Nejsou tomu ani dva týdny, co studio Hangar 13 opustil dosavadní ředitel Haden Blackman. Krátce nato přišel magazín Kotaku s informací, že má tým pracovat na nové Mafii, konkrétně prequelu, který je prý v rané fázi vývoje a vzniká na Unreal Enginu 5. Jenže to nakonec není všechno. Známý insider Shpeshal Nick se v sobotu ve svém podcastu XboxEra podělil o další podrobnosti, které slyšel on.
Potvrzuje, že Mafia 4 by měla být prequel, ale rovnou i upřesnil zasazení. Titul by se měl odehrávat na Sicílii na konci 19. či začátku 20. století. Příběh se má točit okolo rodiny Dona Salieriho, kterého všichni dobře známe z prvního dílu. Dále ještě doplňuje, že design by měl být lineárnější oproti třetímu dílu.
V Hangaru 13 ovšem nevzniká jen jedna hra. Speshal Nick dále říká, že v českých pobočkách se má pracovat na novém Top Spinu. Série tenisových her, která je u ledu už velmi dlouhou dobu, čtvrtý a dosud poslední díl vyšel v roce 2011. Svým způsobem by nové informace dávaly smysl, neboť čtyřka vznikala právě v 2K Czech, tedy dřívějším Illusion Softworks a dnešní brňenské pobočce Hangaru 13. Nový Top Spin by měl být údajně představen příští rok.
A nakonec ještě mimo Hangar 13, ale k tenisovým hrám. EA prý plánuje návrat série Grand Slam.
Hanger 13 Czech team maybe working on new Top Spin game
• Most likely hear about next year
• The original Top Spin was Xbox timed exclusive and Top Spin 2 was Xbox console exclusiveAlso EA might be bring back Grand Slam Tennis next year
Timestamp:https://t.co/dr8NZg86Y8 pic.twitter.com/Q4sZDbXhGT
— Idle Sloth💙💛 (@IdleSloth84) May 15, 2022
Reálně se nejvíc těším na nový Top Spin. Dlouhou tu nebyl pořádný tenis
Taky můžu bejt insider.
Všichni jsme slyšeli spekulace fanoušků a prequel se Salierim je to, co se ozývá nejčastěji. Tím pádem je to pravda! Open world jim nejde, jak jsme viděli u třetího dílu, moc práce na to aby to nebylo moc repetetivní. Takže se vrátíme spíš k dvojce s možná trochu větší volností, taky logický.
No a že pracují na něčem jiným je taky jasný, přece by po pár letech nezahodili svůj jediný projekt na kterým pracovali, jen aby začali znova na novým enginu, to by je investoři museli mít hodně rádi.
Takže stačí vybrat něco z minulých IP Illusion Softworks a s novým Hidden & Dangerous nebo Vietcongem by bylo moc práce navíc, tak ezpz tennis dává největší smysl.
Nemám si založit Twitter účet?
Tak snad z nej neudelaj cernou transku…
Ako som očakával, chcú na tejto hre čo najviac ušetriť po 53 miliónovej strate zo zrušeného Voltu.
Idealní linearnějším stylem at vychytaj detaily a ukažou nám novej unreal engine v plný kráse
Pokud to stejně nebude dělat Vávra, tak to bude bezcharakterní, zaručičkuvodici, konzolová pichovina jako poslední 2 „Mafie“
Já doufám, že nebude. Ta jeho poslední hra mě vůbec nebavila a pokládám si otázku, zda od něj ještě nějakou hru chci vidět. Strašně namyšlený člověk.
Já jsem si třeba poslední Mafii parádně užil.
Snad nebude, i když dvojka se mu povedla.
Vávra na tom robiť nebude veď pre nich nepracuje. Dan by vedel urobiť super Mafiu, ale už do dvojky mu hajzli kecali a preto to skončilo nedokončené.
Návrat do starší doby a lineárnost za mě zní dobře. Uvidíme jak se s tím poperou. Tou lineárností bych si klidně představoval nějakou menší mapku jako v první Mafii, bez nebo s minimem vedlejších misí. Taková dobová města se ve hrách zřídka vyskytují a projíždět jimi by bylo fajn.
No jo ale projíždět jimi budeme na koni nebo na kole. Takže v podstatě RDR. Red Dead Omerta…
Toho bych se úplně nebál. Podle mě tvůrci obětují trochu realismu a nějaké to auto nám podstrčí nebo budeme jedni z mála prvních kdo si auto bude moci pořídit a tak.
Kdyby tam aspoň byly nějaké obchody jako v Mafii 2, tak by to bylo rozhodně lepší. Nejlepší by bylo zase příběh rozdělit na kapitoly a přidat kromě hlavní linky i pár vedlejších úkolů.
Docela mě potěšila ta informace, že to bude více lineárnější. Nestojím o napodobování GTA ani o generické aktivity jenom proto, aby nějak vyplnili herní mapu.
Samozřejmě vítám případné otevřené prostředí na styl Mafia 1, kde si hráč může prozkoumávat mapu atd.
Tak lineárnější oproti třetímu dílu je v podstatě DE co vím. Tam práskali jednu misi za druhou a člověk se prakticky ani neprojel po městě a celé tak bylo prakticky k ničemu.
Snad jim ty většinou pozitivní názory na remake otevřely oči a zjistili, jakým směrem značku ubírat. Open world se do toho prostě nehodí.
Hodí, jen to nemusí být open world s tisíci collectiblů a generickými aktivitami. Může být vcelku prázdný co se týká těch aktivit, ale když tam místo toho budou pořádně udělané vedlejší mise, budu za to velice rád. Plus třeba nějaké minihry by taky bylo fajn vidět. Třeba nějaký fight club, soutěže ve střelbě… závody?
Takže GTA
To je dobře, že tam nebude open world a vidím, že nakonec ty leaky ,(Sicílie kolem začátku 20.století) asi byly pravdivé 😮
Lineárnější oproti 3 nutně neznamená, že to nebude open world. Uvítal bych něco mezi. Hlavní dějová linka + pár slušně napsanejch vedlejších úkolů na proložení aby to zas člověk neprošel za jedno odpoledne.
Mě by stačilo obsazování území a návštěva podniků alá vymahač, viz první The Godfather měl takový systém a vyhovoval mi.