Starfield patří bezpochyby mezi jedny z nejočekávanějších titulů posledních let. A podle všeho je skutečně nač se těšit. Dle vyjádření bývalého zaměstnance Bethesdy Natea Purkeypilea pro PCGamesN, se má jednat o největší projekt tohoto studia vůbec. Celkem na něm má pracovat něco okolo 500 vývojářů, což je číslovka, která není v herním průmyslu vůbec malá. Fallout 76 byl kupříkladu vyvíjen dvěma stovkami tvůrců, ani toto číslo však ve finále nestačilo k tomu, aby byl nový díl série Fallout vydán v akceptovatelném stavu. Ve výsledku se proto nelze divit tomu, že byl na Starfield nasazen více než dvojnásobný počet kreativních zaměstnanců. Studio totiž nechce opakovat své minulé chyby a rádo by na své hře vyladilo každý detail.
We spoke with ex-Bethesda developer @NPurkeypile about his time working on #Starfield, before leaving the studio to start making his own game
He talked the growth of Bethesda's team and its new universe, how difficult it is making a new setting, and morehttps://t.co/759Ry54ykC pic.twitter.com/qZWKcgUvLL
— PCGamesN (@PCGamesN) October 8, 2022
Ach ano, klasická korpotární matematika. 5lidí udělá X práce, když tam namrdám 10krát víc lidí, logicky musí udělat desetkrát víc práce, ne?
Zpráva, jako je tato, mne utvrzuje v přesvědčení, že herní byznys imploduje.
Každej tady obligátně grcá špínu, ale pak to všichni budou v den vydání krást jak diví… pokrytci. A sice můžete nadávat jak chcete, ale stačí se podívat na prodejní čísla série Fallout, nemluvě o sérii The Elder Scrolls… A to se bavíme o konzistentním nákupu těchto her (libovolný díl) v průběhu věků. Doslova. Stačí se podívat konkrétně na Skyrim. Takovéto nedodělky a „špatné hry“ chci mít ve svém portfoliu a k tomu bankovní účet Bethesdy.
Asi se mě zobrazují jiný komentáře než tobě a žádný grcání špíny nevidím. To že kvantita neznamená kvalita je holej fakt v mnoha odvětví.
Asi má ještě dojezd z minula kde byly často vyloženě debilní komentáře. Třeba jak někteří brečeli nad tím že je 1000 planet moc.
Opět, prodejní čísla neurčují kvalitu hry, a sám víš, že Skyrim vyšel už třeba 7x. Neříkám, že to jsou špatné hry, ale jsou pořád stejné. Od Starfieldu čekám Fallout ve vesmíru.
Protože to naštěstí komunita opraví, Skyrim nebo Fallout bych bez modu nehrál.
Počet lidi neurčuje kvalitu hry…ale Gamepass za 25Kč to jistí
Počet vývojářů bohužel neznamená že výsledná kvalita bude dechberoucí.
oni použijí nejstarší a nejhorší engine ever – Creation Engine 2 ..takže tahle hra bude peklo ala fallout76 …
Zrušit a vydat TES 6
To zaručí akorát rychlost vývoje ale kvalitu už bohužel ne
Kéž by byl počet vývojářů přímo úměrný kvalitě hry – obdobný počet (a i vyšší) pracuje na každém velkém titulu od Ubisoftu.
těším se, přesto si neodpustím 😂
Jo Todd a jeho Fallout 76