Francouzská společnost dosud známá jako Dontnod Entertainment oslavila čtrnácté narozeniny změnou názvu a vizuální identity. Nově se jmenuje pouze Don’t Nod. Název a logo mají lépe vystihovat podstatu a vizi studia. „Obnovili jsme apostrof a mezeru mezi oběma slovy, abychom skutečně obsáhli význam Don’t Nod. Don’t Nod jsou dvě slova, která reprezentují naši tendenci být nekonvenční jako společnost i ve hrách, které vytváříme,“ vysvětlují vývojáři na svém novém webu.
V krátkém videu, které vizuální identitu představuje, se logo Don’t Nod objeví hned v sedmi upravených podobách. Je zjevné, že každá odkazuje na některý z projektů, který má společnost ve vývoji nebo ho vydává. Poslední logo například zjevně připomíná výpravnou adventuru Gerda: A Flame in Winter od studia PortaPlay. O většině titulů ale můžeme jenom spekulovat.
Předposlední logo umístěné na skále pravděpodobně odkazuje na projekt, který Don’t Nod vyvíjí ve spolupráci s Focus Entertainment. Viděli jsme z něj sice jen jediný artwork, ale můžeme si z něj odvodit aspoň náladu chystané hry. Víme, že půjde o akční RPG, a autoři ho označují za jeden ze svých vůbec nejambicióznějších projektů.
We're happy to announce the renewal of our strong partnership with @FocusHome for a new project…
We're pretty excited! Are you?#WhatsNextFocus pic.twitter.com/2rPf1mkbUi
— DON'T NOD (@DONTNOD_Ent) April 11, 2019
Další hry Don’t Nod zatím neoznámil, takže původ zbylých stylizací nového loga zůstává záhadou. V úvahu samozřejmě přichází pokračování některé ze starších her. Nutno ale podotknout, že na většinu „svých“ značek vývojáři nemají práva. Remember Me vydával Capcom, Tell Me Why zase Microsoft. Pokud jde o Life is Strange, nezdá se pravděpodobné, že by se francouzské studio mělo k sérii vrátit.
Vampyr 2 ! Mě to hrozně bavilo. Jedna z mála her poslední doby co jsem dohrál 2x.
Chtělo by to Vampyra 2, leč první díl nebyl perfektní, tak ty kvality a cit tam byl, větší rozpočet a více lidí a mohla by konečně vyjít normální upírská hra, bez gulometů a magie.
Bylo to skvělý. Jasně nebyla to AAA produkce, ale strašne mě bavil ten příběh a rozhodování , a i soubojovej systém nebyl špatněj. Skvěle napsané questy.