Elden Ring v únoru očaroval srdce nejen herních kritiků, ale také samotných hráčů, což se projevilo jak nadšenými recenzemi (tu naši naleznete zde), tak i mohutnými prodeji, kdy do dnešního dne se titul třeba na Steamu pohybuje na prvních příčkách prodejnosti.
Jak pak už u her od společnosti FromSoftware bývá zvykem, tak se opět jednalo o titul, který vám nedá nic moc zadarmo. Jestli vám to však stále přijde poněkud jednoduché, můžete si hraní okořenit modifikací, která vám umožní si zahrát v „survival“ režimu.
Modifikace pochází od Grimrukha (Dark Souls: Nightfall a Daughters of Ash) a několika dalších tvůrců, přičemž do hry přináší následující prvky:
- Správa hladu a žízně – možnost vyrábění jídla, lovení monster pro maso
- Nový systém craftění a upgradování zbraní (mělo by být dostupno skoro 400 receptů)
- Onemocnění specifická pro region – možnost tvoření léku a vytvoření imunity
- Opravdu temné noci
Jestli se vám nicméně zamlouvají pouze některé prvky, tak pro vás máme dobré zprávy, jelikož by mělo být možno si zvolit, jaké z nich chcete povolit a jaké nikoli.
Elden Ring: Survival Mode trailer! 👀
– Craft new food items to fight hunger and thirst
– Use new materials to craft and upgrade weapons
– Find cures for region-specific diseases
– Truly dark nightsReleasing on Monday night, right after a premiere stream by @Lobosjrgaming 🙂 pic.twitter.com/yHfQULkGGR
— Grimrukh (@grimrukh) June 2, 2022
Modifikace vyjde během dneška, a to po premiéře, kterou odvysílá LobosJr.
Každopádně tento článek, respektive jeho komentářovou sekci, můžete využít k tomu, abyste se s ostatními podělili o své vlastní tipy na vybrané modifikace do této hry, aby se další hráči mohli případně inspirovat.
Ahoj, poradil by mi někdo prosím? Teleportovalo mě do pasti to do Divine bridge, jsem mág s malým levelem, dá se odtamtud odejít aniž bych musel bojovat s tím velkým? Mám za sebou 40 hodin, a byla by škoda se hry zbavit, kvůli tomu, že ho nemám šanci udolat. Docela pitomé, dost mě to znechutilo hru tedy..
Stačí se teleportovat od ohně pryč, tady je to ukázané:
https://www.youtube.com/watch?v=_eGvZrSWaNk&ab_channel=RodPlay%27s
Ježíš já su v.l🤦🙂, to mě vůbec nenapadlo, já se snažil teleportovat tím, že si vyvolám mapu kdekoliv a vyberu místo kam chci a to bylo přeškrtlé, že to půjde přímo z toho site of grace jsem nevěděl. A hlavně to ani na YT nenašel..
Děkuji moc!!🙂🙂
Elden Ring No-Damage 100% Walkthrough 01 – Prologue 2k QuadHD 1440p
Zkousel jsem te hre davat sanci, stejne jako DS. Mne proste tyto hry nesedi. Mrtvy pochmurny otevreny svet nahodne vyplneny potvorami k zabijeni, kratky jednoduchy pribeh, jestli to tim lze nazvat, a filling ve forme grindu a vecneho cestovani.
Krátký rozhodně příběh není. Já jsem na 80 hodinách a ještě jsem to nedohrál. Cestování se dá vyřešit fast travelem.
pribeh a herni doba neni to same
Spis je otazka, jestli pribeh je jen dej, nebo jestli je to i lore.
Nevim jak v ER, ale lore v DS mi prisel vic nez kvalitni. Jen ho hra nenaserviruje naprimo a je na kazdym, jestli se tim chce nebo nechce zabyvat. DS je pro me hra o objevovani (a o normalizaci selhavani) a ta zamlzenost pribehu mi tam strasne moc sedela. Zaroven si myslim, ze i kdyby clovek pribeh a lore kompletne ignoroval, furt je to skvely. Relativne nedavno jsem se snazila vymyslet, jestli na DS bylo neco spatne a na nic jsem neprisla (az na nefunkcni PC servery). Ale uplne rozumim, ze to nesedi kazdymu. (K tematu clanku – mne zas nesedi mody ve hrach obecne :))
Ta hra není určitě pro každého a rozumím, že svět kde seš „sám“ a vše živé tě chce zabít působí na jednu stranu, jak říkáš mrtvě, ale příběh (a lore světa) je velmi bohatý, který dláždí cestu dalším dílům a zrovna u Elden Ringu byl grind u mě minimální, téměř nulový.