Insidera Toma Hendersona asi není třeba předstatovat. Od informací ohledně Battlefieldu se postupně dostal i k dalším hrám od EA a poté i k mnoha jiným společnostem. Dnes už je jedním z předních leakerů, což opět dokázal včera, kdy přišel se zprávou týkající se Ubisoftu. V článku pro web Xfire Henderson píše, že tento francouzský gigant chystá velkou herní prezentaci, na které bychom se mohli dočkat až 20 titulů.
Původně se měla uskutečnit ještě před letošní E3, ale aktuální situace plány pozdržela a není jasné, jak to s akcí nakonec bude. Jisté však je, že se letos můžeme těšit na spoustu novinek ohledně her od Ubisoftu. Podle Hendersona by mělo jít o následující tituly (v závorce najdete přibližné datum vydání, kurzíva znamená, že se zakládá pouze na informacích Hendersona a není oficiálně potvrzeno):
- Skull & Bones (2022 – 2023)
- Avatar: Frontiers of Pandora (2022 – 2023)
- The Division Heartland (2022 – 2023)
- Assassin’s Creed Infinity (2024 – 2025)
- Ghost Recon Frontline (?)
- XDefiant (2022 – 2023)
- Prince of Persia: Sands of Time Remake (?)
- Mario + Rabbids Sparks of Hope (2022)
- Roller Champions (2022)
- Beyond Good and Evil 2 (?)
- Splinter Cell Remake (2024 – 2025)
- mobilní hry
Ale to není všechno. Dojít by totiž mělo i na zcela nová oznámení. Tím prvním má být pokračování Immortals Fenyx Rising, velmi dobře přijatého titulu, který se výrazně inspiroval Zeldou: Breath of the Wild. Podle Hendersona je momentálně v předprodukční fázi a vyvíjet ho má Ubisoft Quebec.
Druhou novinkou, o níž jsme ale už nedávno psali, je Assassin’s Creed s kódovým označením Rift. Má jít o menší hru, která se tak trochu vrátí ke kořenům celé série. Vydání by mělo být naplánováno tak, aby titul dobře vyplnil mezeru mezi Valhallou a Infinity. Podle zdrojů Hendersona to vypadá na konec letošního roku, nebo pravděpodobněji první půlku roku 2023.
Dalším oznámením mát být nový Prince of Persia, který údajně vzniká nezávisle na remaku Sands of Time. Na projektu se má podílet Ubisoft Montpellier (autoři série Rayman a Beyond Good and Evil), ale také další studia. Má jít o 2,5D hru, která je inspirována sérií Ori.
Posledním novým titulem je pak The Crew 3, jenž má nést označení Project Orlando a stejně jako předchozí dva díly ho vyvíjí Ubisoft Ivory Tower. Podrobnosti ale zatím neznáme.
There are a lot of games in the works at Ubisoft!
XFIRE EXCLUSIVE: https://t.co/VWIF7y1T6V
— Tom Henderson (@_Tom_Henderson_) March 21, 2022
…nechává chladným.
Celé bych to pak prodával jako bundle kojotin 79,99€.
Hh ubisoft i kdyby jich oznamil tisic. Budou vsechny stejny a vsechny budou stat za hovno, jako celej ubisoft.. hhh
BG&E a Immortals FR pokračování. Zbytek si můžou nechat
The Crew 3… Snad radši ani ne. To samé ty F2P hry: Frontline, Heartland, Roller Champions.
Stačí Splinter Cell, malé AC, Rayman a BG&E2. Zbytek je IMHO zbytný. ale Skull & Bones a Avatar ještě budiž.
Remake Prince prosím ne, absolutní zbytečnost, radši něco nového.
Prý se chystá i nový Prince, ale ve stylu 2.5D… takže to už spíš věřím v ten remake.
19 z 20 bude odpad XD
Chci Watch Dogs 3 a zapomenout na Legion.
Watch_Dogs 2 za mě taky bída, bylo to pro haranty, místo temněji laděného Mr. Robota jsme měli Mr. Beana
Legion bych nezkusil ani z warezu.
Ze Ubisoft pripravuje prezentaci s temer 20 hrami, samo o sobe vyjadruje zajimavy metadatovy udaj. Ve svete funguji ruzne zakonitosti, pojeti a principy, ktere nekdy mohou fungovat alespon castecne soubezne, ale casto se spise vzajemne kontraindikuji. Den a noc, hmota a myslenka, jednota a pestrost, logika a emoce, realita a fantazie, kvantita a kvalita …
Jestlize Ubisoft pracuje na 20 hrach v priblizne stejnem case, mam svuj nazor na jejich pohled zda uprednostnit kvantitu nebo kvalitu.
Pro Ubisoft na těch 20 hrách pracuje 20 000 lidí rozdělených do 45 studií.
To se prece shoduje s mym nazorem, ze Ubisoft se zameruje na masove produkovanou kvantitu.
Pokud tím myslíš, že se celá entita Ubisoft jako například Volkswagen Group zaměřuje na kvantitu, tak máš samozřejmě pravdu.
O zaměření jednotlivých studií nebo kvalitě jednotlivých her to ovšem nic nevypovídá. Stejně jako by tomu bylo u Volkswagen Group, pod který spadají například i Bugatti nebo Bentley.
Na to jsem chtěl upozornit – je prostě řeč o veliké společnosti. Číslovka 20 by se někomu mohla zdát i malá.
Si myslíš, že Sony taky pracuje jen na 3 hrách? Jak píše vševěd, Ubisoft má po světě necelých 20 000 lidí. To je 1000 lidí na hru. Dělalo 1000 lidí Kingdom Come? Dělalo 1000 lidí na Ghost of Tsushima? Jsou to špatné hry? Chtělo by se to zamyslet, než napíšeš takové hovno.
Vulgaritou nebudou vase argumenty padnejsi i kdybyste o tom byl na sto procent presvedcen.
Mate nejaky zdroj vasi domenky, ze na tech zminenych hrach pracuje opravdu 1000 lidi? Anebo to byla jen aproximace, kdy dva znami, z nichz jeden je hladovy a druhy snedl cele kure, oba snedli v prumeru pulku kurete?
Tak když pominu to, že tvoje tvrzení nedává smysl, tak se můžeme třeba podívat na Sony. Kolik vyrábí her? Minimálně 10 jich bude aktuálně ve výrobě, takže podle Vašeho tvrzení jde taky jen o kvantitu a ne kvalitu. Tohle hloupé tvrzení rozporuje hodnocení her, které již z dílny Sony vypadly. Ubisoft má x studií po celém světě, kde je každé schopné vyvíjet vlastní hru. Na RDR 2 dělalo prý přes 1000 lidí a jak je to kvalitní hra. To znamená, že je totálně hloupé říct, že když studio dělá 20 her, tak nemyslí na kvalitu. Je naprosto irelevantní, kolik na jednotlivé hře dělá lidí, Z historie víme, že počet zaměstnanců není přímo úměrný výsledné kvalitě titulu.
Ja se snazim dusledne rozlisovat mezi tvrzenim a nazorem. Pokud si jeste jednou peclive prectete muj puvodni prispevek, snad napodruhe uvidite, ze jsem vyjadril nazor, nikoliv tvrzeni.
Dokonce jsem ani nevyjadril nazor, ze Ubisoft nemysli na kvalitu. Nektere principy mohou fungovat do jiste miry soubezne. Co jsem vyjadril byl nazor, ktery ted pro vase lepsi pochopeni, Tukane, napisu jinymi slovy. Myslim si, ze pokud si Ubisoft musi vybrat co uprednostnit, vybere si kvantitu pred kvalitou. To v zadnem pripade neznamena, ze si myslim, ze nezohlednuje kvalitu vubec.
Co se tyce poctu lidi pracujicich na hre, tohle meritko jste do nasi diskuse prinesl vy, ne ja. Ja se jen zeptal, odkud cerpate informace, ze na kazde z tech her od Ubisoftu pracuje 1000 lidi. Jinak jste o poctu lidi psal jen vy. Pripada mi, ze si v druhem prispevku tak trosku vyvracite neco, co jste sam napsal v tom prvnim.
Všichni víme, jak vypadají poslední Ubi hry, ale pokud jim to sype, jako že jim to sype hodně, tak si asi myslí, že kvalitní jsou. Z Vašeho vyjádření to vypadá, že si myslíte, že na těch 20 hrách dělá jedno studio s 500 lidmi. Jak už jsem psal, pod Sony též vzniká víc jak 10 her a dělá na nich x tisíc lidí, takže podle vašeho „názoru“ se jedná taky o kvantitu a ne o kvalitu.
Píšete, že dle Vašeho „názoru“ upřednostní kvantitu. Taky je vidět, že kvalita u Vás se rovná pouze 10/10, nic jiného.
Každopádně finální verdikt je, že Váš „názor“ je Ubisoftu úplně u prdele a stejně si pojedou co chtějí.
Prosim, prestante mi podsouvat vasi vlastni interpretaci jako neco, co jsem napsal ja.
Nepsal jsem nic o Sony a vase vyjadreni o nich, ktere mi podsouvate, je jen vase dezinterpretace.
Vase tvrzeni, ze u mne definici kvality odpovida pouze 10/10 je uz minimalne treti vase manipulace. Nic takoveho jsem nepsal a vkladani slov do ust druhym je manipulativni technika, kterou pouzivate opakovane.
Pokud mate zajem o diskusi, prosim, diskutujte bez manipulovani.
Stačí si to přečíst ještě jednou. Sony byla uvedena jako příklad, který jaksi boří Vaše tvrzení/názor, že firma nemůže pracovat na více jak deseti kvalitních titulech najednou. Podle mě jste si do teď myslel, že Ubisoft je jedna budova, 500 zaměstnanců a dělají na 20 hrách. Minimálně to Vaše vyjádření/názor takhle vypadá. Hry od Ubisoftu většinou chytají něco kolem 8-9/10, takže to podle Vás nejsou kvalitní hry? Co je pak hra co má 7, 6, 5 nebo dokonce 4? Naběhl jste si sám tím, jak blbě jste to napsal. Nic víc, nic míň.
Já už ty neoznámené hry od Ubisoftu hrál. Hrál jsem totiž Far Cry 3 a dokonce i čtyřku!
Ale třeba alespoň jedna z výše uvedených her bude za něco stát, zázraky se občas dějí. Třeba takový Avatar nezní špatně, byť v podání Ubisoftu se na 99% bude jednat o hru s „nádhernou“ mapou a generickou herní náplní. Ubisoft style.
Chci nějaké mezi Far Cry! Ale co bych uvítal nejvíc, tak remake Far Cry 1, nebo pokračování, které by se vedlo ve stejném duchu – openworld koridorovka zaměřená na příběh, místo miliardy vedlejších úkolů a vylepšování zbraní apod, kvůli kterým člověk ztratí dlouhé hodiny jenom tak běháním po mapě. Jako né, že by mě to nebavilo, třeba ve Forbidden West už dva týdny odkládám poslední misi a dělám vedlejšáky, ale přeci jenom nějakou kratší (15hodin cca) příběhové Far Cry bych uvítal s otevřenou náručí. Prostě sejmu enemáka a vezmu si jeho zbraň. Žádné, že zmizí a já musím jít k obchodníkovi a kupovat si ji.
No je to Ubisoft takže jsme hodně z těch oficiálně neoznámených her hráli už alespoň dvakrát což to číslo docela kazí ale třeba konečně vydají nějakou slušnou hru když jich má být ve vývoji dvacet.
Na toho Avatara se těším jak malej kluk, jak na film tak na hru, pořád držím palce aby zvládli prosinec letošního roku, ale vzhledem k tomu že jsme ze hry viděli jen představující video tak se obávám že se spozdí. On se nejspíš spozdí i film takže i kdyby hra byla budou její vydání směřovat k premiéře.
S tím Infinity bych tomu i věřil, jak jsme se bavili už v předchozích příspěvcích o AC, tak je potřeba ukončit mytologickou část ve Valhalle, pak je tam rozjetá linka kolem Mastery Challenge s Hilderan, kterou musí zakončit a loňské Tombs of the Fallen taky otevřely další otázky, čekající na zakončení. Plus ta hra s Basimem a ještě se říká, že bude zakončení samotného příběhu Eivor a hráč by měl zjistit, pro je pohřbená ve Vindlandu. Takže do konce roku 2023 určitě mají čas na Valhallu. Jinak nový Princ z Persie… no, snad to bude patřit do série Písky času, protože ten z roku 2008 mě nebavil a Forgotten Sands byl spíš takový z nouze ctnost. Leda by nový PoP byl nějaký 18+ nářez, i když si radši nebudu nic namlouvat a doufat v extra pecku, protože ukázky z toho připravovaného remaku mě docela děsí a snad to celé překopali. Jinak Splinter Cell jsem nikdy nehrál, ale podle komentářů mají lidi tuhle sérku docela rádi, taky by asi stálo za vyzkoušení.
To jsem zvědav. Jediné co mě zajímá je assasins creed. Spousta píčusů na tu sérii nadává ale mě se zatím směřování série líbí. Ano valhala je horší než Odyssey a Origins, na druhou stranu je lepší než všechny starý díly. Ac 2- r byly skvělé příběhově jenže každá jedna mechanika v těch hrách je zastaralá a překonaná pirátská trilogy byla výborná až na to lpění na ubohé zápletce assasini vs templáři. Na a potom dva retardovaný díly unity a hlavně Syndicate který tu značku málem zničily. Čím větší a rozmanitější herní mapa tím lip, a šaškové, kteří brečí jak raději malý koridor ať si hrají předpotopního prince který se brzy představí.
Nejspíš budu asi jeden z těch píčusů, ale každý kdo chová úctu k nějaké sérii ví, že se má zavčas ukončit a ne tvořit každý (ob)rok nový díl, který odbočil od původního zasazení, téměř shodný s předchozím dílem a furt se natahuje a natahuje. Nejsou to špatné hry a mají i své kvality, ale zkrátka se to přejí.
V podstatě souhlasím v tom smyslu že mě assasinská linka přestala bavit u 3 dílu. Nicméně právě proto oceňuju ,,black Flag“ origins a Odyssey, ,,valhalu“ kteří když ne vyměnili tak odsunuly na druhou kolej assasiny a templáře za něco stravitelnejsiho. To že by se měla každá série zavčas ukončit ano i ne. Chápu argument proč ano ale zase jako konzument mám rád assassins creed a třeba sniper elite. Vím co o toho chci velkou mapu zasazenou v nějaké konkrétní době a užívat si gameplay příběh je něco jako knižní Biggles sestakova brakova literatura která pobaví ale nebere se vážně . Mám rád objevování světa a co si budeme neexistují lepší otevřené světy než ty od Ubisoftu. Vyjimka jsou jen jednotlive tituly rdr2 a třeba bully nic vic. Elden ring je mrtvější a min interaktivní svět než ten z prastarého prvního ac.
Tak každý to vidí jinak, ale mně přišla nejlepší Evropská linka, ikdyž Unity a Syndicate už byly slabý. Tím by se dala alespoň uzavřít AC série a vytvořit novou ve stejném vesmíru, která by sloužila jako prequel k AC. Co se jejich otebřených světů týče, tak Ubisoft je má moc hezké na pohled, ale uvnitř už toho za mě moc není. Za to Elden Ring má za mě nejlepší svět za poslední dobu. Svět je rozhrnut do několika lokací, ať už zasněžené, krvavě červené podnebí, lávové, podzemní světy… je to zkrátka hezky pestré. Dále je velmi vertikální, narozdíl od většiny světů, které jsou ploché a sem tam je nějaká hora.
Tak er je čistokrevný fantasy tam se tvůrčí meze nekladou ac koketuje s fantasy nicméně prim hraje nějaká dobová lokace. Uvidíme třeba se dočkáme fantasy ,,ac“ open worldu v připravované Might & Magic hře
Geralte, tady sis nevybral moc vhodné srovnání. Jak píše Johnny – Elden Ring je čisté fantasy, takže samozřejmě může mít svět daleko rozmanitější než v (relativně) reálném světě zakotvený AC.
Ona ta vertikálnost není nic co by nemohlo být i v jiných hrách, včetně AC. Když jsem jmenoval tu různorodost od lávy až po podzemní svět, tak jsem jen mluvil o tom proč se mi svět v ER líbí.
A jak by sis tu vertikálnost v AC představoval, když jsou takové geografické vlastnosti celkem dané?
Já chápu, že se ti ten svět líbí. Jen jsem chtěl poukázat na to, že takové přirovnání není moc fér vůči AC, které staví na nějakém reálném základu. Taky se mi třeba všudypřítomný písek v Origins začal po chvíli zajídat, ale prostě takový je Egypt.
Ok, na tom něco bude. Ikdyž si nemyslím, že by bylo nutně zle, kdyby si s tím trochu pohráli a dali tomu víc ten fantasy nádech protože s každým dílem to fantasy je více vidět, tak je pěkné se podívat na svět tak jak vypadal nebo aspoň mohl vypadat.
Radši budu pičus než jako ovce hltat další ubi počin resp reskin cashgrab
Jsem jeden z těch pičusů.
Odyssey jsem si užil, ale Assassins Creed by se měla vrátit ke kořenům.
Takhle asi nějak vypadá typickej Ubi konzument dnešní doby, hezkej náhled do duše
Když se ozývají ostatní, taky se přidám. Jsem hrozný píp.
Není divu, že lidi na AC, respektive na celý Ubisoft nadávají, když jim inovace nic neříkají a zuby nehty se drží dekádu staré šablony. Dlouhodobě jedou na kvantitu, která jasně vítězí nad kvalitou.
„Čím větší a rozmanitější herní mapa tím lip, a šaškové, kteří brečí jak raději malý koridor ať si hrají předpotopního prince který se brzy představí.“
Já zase preferuju kvalitu nad kvantitou. Větší mapa neznamená lepší. A čemu v případě Ubisoftu pomůže rozmanitost mapy (čili pouhé kulisy), která se na generické šablonovité hratelnosti uměle natahující herní dobu nemá šanci projevit? Jiné kulisy, stejný gameplay, jak se na Ubisoft sluší a patří.
Edit: Mimochodem, koridory neznamená nutně horší, než open worldy, jak nespíš naznačuješ. Koridorové levely/mapy mají mnohdy propracovanější level design/prostředí právě tím, že se jedná o menší mapy a designéři se na nich víc „vyřádí“. Otevřené světy s tisíci otazníčky a collectibly už nejsou cool.
Jasně, existují open world hry s propracovaným level designem (Elden Ring), ale to je stejně nad možnosti Ubisoftu…
Ono jde hlavně o to, že někdo ty inovace chce vidět, někdo ne. Ac a nejen ona si prošla obrovskou mírou inovace od prvních dílů do dnes.Taky preferuju kvalitu nad kvantitou. Mě teda přijde víc Imerzivni obří svět kde je tři prdele otazníků(jdou vypnout mimochodem) , jednotlivé části questu jsou od sebe kilometry daleko než jak ty říkáš Kondenzovany level kde se autoři ,,vyřadí“ do takové míry že tě každý jednotlivý quest vytrhne z Imerze tím, že je vše směšné blízko a ve výsledku je těch aktivit stejně jako v tom obrovském akorát blíže u sebe. Co se týče té obrovské rozmanité mapy a konkrétně ac série je to jeden z taháku celé série když si chci zahrát hru z ptolemaiovskeho Egypta rozhodně chci co možná největší mapu. Je mě víceméně u prdele že si v té hře nemůžu tolik Interagovat s prostředím nepotřebuju si tam kovat u vyhně svoje zbraně nepotřebuju tam kecat s každou postavou.
Někoho může bavit dělat 100h stále to samé dokola. Styl Ubi , čím větší tím lepší , není pro mě, to svůj čas obětuji radši na jinou hru , která si bude vážit víc mého času. Otazníky sice jdou vypnout ale stále těch bambilion značek znamená stále cca 3 věci dokola. Origins dohran , odyssey a Valhalla ? Ne ,díky.
No, je fakt, že jsem to mohl lépe rozvést.
Samozřejmě jak AC, tak další herní série od Ubisoftu prošly za svou existenci velkými změnami, avšak to se stalo už dávno. A tím není myšleno nic jiného než „integrace“ herních mechanik zavedených z FC3 do dalších Ubi produktů. V té době byly open worldy trendy a v kombinaci s úspěchem FC3 Ubisoft začal svojí zavedenou a fungující šablonu přidávat i do dalších herních sérií, jmenovitě AC. V té době se skutečně dalo mluvit o inovacích, které přinesli nějakou tu přidanou hodnotu a změnu, která byla v mainstreamu jistě žádaná (jak říkám, otevřené světy frčely a já je taky vítal).
Ale nyní je rok 2022 a Ubisoft se stále drží svého konceptu, který začíná být „nechutně“ okoukaný. Jasně, grafické ztvárnění herních světů a procházka po nich je světlá stránka jejich her (jak si zmínil ten Egypt, ten mají povedený, ale i další.. ), ale obávám se, že pěkná mapa nestačí a není důvodem pro koupi nového dílu (když pomineme příběh), když herní náplň je v podstatě kopírkou FC3. Jinými slovy, „jiná mapa, ale stejný gameplay“ u mě nepochodí a nelze o tom uvažovat jako o inovaci.
K těm otazníkům. Vypnutí ikonek neřeší „problém“.
Jo a asi bude lepší zmínit, že celou dobu mluvím za sebe (tak jako v původním komentáři), ne za hráče jako celek. Hezké pozlátko v podobě mapy apod. s „meh“ generickým gameplayem šitým pro co nejširší skupinu hráčů Ubisoftu stále prochází a logicky se jim nechce nic inovovat/obměňovat. Ledaže by se hromadně ozval mainstream, ale to se nestane. A samozřejmě nedávám to za vinu hráčům, kterým se tyto hry líbí. Jedná se prostě o konzumní produkty pro masy a svůj účel tak splňuje na jedničku, o tom žádná.
Spíše mne jenom mrzí, že když se oznámí něco od Ubisoftu, tak se začnu těšit s tím, že po samotném vydání mám akorát pocit, že jsem něco takového 10x viděl, jenom v jiném obalu, jinak stejný bez přidané hodnoty (v rámci gameplaye). Teď už se ani netěším, protože už teď je jasné, jak ty oznámené hry dopadnou a jak se budou hrát. Ubisofte, máš na víc.
Edit: A když si přičtěme to, že čím dál tím víc hráčů obecně dává herním studiím jasně najevo a umí se různě ozvat – Reddit vlákna/review bombing…, když dojde na různá svinstva alá mikrotransakce a další věci (např. nově vydaný Gran Turismo 7 dostává bídu), tak nevím, jak dlouho to Ubisoftu vydrží. Navíc Ubisoft pokukuje po Game as a Service modelu (netýká se to zrovna náhodou nadcházejícího AC?) , což je objektivní prasárna, která v SP hrách nemá co dělat (ve hrách za plnou cenu už je no comment..).
Ano, tuhle fúzi mechanik jsem taky kvitoval.
Problém je že ten fc3 model (kempy, věže) zkrátka jinak neuděláš. Ghost of Tsushima hra ze které se všichni pochcávají, pumpelice atomovka 10/10 hra je úplně to samý jako assasin. Hromada otazníků, kempy věže repetitivni vedlejší kraviny jediné s čím převyšuje ac je combat. I když ten se brzo okouká a je určen jen pro jeden druh zbraně. Nechápej mě špatně, tsushima je pecka hra mám platinu ale je to ac/fc3 šablona jak vyšitá.
Pro mě je zasazeni relevatní argument, když vemu v potaz, že gameplay mě baví. Combat sice stagnuje ale příběh mě vždy zajímá hlavně v rovině toho jak dobře ho nalepili na daný úsek ,,dějin“. Colectibles jsou nepovinné zabírají tak 80% herní mapy otazníky, člověk si je může vypnout a neřešit je. Tak kritika je vždy důležitá bez ní není zpětná vazba ale review bombing je bych řekl přehnaná věc. No a na infinity jsem od oznámení taky dost kriticky, nedokážu si to dost dobře představit teď navíc nedávno oznámený scalar který s infinity bude jistě souviset.
„Problém je že ten fc3 model (kempy, věže) zkrátka jinak neuděláš“ to tak vypadá protože máme kriticky málo inovativních open world her.. když si vzpomenu na Arkham City, Origins i Knight sakra tam to fungovalo nejvíc dobře, open world kde sis mohl dělat vedlejší challenge a questy, některý se aktivovaly samy při hraní (doted si pamatuju random jump scare kde tě na římse vyděsí kreatura) ale hlavně hra obsahuje opravdové levely který jsou chytře navrhnutý a ne jen nudný kosení kempů. Nechápu proč dnešní vyvojáři nečerpají inspiraci z Arkham serie.
Jenže to je Batman. Tam jaksi kempy nejsou třeba narozdíl od Tsushimy kde zkrátka invazní armáda musí mít kempy. A zrovna Arkham série má jeden z nejhorších open world level designu jakou jsem kdy hrál.
No tak nadávají. Tak ať si hrají co je baví jestli něco takového existuje. Nebo jim tak vadí že někoha AC baví ? Asi jo. Psi štěkají karavana jede dál.