O nové službě od Sony se spekuluje už několik měsíců. Má jít o konkurenci Game Passu od Microsoftu a projekt nese kódové označení Spartacus. Podrobnosti nedávno odhalil novinář Jeff Grubb a včera se přidal také Jason Schreier z Bloombergu.
Podle jeho informací by mohlo být nové předplatné představeno veřejnosti již příští týden. Údajně se už při spuštění služby můžeme těšit na poměrně velký lineup hitů z posledních let.
Schreier zároveň říká, že má jít o kombinaci PS+ a PS Now, přičemž nové předplatné bude rozděleno do několika úrovní. To se naprosto shoduje s informacemi Jeffa Grubba, který byl ještě konkrétnější a tvrdil, že má jít o stupně Essential za 10 dolarů (PS+), Extra za 13 dolarů (PS+ a PS Now bez streamování) a Premium za 16 dolarů (PS+, PS Now, „klasické hry“ a trialy nových titulů). Spartacus ale bude mít oproti Game Passu jednu velkou nevýhodu, Sony v něm totiž nebude nabízet velké first-party hry v den vydání.
New with @6d6f636869 — Sony is planning for the imminent release of its new subscription service, codenamed Spartacus, and may reveal it as soon as next week https://t.co/5Uyuzfm4Xu
— Jason Schreier (@jasonschreier) March 25, 2022
Zlatej Ubisoft+ a EA Acess. U nich je hra v předplatném v plné palbě v den vydání. Microsoft nutí lidi k předplatnému kupovat DLC a Sony teda asi nabídne pouze archivní kousky.
Hm… já bych raději třeba filmy z produkce Sony nebo tak něco, možná větší cloudový úložiště…
Mám ps5 a xsx a můžu tedy nezávislé posuzovat. Verdikt zní že ps5 dostává ve VŠEM na prdel!
Ja mam nadupany pc a ps5 a muzu rict, ze naprosta pohodicka.
V čem konkrétně, kromě game passu?? To by mě dost zajímalo 😁
Jako vibrátor je ale Dualsense nepřekonatelný. Takže určitě ne ve všem.
Jsem na tom ve vlastnictví stejně a ten pocit vůbec nemám. PS5 je hravá, je na ni vidět její zaměření – super DualSense a přijde VR. Xbox je kvalitní kus HW, ale je to taková otročina, prostě udělali výkonnější generaci, aby drželi krok. Jinak rozhraní stejný, ovladač ve funkcích stejný a žádná pecka na obzoru. Ani tituly moc nepřekvapí – koupená studia jsou fajn, ale série furt na jedno brdo. Narozdíl od Nintenda nebo PS z toho necítím to nadšení pro gaming, jako měli naposled u generace X360.
Žádná pecka na obzoru? Jo, je vidět, že to máš v hlavě v pořádku. Tak to řekni rovnou, že jsi modrej fanboy a nemusíš tady psát tyhle věci. Série na jedno brdo? Uncharted, GOW, GT, Ratchet? Vtipné
A co takové Returnal? Na Xboxu mě zajímá akorát snad letos vydaný Starfield, ale jak říkám, podle mě to bude klasická Bethesdí gumárna s hezkou hudbou a atmosférou. Můj názor, jinak hraju hlavně na PC
Měl jsem možnost vyzkoušet si ten slavnej novej Dualshock s těma super vibracema a upřímně hned jsem to vypnul. Nesnáším hrát na vibrátoru
Vibrace jsou vylepšení, které je spíš evoluční… co jsi říkal na adaptivní trigery?
Ty jsem myslel ty adaptivní trigery, nemohl jsem si zpomenout jak se to jmenuje. Ale jo, hned jak jsem mohl tak jsem tuto možnost vypnul. Konkrétně Deathloop a novej Horizon jsem hrál
To jsou zrovna tituly, kde jsou použité spíš pro okrasu. Daleko zásadnější mají třeba v Returnalu, kde stísknutí napůl a úplné jsou dva mody střelby, to by se s “normálním” gamepadem udělat nedalo. Stejné je užití trigerů i u nového Ratcheta. A pak mě napadá ještě pocit ze záběru na pedálu plynu a brzdy v GT7. Asi bude ještě chvilku trvat, než se tyhle funkce rozšíří, zatím spousta her vzniká i pro PS4.
Nedalo? Tohle by se dalo udělat i na obyčejném Dualshocku z PS4, kdy zmáčkneš do půlky, střílíš po jednom a když full, tak automat. Zajímavé to je, když třeba ve FIFĚ je hráč unavený, tak je těžší zmáčknout trigger. Ale opět, v multiplayeru je to rušivý element a v singlu to většinu lidí bude taky srát.
DS má samostatný motůrek u trigerů, který ti tu tuhost nasimuluje, ale fajn, pokud to někdo bere jako překážku, tak chápu, že tyhle funkce vypíná.
EDIT: Vlastně máš pravdu, že tenhle argument jsem konkrétně u FIFy četl ještě před vydáním PS5 na reditu. Tak to asi vážně v mulťáku štve hodně lidí…
U Horizonu 2 a Ratcheta to bylo fajn, ale po 2-3h hraní jsem o tom nevěděl. Nejlepší na Dualsense bylo to Astro play room, co bylo zadarmo už v konzoli, tam jsem si ty funkce fakt jako užil.
Nechápu, jak to někdo může nazvat gamechangerem. U multiplayeru to rovnou vypínám a při singu je to dobré prvních pár hodin, pak už to člověk vůbec nevnímá.
Úplně s naprostým klidem to gamechanger názvu. Náramně si to užívám kde to je jen možné,a jak jsme psal pod nějakým článkem o GTA, pokud mi do hry dají funkční podporu dualsensu a budou po mě za to chtít třeba 5-10e, tak jim to s radostí zaplatím. Zatím teda nejlepší byl pořád Returnal, kde to člověk mohl hrát téměř po slepu a skoro vždy věděl odkud na něj letí nějaké nebezpečí :-3 Jediny mínus haptiky je že to o poznání rychleji vysaje baterku ,ale za mě prostě spokojenost, díky které mám problém cokoliv hrát na PC či PS4 (chybí mi to tam a bez toho se ovládání stává vyloženě nudným).
Ksehu – Aha a co tam hraješ za hry? Za mě jediný co tam má smysl hrát je FH5 a jednou za čas pustil Halo, jinak do vydání Starfieldu a Stalkera tam fakt nemám co hrát. PlayStation kvůli exkluzivitám a GeForce Now kvůli PC hrám, víc na hraní nepotřebuji.
Zing akosi ignoruje dianie okolo mikrotranzakcií a GT 7. Nikde žiadne dedikované články, pritom to bola jedna z top tém posledných dní.
Máme tam na dnešek o tom rozšířenější článek.
zing toho ignoruje trochu víc…
přemýšlím, že se přihlásím na redaktora zdarma abych občas vyplnil ta hluchá místa…
mimochodem nevíte co je s Tukanem ? od té doby co zjistil, že zing je z 1/5 proruský tak se moc nevyjadřuje :/ škoda, byl jsem jeho fan
Jsem tu pořád, nedávno jsem tu reagoval na jednoho bota, co nedokázal pochopit, že Ubisoft s 20k lidmi může dělat víc jak jednu hru najednou. Ale jsem rád za tvojí starost o mě.
Horší je, když si nějakou novinku přečteš na 4 jiných českých herních webech a po týdnu se objeví tady na Zingu.
Tukan Demagogicke vkladani svych slov do ust druhych, prekrucovani vyjadrovani druhych, nazyvani cloveka s jinym nazorem botem, vulgarita … to neni reagovani, tomu se rika troleni a manipulace. I v tomto prispevku lzete. V te diskusi nebyla ani zminka o rozlisovaci hranici jedne hry. Limit jedne hry jste si ted vymyslel.
Jste manipulator a neni to nalepka, je to charakterizace vaseho opakovaneho chovani.
Hlavně prosím tě nebreč. Napsal si sračku a už se z toho nevykroutíš. Jasně si chtěl napsat, že Ubisoft nemůže dělat 20 her najednou, aniž by jsi vůbec věděl, kolik mají studií a lidí. Když ti dá člověk příklad jiné firmy která to tak má a vydává kvalitní hry, tak se začneš vykrucovat jak had, a že si to tak nemyslel a bla bla bla. Začneš kopat kolem sebe a osočovat ostatní.
Takže buď si za tím stůj a nebo radši nic nepiš.
PS: Všichni víme, jak kvalitní hry Ubisoft vydává, takže tady je diskuze úplně mimo. Dokud to bude Ubisoftu sypat, tak si pojede pořád to stejné.
Vsak ja si porad stojim za svym nazorem, ze Ubisoft uprednostnuje kvantitu pred kvalitou. V nasi diskusi jsem ani jednou nenapsal opak.
To vy jste ten, kdo se vykrucuje z nepravdivych manipulativnich vyroku, ktere porad pridavate jeden za druhym. Je to tak tezke neprekrucovat to, co vyjadril nekdo jiny? Je tak tezke potlacit sve ego natolik, abyste vzal vyjadreni druhych bez prekrucovani do vaseho zpusobu uvazovani?
Mate dojem, ze tu nekdo breci? Jaka je vase definice takoveho breceni?
Co povazujete za kopani kolem sebe?
Osocovani se dopoustite vy prave tim, ze prekrucujete to, co jsem ja napsal. Napriklad v tomhle vlakne jste me osocil z toho, ze mi pripada nepochopitelne, jak muze Ubisoft pracovat na vice nez jedne hre. To je vase dezinterpretace a rekl bych ze umyslna. Ja nic takoveho nenapsal. A podobnych slamenych panaku jste se dopustil mnohem vice po celou dobu nasi diskuse. Napriklad jste naznacoval, ze pro mne kvalitni hra je pouze ta, ktera ma hodnoceni 10/10. V podstate jste v diskusi se mnou jeste nenapsal jediny prispevek, ktery nebyl manipulativni. Jestlize se proti vasemu manipulovani ohradim a dokonce presne napisu v cem konkretne manipulujete a toto lze overit, neni to osocovani. Osocovani prave delate vy.
Mate k tomu tvrzení/názoru nějaké podklady? 8/10 a víc teda není kvalitní hra? Divil jste se, že Ubisoft dělá 20 her najednou, ale 100 % víte, čemu dávají přednost. 😂
Jste zkušený komentující z Novinek jak koukám. Prostě jste napsal sračku a už se z toho nijak nevykroutíte. Když pro Vás není kvalitní hra 9/10, tak jaká to asi muže být? Moc nám těch čísel nezbývá. 😂 Jméno sedí k obsahu, NÝMAND. 🤡
Manipulatore Tukane, opravdu si nemuzete odpustit to sugerovani? Opravdu nechcete diskutovat jinak, nez vkladanim svych slov do ust druhych?
Vite, jaky je rozdil mezi tvrzenim a nazorem?
Odkud jste vzal hodnotu 8/10 pro posuzovani kvality hry? Ja jsem ji nezminoval. To je dalsi vec, kterou pisete vy a nejspise mi ji chcete podsunout.
Vase manipulativni tvrzeni, ze stoprocentne vim, cemu dava Ubisoft prednost jste si opet vycucal z prstu. Ja nic takoveho nevyjadril.
Manipulatore Tukane, na Novinkach jsem nejen ze nikdy nediskutoval, ja tam dokonce ani nikdy nemel ucet.
Vulgarnim vyjadrovanim opravdu neudelate vase tvrzeni pravdivejsim.
Ze pro mne neni kvalitni hra s hodnocenim 9/10 je dalsi vase manipulativni tvrzeni, ktere jsem nenapsal ja, ale vy.
Manipulatore Tukane, posmivat se druhym pro jmeno ci prezdivku, je chovani na urovni materske skolky.
Sranda, že tvrdíte, že je někdo manipulátor, ale píšete tu věci, aniž by jste o tom něco věděl. Tohle je milej pane dezinformace. A též manipulujete s fakty. Vy máte přezdívku Nýmand? Jo, tak tomu se ani nedivím. Říkáte, že Ubisoft podle Vás preferuje kvantitu před kvalitou, tak se ptám, 7,8,9 nejsou kvalitní hry? Kvalitní hodnocení?
Jak říkám, napsal jste blbost a teď si hrajete na hlupáka. Nic víc, nic míň. Mohl by jste třeba tu svojí blbost co jste napsal rozvést a předložit k tomu fakta, ale to ne, my si radši budeme hrát na blbečka. Samá fabulace tu padá z Vašich úst.
A jakou dezinformaci jsem podle vas napsal? A jak jsem podle vas manipuloval s fakty? Ja jsem u vasich manipulaci napsal v cem konkretne manipulujete. Vy jste me jen narkl bez vysvetleni v cem vy vidite manipulaci. Ke stavajicim slamenym panakum, prekrucovani a argumentum ad hominem jeste pridavate falesne narceni.
Proc si mysite, ze jsem napsal „blbost“? V cem je to podle vas, „blbost“?
Myslim si, ze mate problem s elementarnimi pojmy a logickym uvazovanim. Pokusim se tedy par zakladnich veci vysvetlit.
Tvrzeni je vyrok o necem, co lze objektivne nezavisle overit. Tvrzeni muze byt pravdive nebo nepravdive, ale pravdivost ci nepravdivost nezavisi na pozorovateli. Skutecny stav lze vyhodnotit stejne nekolika ruznymi pozorovateli a dospet ke stejnemu vysledku. Napriklad „tupy uhel je vetsi nez ostry uhel“ nebo „dvojka je jedine sude prvocislo“.
Nazor je subjektivni interpretace nejakeho stavu nebo jevu, kterou nelze objektivne zkoumat prave pro danou subjektivitu. Nemuzete presne prenest pocity, zpusob uvazovani, zkusenosti, priority na nekoho jineho. Muzete se pokusit vysvetlit svuj pohled/postoj, ale neni to neco, co lze objektivne vyhodnotit nezavisle na pozorovateli, protoze osobnost pozorovatele je zahrnuta do vyhodnoceni a je soucasti interpretace. Nelze tedy urcit objektivni pravdivost nazoru. Priklad nazoru je treba „Okamura je lepsi politik nez Rakusan“. Vyhodnoceni takoveho nazoru silne zavisi na osobnosti pozorovatele a nebude objektivni.
Podobne subjektivni zalezitosti je hodnoceni her. V nasi „diskusi“ jste casto vytahoval nejaka hodnoceni typu 8/10, 9/10, 10/10. To je jasny priklad subjektivniho nazoru, na kterem je temer nemozne dosahnout shody nezavisle na pozorovateli. Shoda nastane pouze tehdy, pokud vsichni pozorovatele maji velmi podobny zpusob uvazovani a i tehdy to bude pouze subjektivni shoda. Jeden clovek muze hru ohodnotit znamkou 10/10 a jiny clovek muze tutez hru ohodnotit znamkou 4/10 a pritom oba budou myslet svuj nazor uprimne bez toho, aby hru umyslne nadhodnocovali nebo podhodnocovali.
Pokud tedy pozadujete objektivni fakta k vysvetleni subjektivniho nazoru, snazite se nabrat vodu do deraveho dzberu. Je to nemozne, protoze nazor nelze kompletne vysvetlit fakty. Subjektivitu nelze zduvodnit objektivne.
Dalsi vec, kde jste opakovane prezentoval omezene cernobile videni byla dualita kvality a kvantity. V teto veci jste nekolikrat naznacoval, ze hry mohou spadat jen do jednoho „chlivecku“. Ja jsem pritom zminoval, ze kontrast mezi kvalitou a kvantitou neni vylucny. Jinymi slovy, ze hra muze byt primarne masovym produktem a pritom byt do jiste miry kvalitni, nebo ze hra muze byt kvalitni a pritom byt do jiste miry masovym produktem.
Stale si myslim, ze Ubisoft uprednostnuje kvantitu pred kvalitou, ale uz od zacatku jsem to vyjadril jako nazor. Jake subjektivni (treba i souhrnne – Metacritic) hodnoceni hra ma u jinych lidi, nema na muj nazor vliv. Ja si nedelam usudek na zaklade uvazovani druhych, ale na zaklade meho vlastniho uvazovani. I kdyby treba cely zbytek sveta povazoval napriklad Assassin’s Creed: Valhala za hru s hodnocenim 10/10, ja ji klidne mohu povazovat za hru, kterou ohodnotim jako 6/10 a nebude to objektivne spatne.
Je to docela velká kauza a od toho velkýho výpadku a nasledovný aktualizaci – kde očesali odměny za závody – to nehraju a čekám na info.. Zing je hodně pozadu s novinkama, viz GTA+ atd. atd. Škoda
no uvidíme ,co z toho vznikne 👍
Za kvalitu velikých first-party her od Sony bez problémů zaplatím, já chci hlavně tu zpětnou kompatibilitu ke starším titulům z PS3, Assassin’s creed 1, GTA4 a další.
Jinak se dalo čekat, že bude Sony v tomhle ohledu „opatrnější“, když vezmeme v potaz, jejich dlouhodobý postoj vůči gamepassu, jen si uvědomili, že musí jít trochu kupředu. 😁