Už od včerejšího dne se mohou zájemci vydat do pekel postřílet pár démonů do rytmu skvělého metalového soundtracku, a to ve hře Metal: Hellsinger, kterou nám přineslo švédské studio The Outsiders a vydavatelství Funcom.
Níže lze zhlédnout ukázku, která toto vydání „slaví“, zatímco zájemci si mohou přečíst naši recenzi, kde si titul odnesl 7 bodů z 10 se slovy:
„Zdejší výprava do pekel nabízí výsostně dynamické a velice zábavné střílení do rytmu geniálně vystavěného soundtracku, ozvláštněného hromadou ikon hudebního žánru, kdy z celku vyloženě čiší láska k metalu. Tato láska však autory možná až příliš zaslepila, pročež jaksi zapomněli na to, aby dodali přeci jen o něco vrstevnatější zážitek.“
Každopádně hráče, kteří si titul pořídí na PC, by určitě mohla zajímat velice příjemná zpráva, kterou studio nedávno pustilo do světa.
Bylo totiž potvrzeno, že tato verze brzy nabídne podporu moddingu vlastní hudby, což znamená, že pokud bude komunita dostatečně šikovná, tak si brzy půjde zastřílet za zvuků skoro každé vypalovačky, která vás napadne. A zřejmě se také můžeme těšit na takové bizarnosti, kdy démonický potěr budeme likvidovat třeba za doprovodu Justina Biebera. Inu, proti gustu.
Let's tear down the skies.
Coming soon to PC.
Custom Music Modding support.Unleash Hell. To YOUR beat. pic.twitter.com/eOim4lllwX
— Metal: Hellsinger 🤘😈🔥 OUT NOW! (@MetalHellsinger) September 14, 2022
Každopádně platí, že samotná hra je dostupná na PC, PlayStationu 5 a Xboxu Series X/S.
Naleznete ji také v rámci Game Passu.
Pokud jste se do hraní již pustili, klidně se v komentářích můžete podělit o vaše dojmy.
Hra má určitě zajímavý koncept, ale mně ten gameplay moc nesedl. Tyhle hry typu Doom moc nehraju a když už jo, tak zkrátka zběsile a střílím hned jakmile mám namířeno. No, a když člověk vystřelí o 2 desetiny vteřiny dřív, tak se mi přeruší combo a hudba jde do háje. Ale představa, že bych si mohl pustit Lorna Shore do hry, to by byl vskutku zážitek, kdybych se dobře trefoval.
Jo to je taky jeden z důvodů proč mi to nesedlo. Prostě časovat výstřely je pro hráče tak nepřirozený že na to neustále zapomínám a přijdu díky tomu o dobrou hudbu.