Vývoj Cyberpunk 2077 nebyl vůbec jednoduchý. Právě naopak. Jednalo se o náročný projekt, který dal svým tvůrcům zabrat. Během jeho produkce opustil studio CD PROJEKT RED nejeden ze zkušených vývojářů. Z řádky veteránů rozhodně stojí za to zmínit Konrada Tomaszkiewicze stojícího v čele indie studia Rebel Wolves. Nakonec však není posledním postavou vývoje slavného díla, která slavnou společnost opustila. Nejnovějším přírůstkem je produkční ředitel Jędrzej Mróz, který firmu opouští po patnácti letech usilovné práce. Na Cyberpunk 2077 pracoval od roku 2012 a měl možnost vyzkoušet si různé pozice. Od roku 2020 se dostal na pozici ředitele produkce.
Fakticky se z něj tak stal člověk zodpovědný za plánování aktualizací a stabilní podpory tohoto díla. Během svého působení v CD PROJEKT RED nepracoval pouze na tomto projektu, ale také třeba na testování prvního Zaklínače, který se stal vstupním bodem pro řadu pozdějších veteránů tohoto studia. V případě druhého Zaklínače se zařadil mezi jedny z hlavních producentů. Jeho úkolem bylo zajistit co nejplynulejší vydání tohoto díla na PC. Mróz zatím nepředstavil své budoucí plány, nastal dle něj však čas na něco nového. Za sebe považuji jeho krok za vcelku logický, protože s Cyberpunk 2077 musel mít v posledních letech hodně starostí a při oznámení DLC Phantom Liberty, možná nastal čas jít dál.
Nedivím se. Tvrdnout 15 let v jedné firmě… to za sebou musí táhnout pořádné břemeno.
Tahni a vem sebou vsechny stejny ulhany hajzly v cele s direktooorem.
Za ten poslední rok odešlo od CDP docela hodně veteránů. Jsem zvědav čím pozice nahradí a jak se to promítne do her, zvláště do dalšího Zaklínače.
Doufejme že to nedopadne jako u BioWare. Jelikož tam taky odešli skoro všichni a pak to dopadlo hodně špatně. Ale v tom mohlo mít prsty i EA takže těžko říct.
Možná odešli třeba právě kvůli EA? Těžko říct, ale je prostě pravda, že už to není co to bývalo. A teď je otázka jestli ze CDP předtím odešli protože chtěli zkusit něco jiného, něco svého a nebo zkrátka chtěli pryč odtamtud.
Já si myslím že za všechno může aféra kolem Cyberpunku. Nejdříve měli šílený crunch který hodně lidí zlomil. A potom si ještě kravaťáci usmysleli že hru vydají co nejdříve v zabugovaném stavu. Takže se na ně sesypali i naštvaní hráči. Na tohle má žaludek jen málo kdo. Já se jim vůbec nedivím že odcházejí. Spíš bych se divil kdyby zůstali. Vím že byl i nějaký článek ohledně práce v CD Projektu. Prý to není to nejlepší místo pro vývojáře.
Tak ono to pro ně musí být těžký, i třeba z pohledu toho, jak je soudí fanoušci za odstřihnutí konzolí. Cyberpunk 2077 je podle mého hodně posunul, ale také tam řada lidí ztratila ideály a prostě už neměla touhu pokračovat v té cestě.
Klíčoví lidé odcházeli už po W3 který měl šílený crunch tohle už jsou jenom takové zbytky kteřî povýšili díky ex kolegům….Kvalita CD RED byla patrna už na 77 a tím opravdu nemyslím bugy….