Pokud se řadíte mezi fanoušky tzv. „boomer shooterů“, tak vám asi není cizí ani střílečka Ion Fury (kdysi Ion Maiden) od autorů z Voidpoint. A jestli tomu tak je, tak si možná vzpomínáte i na minulý březen, kdy byla oznámena expanze Aftershock, jejíž události budou navazovat přímo na základní hru a původně měla dorazit minulé léto.
Tomu se však bohužel nestalo, kdy ve skutečnosti toto rozšíření stále není venku. Avšak autoři včera konečně prolomili informační ledy.
OK, we know you want Aftershock. We know it isn't here yet.
But we DO have an Ion Fury: Aftershock development update! Check out our post on Steam. https://t.co/LBUgONb6sN
— Voidpoint (@voidpnt) March 16, 2022
Jak se tedy dalo očekávat, tak během vývoje se objevila neočekávaná zpoždění, díky nimž bylo třeba Aftershock odložit, jelikož vývojáři nechtějí obětovat kvalitu. Proto si raději berou dodatečný čas na to, aby celý zážitek odladili.
Fanouškům tedy děkují za trpělivost, kdy zároveň odtajnili, že rozšíření se bude skládat ze 13 zcela nových úrovní, v nichž půjde využít i jednu kompletně novou zbraň, další typy munice a dodatečné kusy výbavy, s nimiž budeme odpravovat několik nových druhů nepřátel.
Společně s tím také dorazí Arrange mód, který nabídne upravený zážitek z původní kampaně, zatímco hardcore hráči se dočkají zcela nové úrovně obtížnosti, která bude představovat dosud největší výzvu.
Níže se ještě můžete podívat na několik nových screenshotů.
Expanze stále míří na PC, Linux, PlayStation 4, Xbox One a Nintendo Switch.
Dodatečné informace se dozvíme v následujících měsících.
Zrovna jsem rozehrál Ion Fury (díky nedávnemu Bundlu) a musím říct, že se jedná o povedenou záležitost. Zbraní a typů nepřátel akorát, vertikálně stavěné levely zasazené do cyberpunkového prostředí vypadají na Build engine fakt zajímavě.
Je něco kouzelného na FPS imitující staré pecky běžící na starých enginech v kombinaci se současným přístupem k level designu. Za renesanci devadesátkových stříleček jsem rád.
Pro někoho možná kraviny, ale za mě kolikrát zábavnější než současné velké hry, protože jdou rovnou k věci bez žádných zdržování, cutscén a nesnaží se o „cinematický“ zážitek (ať to znamená cokoliv). Prostě raw gameplay na prvním místě, a tak to má být.
Na datadisk jsem zvědav, snad už to dal neodloží.