O chystaném přírůstku do fantasy ságy studia Bioware se ode dneška můžeme bavit jako o hře s celým názvem Dragon Age: Dreadwolf. Vývojáři představili podtitul na svém blogu a dodali k němu i krátké vysvětlení.
„Solas, Dread Wolf. Někdo říká, že je starým elfím bohem, jiní tvrdí, že ne. Další se domnívají, že je zrádcem svého lidu… nebo zachráncem, který se ho nyní snaží zachránit za cenu vašeho světa,“ navozují autoři atmosféru a premisu čtvrtého Dragon Age. Titulním Dread Wolfem tedy není nikdo jiný Solas, se kterým jsme měli co dočinění i v posledním Dragon Age: Inquisition.
Vývojáři každopádně zdůrazňují, že i když rozvíjí příběh předchozích dílů, hra bude přístupná i nováčkům. Připomínají také, že pojmenování Dreadwolf naznačovali už v dřívějších trailerech a na sociálních sítích.
Potvrdila se taky informace, že letos Dragon Age: Dreadwolf nevyjde. V únoru generální manažer Bioware Gary McKay napsal, že hra je v polovině produkce. Studio pracuje také na novém Mass Effectu, ale toho se dočkáme v ještě vzdálenější budoucnosti.
V jedničce začal člověk hrát za vlastní postavu, kterou si vytvořil. Přidal se k šedým strážcům a následně se snažil vytvořit spojenectví všech ras na konečnou velkou bitvu. Za mě nejlepší díl, který jsem dohrál snad 7x jen z důvodu, abych viděl různé konce a různé interakce postav na hracovu postavu (rasu, pohlaví) 😄.
Dvojka mě už nebavila ani trojka také ne, nebylo tam to co mě bavilo na té jedničce a to, že jsem šedý strážce. I ti companion tomu všichni dodávali jistý šmrc, co u dalších dílů jsem nespozoroval. Jen škoda, že hlavní postava neuměla mluvit.
Chci být zpátky šedým strážcem a bojovat proti nákaze jak v prvním díle.
Ferelden jako mapa byl skvělý.
Jednička je klenot RPG žánru, dvojka už byla jenom takovej zredukovanej akční odvar a Inquisition už herním stylem trochu přípomínala MMO úrovní vedlejších questů…
První díl byl pecka, ale i dvojka mě velmi bavila. Ten artstyle byl krásný a postavy byly náhodou taky super. Merrill byla možná vůbec moje nejoblíbenější postava ever. Snad jen nový Baldurs Gate se tomu teď blíží. Tam ty charaktery jsou taky top.
DAO mám rád, Morrigan jsem si tehdy zamiloval a nejedna moje Dračí kampaň měla postavu jejího archetypu Celkově tam byly dobří společníci ale příběh samotný byl na můj vkus příliš klasická BioWare formule o záchraně světa a „vyvoleném“, proto z příběhového hlediska mám radši komornější DA2, kde mě prostě příběh Hawka bavil asi ve výsledku víc, žádná záchrana světa ale jen problémy v jednom městě a eskalující napětí, jen škoda že byl vývoj tak uspěchaný, ty lokace/dungeony se tam až nechutně recyklovaly, bohužel EA moc tlačilo na vydaní.
Inkvizice je rozhodně pro mě nejslabší, i tak je to ale podle stále slušná hra. možná to je i proto že mám rád MMOčka.
Hodně se to táhne. Za dva roky to bude 10 let od vydání Inquisition, která už stejně nebyla nic moc oproti starším dílům. Ale nedivim se, Bioware mele z posledního a už roky tam pracuje spousta neschopáků s nebinárním genderem a nulovou schopností udělat atraktivní hru s dobře napsanými questy, postavami atd. Kde jsou časy DA:O a Mass Effectu..
Oproti starším dílům? Za mě se jednalo o masivní zlepšení oproti dvojce a pak už zbývá jen jeden díl
Jednička byla beze sporu nejlepší díl, pak už to šlo z kopce. Akorát se ale začínaly v té době rozrůstat ty placený DLCéčka, co dokončovaly příběh nedodělaných her v době vydání…
Celkem nechápu ten hate na Inquisition. Za mě velmi dobrá hra a velký zlepšení proti dvojce. První díl je opravdu dost daleko a není moc co porovnávat.
Já osobně věřím, že na DA4 se teď hodně zaměří a bude stát za to.
Jinak doufám, že hudbu bude dělat stejně jako ve trojce Trevor Morris-soundtrack byl parádní.
Protože my boomeři si pamatujem DA:O a Awakening. DAI je oproti tomu průměrná hra na 5-6/10.
ročník 93 a boomer? co bys vykládal s mojima letokruhama?