Total War: Warhammer 3 má za sebou velký úspěch v podobě vypuštění bety Immortal Empires, která k hraní opět přilákala tisíce hráčů, jimž základní tažení příliš nesedlo. Většina prostě toužila po sandboxu a závod s časem pro ní představoval něco špatně stravitelného. Bezplatná expanze byla přijata velmi kladně. Pozitivní vazba tvůrce nabudila k aktivnější práci, díky čemuž má hra za sebou už vydání updatu 2.2. Ten přinesl do herního světa novou hrozbu. Vedle invazí různých ras se nyní konec světa pokouší vyvolat také Skaveni, jejichž armády se za pomoci nejmodernějších technologií pokouší získat kontrolu nad celým světem. Jejich zastavení je opravdovým oříškem.
Přidán nebyl pouze nový formát end-game obsahu. Upravena byla osídlení některých národů. Tím však práce vývojářů nekončí. Na příští rok pro nás mají naplánovaný Update 3.0, jehož podoba zatím nebyla zcela specifikována.
V plánu je toho pro Total War: Warhammer 3 opravdu hodně. Detailní přehled si můžete přečíst v obsáhlém blogu na oficiálních stránkách tvůrců.
Welcome to our new State of the Game update! Head through the link for:
🔹 Developer insight on Endgame Scenarios
🔹 An update on Settlement Battles
🔹 A small glimpse of what’s on the way for Total War: WARHAMMER III🔗 https://t.co/7MK5UGOQoU pic.twitter.com/9GBV47OQ8P
— Total War (@totalwar) October 28, 2022
Hrozná hra svaté W2 kampaň horší jednotek za nové národy směšně málo a za tu strašnou optimalizaci ani nemluvě ( lidi co záměrně ignorují všechny problémy W3 z nějakého důvodu nechápu většina se shodne že W2 byl lepší ve všem hlavně kampaň 1000x lepší a nevím koho baví Immortal empires jako máte národ s 15 jednotkama které získáte skoro hned a pak 500 tahů jen posouváte po mapě MY GOD TOP GAMEPLAYE XD
V čem byl kupříkladu lepší?
Martine v pohodě (posílám palec hore), WIII muže být pro Tebe sračka a máš na to plné právo, ale také by mě zajímalo v čem konkrétně hra selhává.
Za mne bych jako plusy k dobru WIII oproti WII uvedl následující:
Vynikající prolog, který si užijí jak veteráni, tak je především ideálním vstupem do světa TW pro nováčky.
Balanc jednotek kdy při správném užití i papírově slabší jednotky odvedou svoji práci.
Skvělé mapy bojiště, jak po stránce praktického užití tak i úžasné formy a atmosféry. Jde o nejlepší bitevní pole v sérii TW vůbec.
Konečně oproti Warhammeru I a II předělána meta bitev, kde na nejtěžší, nebo druhou nejtěžší obtížnost, je radost hrát i s řadovou pěchotou, nebo udernou jízdou. Obecně jsou bitvy zábavnější a taktičtější.
Nové frakce, v mnohých aspektech zásadně se od sebe lišících.
Nádherná vizuální stránka, včetně hudby, zvuků, dabingu postav.
Mechanika přísunu posil, kdy si hráč určuje směr
Po 2.2 předěláné bitvy o menší města kdy v zástavbě se bojuje pouze pokud má sídlo defenezivní budovu na první urovni (nebo vyšší).
Zápory: Vyšší HW náročnost: WII hraji ve 4K, kdy si hra v 85% drží 60 fps, W3 hraji „pouze“ při 2K ovšem takřka nikdy mne hra pod 60fps nespadla. Prostředí mapy světa ve WIII a i bojiště je ovšem mnohem pestřejší (mapa světa WIII je prostě nádherná a vtipně je vyřešen „okraj“ světa – zjevně je v totmo Vesmíru, Země opravdu plochá :D). Rozdíl v kvalitě vizuální stránky je znát především pokud si po něklolika hodinách WIII zpětně pustíte WII.
Úplně jednoduchý hned ti napíšu v čem byl lepší W2 optimalizace 2 mi jede na max 80fps a 3 při vydání měla problém dát 50fps a selhává že jejich big kampaň měla bejt něco unikátního jako W2 místo toho jen čekáš x tahů na portal kam poslat armádu a tod vše nemusíš dobývat prostě nic celou kampaň stačí ti 1 op armáda XD jinak v W1 mám 160H a v W2 280H trojku jsem hrál asi 15h a pak se vrátil k W2 ještě k tomu čekat půl roku na blood DLC to úplně zabilo tu hru při vydání nevím jak je na tom teď ale když vyšla bylo to hrůza
Již rozumím a a chápu, dej W3 immortal empires ještě šanci – věř mne. Prostě Ti nesedla kampaň Realms of Chaos.
Přístupnost jednotek vyšší úrovně mne přijde v rychlosti dostupnosti identická s WI a WII. Naopak je „odstraněna“ možnost při hraní za Clan Skryre v PÁTÉM tahu dosáhnout 4 úrovně Skavenblight. Ono to teoreticky jde, ale tuto možnost prostě „blokuje“ prokletí provincie nedalekou provinci Bestií.
Mimochodme jeden tip při hraní za KISLEV, Franze, nebo Ogry: ničtě obchodní karavany směřující přes Vaše území, za každou obdržíte jako kořist 10k až 30k.
Super rada, díky. S tím coopem tedy počítej v následující expanzi
Beru Tě za slovo. Za málo.
PS: Co bude další DLC? Počítám s Trpaslíky, ale nejsem si jist.
Vubec netuším ale doufám že někdy přidají říši Ind a Nippon. Jen hádám ale nejvíce pravděpodobné (v dohledné době) mne přijdou: chaos dwarfs
Jednoduché řešení v podobě módu od raddious
720 hours review
Realms of Chaos (90%)
I have read many negative reviews. I understand them, but I disagree. The mechanics with portals is simply an attempt at a new game mechanic on a strategic level. If the player uses it cleverly the game is all about the game is more fun: the hero’s army can move any distance between portals. I recommend Prince’s Realm as the first one, where in the inner circle you take advantage of the offer of about 60,000 credits, which you immediately invest in infrastructure. The four worlds of the Chaos Gods have an excellent atmosphere, the last time I was similarly impressed by the worlds was in Assassin’s creed origins Curse of the Pharaohs. The angle of the map is also a positive, with the North Pole at its centre. Realms of Chaos has its place even though Immortal Empires has already been released. It would be a mistake to ignore this part.
Immortal Empires (∞%)
The game is still officially BETA, in competition with many other famous games (Cyberpunk 2077, Battlefield 2042), it is GOLD. The care CA has given to this world today is unique and exemplary. You are playing on the map of the whole world! The potential for hours played is defacto endless. It is a sandbox game. Grand Theft Auto V in the world of strategy, actually much more. Fanatsy world, when you forget about Middle-earth: Warthammer fantasy is like if Lord of the Ring was made by Tarantino and Verhoeven. Team CA has definitively made entertainment history.
Za sebe jsem ta tažení projel všechna na vyšší, nebo rovnou legendární obtížnost a některé ty prvky jsou tam vyloženě nedořešené. Vezměme si třeba světy čtveřice temných bohů. Základní myšlenka super, jenže pak je tam finální bitva s nimi a kupříkladu i s Belakorem.
Pro řadu lidí navíc představuje strašně velký problém řešit v rámci jednoho tažení jak samotný boj o území, tak ještě výpady do jiné sféry, v níž prakticky dočasně ztrácíte jedno vojsko, zatímco AI to moc řešit nemusí. Elementární myšlenka je fajn, ale k tomu TW konceptu se to úplně nehodí. I když pro někoho to z něj dělá úplně jiný typ hry.
Do realms, ale chodí i AI legendární lordi – kdy pak pro AI zásadně schází na mapě světa, navíc v realms získáváš i velmi dobré předměty (např sluha co Ti dodá + 20 ke spokojenosit frakce…). Realms of Chaos lze na legendary kampaň/very hard bitvy vyhrát kolem 120 tahu (5 cyklů – první nedokončíš = + 60k kreditů). Pokud získáš Belakora frakce získá další zásadní pozitivní statistiky. Finální bitva je vlastně lehká ale je tak na 40 minut. Za Kislev jsem na maximální obtížnost ovládl celou mapu ve 142 tahu.
Tak jde tam primárně o ty bitvy v realmech, které jsou víceméně na jedno brdo. Problematika portálů se tam pak dá řešit relativně jednoduše vyhozením agentů, kteří je zavírají. Ale pro nováčky, nebo střední hráče je to těžko stravitelné, v porovnání s tím sandboxem.
Hráč je ale muže zcela ignorovat, jen si pohlída postup ostatních frakcí.
Portály se dají ignorovat? To mi přijde hodně nebezpečné.
Stačí mít v každé provincii jedinou konkrétní budovu.
Dáme TW immortal co-op?
Upřímně nevím zda budu schopen mezi hraním her na recenze, Lolka, Fortnitu a Mount and Blade 2 najít dostatek času Můžeš se mnou počítat jakmile vyjde další zásadní expanze. To se k tomu 100 % vrátím.