Skotské studio Build a Rocket Boy bývalého producenta Rockstar Games Leslieho Benziese pracuje na multiplayerové AAA hře zatím nesoucí název Everywhere. To víme už skoro od doby založení studia v roce 2016. Teď si analytik Roberto Serrano všiml bližšího popisu hry v prezentaci jednoho z investorů.
EVERYWHERE info from Galaxy Interactive
– Creative Concept: Ready Player One
– Open world AAA game
– Multiplayer experience
– Multi-chapter epic narrative, user-generated content
– Players can create their own worlds
– Deep social and streaming integrationhttps://t.co/l9oIETKi7I pic.twitter.com/DHe71GoAiF— Roberto Serrano' 🇺🇦☮️🙏🏻 | 📊🎮🍿 (@geronimo_73_) May 2, 2022
Asi nejzajímavější poznámkou je, že titul má kreativní koncepcí připomínat Ready Player One, ať už knihu nebo film z roku 2018. Jeden z bodů říká, že si hráči budou tvořit vlastní světy. Hra má sázet na vyprávění rozprostírající se na ploše několika kapitol a v neposlední řadě chce integrovat sociální a streamovací prvky.
Potvrzují se i původní informace, že jde o velký AAA projekt založený na multiplayerovém zážitku. O hře se mluvilo už před pěti lety, ale tehdy mohla být ještě v předprodukční fázi. Build a Rocket Boy stále shánějí nové zaměstnance. Everywhere navíc měnilo engine, přičemž původní Lumberyard od Amazonu nahradil Unreal Engine. Zároveň nevíme, jestli v současnosti autoři neuvažují o přechodu na pátou generaci technologie od Epicu.
A nějakou novou hru, kde nebudu muset být neustále socializován, hrát si to bez připojení k internetu bez připomínání microtransakcí? To už ne, to už je doba minulosti?
No lituji těch co tu dobu nezažili…
Jak řekl jeden herní „velikán“ – singleplayer hry jsou již mrtvé. Dělám si samozřejmě srandu, ale je pravda, že už je to nějaký ten rok co tu byla velmi povedená herní série, která nás provedla zajímavým příběhem, dobře napsanými postavy a hlavně věděla KDY skončit. U mě tou hrou byl naposled RDR 2 a za mě úžasná hra.
Já jsem si naposled z těch singleplayer novinek užil novou Mafii. A opravdu místo nových her kupuji staré osvědčené. Investice v řádech nižších stokorun a rozjedu všechno.
Mám to podobně. Her je mnoho a nedělám si na ně už tolik času, takže se mi stačí ohlédnout zpět a podívat se, co by mi stálo za to si zahrát. Teď třeba pokukuji po Detroit Become Human, na něj slyším jen chválu.
Já si koupil nedávno prvního assasina díl Origins. Ale teď přijde zvrat, proto abych hrál Discovery tour. A musím říct že si to užívám za 250 korun doslova dovolená v historickém Egyptě a okolí… Přiznám se že mě to silně nalákalo na reálnou dovolenou, jenže z Kyrén kam bych chtěl nejvíc jsou jen trosky…
Z té nové „evoluce“ AC jsem hrál jen Origins a bylo to fajn, Egypt krásně zpracován, ale to ostatní nejspíš to bylo za mě jen na jedno zahrání. Mě třeba mrzí, že po každým díle všechno zahodí a jdou do jiných postav, jiné místo, jiný čas. Proto mám nejradši Assassin’s Creed 2 a jeho dva datadisky. Normálně bych ti to i doporučil, ale oproti Origins by ti to přišlo jako velký downgrade co se mechanik týče.
Já to vysloveně koupil jenom kvůli poznávání, já na open world formuli Ubisoftu nějak zvědavý nejsem . Asi půjdu do Řecka až mě omrzí Egypt .
Hraju tolik let a Origins je první hra, co má poznávací mód. Ať si každý říká co chce, to se jim povedlo.
Menší oprava … Brotherhood a Revelations opravdu nejsou datadisky ale plnohodnotné hry. Navíc se tu bavíte o absenci SP her ale na druhou stranu … Něco na styl Ready player one tady taky ještě není … Rád si zahraju dobrou SP hru ale kvůli tomu bych neomezoval produkci jiných her.
Pravda, nejsou to datadisky, nevím kde jsem to vzal… K tématu, pokud by to bylo opravdu ve stylu Ready Player One, tak by to naprosto super, taková herní evoluce. Ale k tomu jsem v dnešní době skeptický protože většinou jsou tyhle projekty až moc ambiózní a nedopadne to podle představ. Nic nehodnotím, nic jsme neviděli, ale krotím svá očekávání.
Je docela dost japonských her, které jsou zasazeny do světů uvnitř video her. Namátkou: .hack G.U., Sword Art Online, Death End Re;Quest.