Aktualizace:
Hideo Kodžima se na twitteru omluvil za nedorozumnění a napsal, že studio zůstává nezávislé.
I'm sorry for the misunderstanding, but KOJIMA PRODUCTIONS has been and will continue to be an independent studio. https://t.co/2M0n4ogRaa
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) April 15, 2022
Původní zpráva:
PlayStation aktualizoval baner na svých webových stránkách, který zobrazuje hry od jeho first party studií. Všiml si toho uživatel Resetery s přezdívkou Toumari. Obrázek nově zahrnuje postavu Sama Portera Bridgese ze hry Death Stranding, kterou sice Sony vydávala, ale vývojáře z Kojima Productions, na rozdíl od ostatních studií, která mají na baneru své produkty, nevlastní.
Obrázek nově zahrnuje také remake Demon’s Souls od Bluepoint Games, které Sony koupila v minulém roce. I proto se začalo téměř okamžitě spekulovat o tom, že Sony studio známého producenta Hidea Kodžimy koupí nebo dokonce, že akvizice už proběhla.
O tom, že by se mělo studio připojit do rodiny japonského giganta se spekulovalo už dříve. Sony má s Hideem Kodžimou dlouhodobě dobré vztahy. Žádná oficiální vyjádření ale zatím akvizici nenaznačují. Nedávné nákupy Sony zahrnovaly třeba studia Firesprite a Haven, v blízké době by měl být uzavřen obchod za 3,5 miliardy dolarů týkající se Bungie.
Samostatné studio Kojima Productions založili vývojáři po oddělení od Konami, kde stáli za sérií Metal Gear. Jako samostatný subjekt se prezentovali úspěšnou akční filmově střiženou adventurou Death Stranding. Další titul japonští vývojáři zatím neoznámili.
To by byl Hideo pekne tupej kdyby nechal si nechal nicit dalsi znacku.
Dal jsem tomu tolikrát šanci, ale tak moc mě to nebavilo, že to není možný. Jako koukat na pošťáka Pata bylo možná zábavný, ale hrát za něj už tolik ne
Tohle spojenectví se dalo čekat. Hlavně když Kojimovi nevyšel projekt u Google stadia. A potom se něco šuškalo o Microsoftu. Jestli je to pravda a nevyšlo mu více projektů za sebou tak došlo na problém s financováním. To je realita všech nezávislých studií. Takže odkoupení Sony dává smysl. Navíc mu to umožní vytvořit další AAA hru. Může z toho vzejít něco velkého. Držím Kojimovi palce x)
Ten simulátor PPL byl něco otřesnýho. Nejnudnější „hra“ která spatřilo světlo světa.
Hráls na YouTube?
Za me to byla dobra hra, ale spis mi vadilo, ze od jiste casti hry se dostanete k vybave, ktera pruchod duchy dost ulehcuje a uz prakticky nepredstavuji hrozbu, stejne jako ty strileci pasaze, ktere mi tam moc nesedely.
Zrovna ten presun nakladu byl skvely.
Neodhrál jsi v reálu ani minutu a plantáš tady nesmysly.
ale jaké nesmysly když plno lidí tu hru nebavilo… já to taky nedohrál… došel jsem do actu 3 a už jsem dál nemohl……. a zrovna minulý týden jsem zkusil Directors Cut, že bych to znovu rozehrál a konečně dohrál……no hrál jsem hodinu a řikám neeee, tohle vypínám… tohle mě fakt nebaví… uninstall…
podruhé se mučit nenechám……
Asi ta hra nebude pro tebe.
Pro mne taky některé věci nejsou, třeba dršťková polévka nebo gay sex. Ale nemyslím si o nich, že jsou špatné.
Já upřímně pochybuju že se Kojima po letech v závazku s Konami upíše k dalšímu konglomerátu
Kojima potřebuje prachy na vývoj her, placeni zaměstnanců atd.