Overwatch 2 je pokračováním oblíbené týmové střílečky, která si během své cesty rozhodně nevedla špatně. Jeho vydání bylo proto vyhlíženo s velkým očekáváním z řady důvodů, v jejichž čele byla vedle samotné kvality předchozího titulu také skutečnost, že se jedná o free-to-play titul. Hned při vydání se tu možná i kvůli této skutečnosti objevil problém front o němž jsme vás informovali v souvislosti s vypuštěním World of Warcraft: Wrath of the Lich King Classic. Na vstup se čekalo klidně i několik desítek minut. Po zdolání fronty to však nikdy neznamenalo, že máte zcela vyhráno.
Fronty totiž nebyly jediným problémem, který Overwatch 2 trápil. Dalším byly servery trpící nejen pod náporem masivních počtů hráčů, ale primárně pod DDoS útoky, jež je jsou schopné při správné intenzitě přetížit a tím donutit k restartování. Podle ředitele vývoje tohoto projektu Aarona Kellera pracují tvůrci aktivně na opravě všech současných problémů, jež jejich dílo trápí.
Unfortunately we are experiencing a mass DDoS attack on our servers. Teams are working hard to mitigate/manage. This is causing a lot of drop/connection issues. https://t.co/4GwrfHEiBE
— Mike Ybarra (@Qwik) October 4, 2022
Já stále čekám v nekonečný frontě restart/nerestart furt stejný.
já bych i věřil těm ddos útokům, protože jsou lidi naštvaní za odemykání postav a fronty. CDProject byl taky napadený jen proto, že hra byla zabugováná
Já si teda myslim, že blizzard to standartně u každé hry dělá uměle aby vytvořili debaty a navodili hráčům pocit, že hrajou něco co chce hrát každej, a tak když si člověk vyčká frontu tak je jeden z těch co to konečně hraje. Nikdy nebyla jediná hra od blizzardu kde by nebyl problém se servery.
Poslední dva datadisky na WoWko jely naprosto v pohodě v den vydání.
klasická výmluva, DDoS, aneb nevzládli sme start nečekali sme že to bude někdo hrát ale přece nemůžeme přiznat že jsme to posrali, tak to svedeme na DDoS
Nainstalujem za pol roka ked upadne hype.