České studio FiolaSoft před měsícem představilo svůj chystaný titul MATCHO. Dnes se k nám dostávají premiérové záběry z hraní. Desetiminutový gameplay trailer ukazuje hlavního protagonistu Maxe i samotné souboje s nepřáteli.
V druhé půlce ukázky ale vývojáři prezentují rovněž parkourové pasáže a logické hádanky. Právě pohyb, střílení a přemýšlení budou dle autorů představovat tři hlavní pilíře hry.
Z pohledu hratelnosti má titul těžit z mechaniky spoj-tři střílečky, která vám umožní postupně označovat a následně v efektních kombech ničit tři a více nepřátel stejné barvy.
Watch the first 10 minutes via YouTube! To clarify: it only showcases the really early stage of the game. We are looking forward to showcasing much-advanced gameplay full of combos and powerups in upcoming weeks! https://t.co/fi3y99es6Y
— FiolaSoft Studio (@fiolasoft) April 28, 2022
MATCHO mělo původně vyjít na PC a konzole PS5 a Xbox Series X/S ještě v průběhu letošního. V popisu pod aktuálními záběry z hraní je však uveden rok 2023, takže zřejmě došlo k odkladu.
Kromě kampaně hra nabídne i nekonečný mód a režim pro více hráčů. Našince jistě potěší plnohodnotná česká lokalizace ve formě dabingu. Další informace můžete načerpat prostřednictvím oficiálních stránek hry.
Další postava, která si sama pro sebe vysvětluje herní mechaniky. „Hmmm, asi bych je měl spojit podle barev.“ „Hmmm, toho velkého chrání ti malí, asi bych je měl zničit jako první.“
Dávalo by daleko větší smysl, kdyby se monolog spustil až po několika špatných reakcí hráče na danou situace.
PS: Nedokážu si představit poslouchat ten samý zvukový efekt při spojování dokola a dokola.
Přitom tohle samé vadilo Fiolovi na novém Horizonu…
Nemyslím si, že se to bude neustále slýchávat, spíše jde o to, že to je první mise „first contact“ a ten Max na to sám přichází, alespoň soudě příběhu. Hádám že potom pro zopakování tam bude maximálně po několika neúspěších vyskakovat to okénko na pravo.
Tak tohle si nechám ujít, nic pro mě.
Můj šálek pomyslné kávy to opravdu není. Grafická stylizace přímo hrozná a docela se zamýšlím, proč bych hru měl zkusit. Nicméně pokud si to najde spokojené hráče, tak proč ne?
Vůbec nevím co je na té hře zajímavého, samozřejmě kreslená „dospělá“ grafika, nahh.
Vypadá to jako zábava na deset minut. Taková ta hra co chvilku po vydání dostanu v Humble Bundle, aktivuju jí, zahraju si tak půl hodiny a pak jí nechám běžet na pozadí než mi dropnou všechny kartičky zatímco budu hrát něco lepšího.
Snad se zase nezačnou kvůli tomu řešit klíče z g2a
Přestal jsem číst u FiolaSoft.
Proč, co je na tom studiu špatný? Já ho třeba neznám.
Taky nechápu. Fiola dělá co ho baví a rozvíjí se stejně jako jeho projekty. Narozdíl třeba od Zima softu. I když mě to nebere a nemám ho nijak extra rád (nejen proto že vypadá a chová se jako křeček na kofeinu nebo že přestřeluje špatný hry atd.) tak si o tom přečtu a ocením tu snahu. Mám k němu z lidí z herní scény rozhodně větší respekt než třeba ke streamerům co hrají i jeho hry a přiživují se na tom. On se alespoň nenechá vydržovat dětmi z kapesného.
určitě to má větší ambice než Polda 7 nebo Bulánci… hlavně neměli zapotřebí žebrat prachy a za to mají můj respekt! netuším, z čeho to Fiola financuje ale přeju mu štěstí!! cítím z toho 8/10
hra frčí na Unreal Enginu 4 a nevypadá vůbec špatně… jasně, není to next gen ale na česko dobrý… v rozhovoru si prý fanoušci stěžovali na OČI hlavního hrdiny… jako vypadá trochu jako žába ale vypadá vtipně…
těším se hlavně na parkour… jsem zvědavej, co si pro mě Filip nachystal za překážky!
Na základě zpětné vazby od hráčů byly právě oči jednotlivých postav již upraveny. Tady o tom vývojáři informovali: https://twitter.com/fiolasoft/status/1513916624587440138?cxt=HHwWlIC-wcTJwYIqAAAA
posíláme klíčenku!