak si to myslí velký společnosti
Je to tak. Jednou z mých nejoblíbenějších IP je starý Gothic, kde si hráč musel sám získat mapu, žádné ukazatele úkolů , pouze hrubý popis lokace od NPC a nazdar, žádný držení za ručičku.
A taky že mají rádi open world hry 😅
Otázka je, kolik hráčů se nechalo spíš strhnout ódy a reklamou, Martin na tom taky hrál značnou roli, a pak je tu reputace FS, spíš mě zajímá kolik z nich to dohraje
https://steamcommunity.com/stats/1245620/achievements
Zatím třetina hráčů na PC neporazila ani prvního bosse.
Na PS4/PS5 je to ještě horší.
https://psnprofiles.com/trophies/15539-elden-ring
Kdysi jsem si myslel, že množství prodaných (nebo „naskladněných“) kusů hry záleží na její kvalitě. Pak jsem se dozvěděl, že to jen svědčí o kvalitě marketingu.
Ta stránka psnprofiles ukazuje pouze hráče, kteří jsou na té stránce zaregistrování. Takže se podle toho nemůžeš řídit. Hru neobhajuju, jen pro upřesnění.
To ale není první boss, může být klidně čtyřicátý nebo šedesátý. Já na něj šel třeba až po čtyřiceti hodinách, protože předtím jsem se toulal v jiných lokacích a klidně jsem na něj mohl jít i mnohem později. Zrovna trofeje neřeknou v Elden Ring vůbec nic.
Mám třeba přes 300 hodin ve Warzone a 0 trofejí z Modern Warfare.
copy-paste dark souls s grafikou z PS3 ery, nejúspěšnější nová ip… mkay
Copy-paste koment
naprosto souhlasím, na té hře není nového téměř nic ( pro ty co už souls hry mají dohrané ) pro nováčky budiž, grafika není žádný zázrak, ale prostředí je pěkné jako vždy…
A kdo tohle číslo potvrdil?
Nebo si vydavatel řekl, že pro média vygeneruje hezkou novinku, která několikrát proletí světem a udělá pěknou reklamu na jejich produkt?
Elden ring si to alespoň zaslouží. U divison to byla síla hypu. I když gameplay mají obě hry stejně povrchní tak rozdíl v kvalitě se nedá přehlédnout.
Kdyby The Division byl takový odpad, co se neprodával, a byla to značka bez síly, tak jí Ubisoft nepodporuje už 6 let v kuse a nevznikají herní spin-offy z tohoto universa. Týdenní, měsíční, roční akce, výzvy a NEUSTÁLÝ přísun nového obsahu. The Division je jedna z nejkvalitnějších značek, co mají. A stále se hraje. A doufám, že v plánu je již kdesi v kancelářích na rýsovacích prknech trojka. Narozdíl od Assassina, který upadá do hoven, The Division 2 udělalo oproti debutu značky olbřímí kroky ve všech ohledech vpřed. (můj názor, nikomu jej nevnucuji)
Jaký přísun nového obsahu ? Division 2 nedostal nový obsah už víc jak rok
to je ta hra kde musíš do bosse nasázet 50 zásobníku XD musí bejt legrace
Minimálně první Division měl svoje kvality a v době vydaní to byl dobrý počin, vlastně bych řekl že Massive je jediné ještě opravdu trochu kvalitní studio co Ubi má.