O připravovaném remasteru akce GoldenEye 007 z roku 1997 se dlouhou dobu spekulovalo. Z vývoje vylepšené verze se postupně stalo v podstatě veřejné tajemství, takže dnešní oficiální oznámení není ničím překvapivým. Remaster vzniká ve studiu Rare, které stojí i za původní hrou určenou Nintendo 64.
Kromě výše přiloženého traileru autoři zveřejnili i několik informací o změnách, které nová verze přinese. V první řadě se jedná o podporu rozlišení 4K a formátu 16:9 v kombinaci s plynulejším frameratem. Hra se rovněž dočká podpory achievementů.
Situace je zajímavá z pohledu platforem. GoldenEye 007 zamíří ve vylepšené verzi na konzole Xbox One, Xbox Series X/S a Nintendo Switch. Už v den vydání se hra podívá do předplatných Xbox Game Pass i Nintendo Switch Online. Hráči na Nintendu Switch navíc dostanou exkluzivní přístup do režimu online multiplayeru pro až 4 hráče.
Hlavní náplň hry ale bude tvořit kampaň pro jednoho hráče, kterou doplní lokální split-screen. Datum vydání ani cena zatím zveřejněny nebyly. Vývojáři alespoň prozradili, že pro majitele digitální verze kompilace Rare Replay bude hra k dispozici zdarma.
Fanoušci Jamese Bonda mohou kromě vylepšeného GoldenEye 007 vyhlížet rovněž úplně novou hru z tohoto univerza, která aktuálně vzniká ve studu IO Interactive.
Tak stará hra a dočkáme se jenom remasteru? :/ Pokud by to vzali z gruntu a udělali remaster ve stylu THPS1+2, kterej by měl mít spíš jméno remake. Předělali by komplet všechny textury, vzhled postav, modernější ovládání, fyziku s odkazem na původní hru, tak si to rád zahraju. Aby to ale nedopadlo jako GTA Definitive edition!
Byla to opravdu tak skvělá hra, nebo celý její úspěch byl založenej jen na tom, že na N64 žádná jiná pořádná multiplayerová střílečka nebyla?
Tak to abych šel někam do sběrného dvora shánět CRTéčko.