God of War Ragnarök se podle informací od webu Insider Gaming zařadí mezi dobrodružství se slušnou herní dobou. Pokud se jej rozhodnete hrát opravdu naplno, dostanete k dispozici příběh, jehož absolvování vám zabere pěkných 40 hodin, čímž se v rámci herní doby dostává před God of War, který nabízel se vším všudy něco okolo 32 hodin. Jak už však bylo řečeno, čtyřicet hodin si hra ukousne pouze za předpokladu, že se do ní naplno ponoříte. V případě, že holdujete příběhu a nechcete ztrácet příliš čas vedlejšími aktivitami, tak vás tu čeká pěkných 20 hodin, během nichž vám bude nejnovější vyprávění Kratose efektivně odvyprávěno.
God of War Ragnarök dorazí na PlayStation 5 a PlayStation 4 už 9. listopadu 2022.
Sources – God of War Ragnarok is around 40 Hours in Lengthhttps://t.co/2Tnas35Aoq
— Insider Gaming (@InsiderGamingIG) October 3, 2022
Já si raději zahraji příběh, který je dlouhý jako např. v Mafii, kdy to dohraju za 10 hodin, než hru, která ti zabere 100 hodin, ale 75 hodin z toho děláš to samý dokola
Byly doby. kdy jsem za takové časy byl rád. Přidávalo to na pocitu hodnoty — za utracené peníze „hodně muziky“. Ty časy jsou ale pryč. Čas je pro mne cenný. Chci intenzívní hry, které jsou schopné odvyprávět zajímavý příběh a podpořit jej zábavnou mechanikou do deseti, maximálně patnácti hodin. Nemám problém si hru za rok za dva zahrát znovu, když mne baví. Nechci u jedné hry trávit dlouhé desítky hodin než se dokodrcá k nějakému (obvykle ne moc zajímavému) rozuzlení. Navíc se u takové hry snižuje šance, že po ní znovu sáhnu.
God of War: 9 hodin
God of War 2: 12 hodin
God of War 3: 10 hodin
Díky těmto časům, ale nejen kvůli nim, se k celé trilogii (ale i k PSP dílům) pravidelně vracím. A asi nejsem sám, když se podívám, jak se zvýšila cena Collection edicí na PS3 (Volume I a Volume II).
20 hodin na dohrání příběhu není mnoho. Reálný čas většinou bývá nižší než marketingový čísla, takže pokud člověk není dřevák nebo nelelkuje tak to nejspíš dohraje i za 15, což už není takový rozdíl. Pokud u hry nerad trávíš víc času, můžeš ten vedlejší obsah vždycky vynechat, ostatní si vyzobou vše a všichni budou spokojení.
Já budu ta druhá sorta lidí co zobou vše a příběh odsouvají co to jen jde aby nebyl už konec :-)) (no reálně to samozřejmě trochu kombinovat musím, ale většinou mám vyzobáno a teprve pak dokončuji příběh)
PS: v předešlém GoW to samozřejmě úplně nešlo takhle udělat a člověk plnil ty výzvy v Muspelheimu a Nilfheimu až po příběhu
Ale když si vzpomenu třeba na Plague tale innocence tak tam mě naopak mrzelo, že to bylo hodně krátký na můj vkus.
Nicméně chápu i tvůj úhel pohledu, že když je to intenzivní jízda tak stačí 12hodin
Já mám taky rád, když jsou hry delší. Ideálně tak 30 – 60 hodin, jsou hry u kterých nechám klidně i 100 hodin a splním všechny achievementy (byť to třeba hraju rok) a pak jsou hry (doplň libovolnou nastavovanou kaši od Ubi) a u těch je i 15 hodin hraní moc.
Předešlý GoW byl ten první případ, tam jsem skoro dal platinu, u dalšího dílu předpokládám, že to budu mít podobně.
S Plague Tale mi mluvíš z duše, dvojka by prý měla být delší, tak snad bude minimálně i stejně dobrá
20 hodin je pro mě dobrá herní doba. Není to krátké, hra mi vydrží více dní a na druhou stranu to není tak dlouhé, abych si od hry musel dávat týdny (měsíce) pauzu. Ale chápu tě, občas ty hry jsou uměle natahované a to pak není žádná radost.
Předobjednáno, dovolená zadána, těším se.
Už aby to vyšlo. Nedávno jsem dohrál na PC znovu GoW 4 a je to fakt bomba. Grafika neskutešná na to, že hra vyšla před 4 rokama na PS4, tak na PC to vypadá jako nová hra. Doufám, že nebudou moc měnit mechaniky a budou jen rozvíjet ty dosavadní.