Na atmosférický horor Scorn od studia Ebb Software se těší pravděpodobně mnoho fanoušků biomechanického surrealismu či samotného H. R. Gigera, přičemž čekání už to dokáže být docela dlouhé.
Zkrátit si ho ale můžeme březnovým The Pulse Monthly, tedy měsíčníkem, který ke hře představuje různé jednotlivosti.
A ten se tentokrát v trochu kryptickém stylu zaměřuje na puzzly, jenž budou hrát esenciální roli v celém zážitku, přičemž v podstatě vše, na co ve hře narazíte, má mít své místo a smysl.
Hlavním motivačním faktorem tak zde bude překonávání strachu z neznámého světa plného zvláštních struktur, objektů a stvoření, které dokážou vyvolat i úzkost. Jakmile tento strach překonáme, tak bychom se měli začít za pomoci opatrného průzkumu a logiky seznamovat se zdejšími pravidly, díky nimž jednotlivé mechaniky, propojení a hádanky začnou dávat smysl.
Vývojářský tým se navíc snaží, aby samotné hádanky nenarušovaly nastolené tempo a ve hráčích nevyvolávaly třeba frustraci. Naopak chtějí, aby obohatily celkový zážitek.
I kvůli tomu věnují zvláštní pozornost třeba tomu, kde se tyto hádanky nacházejí. Dobré umístění totiž může hráčům dát šanci si jistým způsobem upevnit své myšlenky a připravit se na další oblast.
Na závěr updatu pak CEO společnosti Ebb Software, Ljubomir Peklar, prozradil, že vývoj jde stále podle plánů, kdy postupně dodělávají jednotlivé úrovně, které budou optimalizovat, přičemž během toho se ještě pracuje na různých důležitých elementech pro pokročilé fáze hry. V létě posléze proběhne velké testování, aby se tým mohl ujistit, že titul poběží dobře na všech platformách.
Každopádně to znamená, že bychom se hry skutečně už měli dočkat během října.