Elden Ring je bezpochyby jednou z her, ne-li rovnou hrou roku 2022. Jednou z věcí, na kterou její fanoušci aktuálně čekají je oznámení DLC, jež by jim umožnilo opět se vydat do světa plného drsných bossů a fascinujících lokací. Nedávný únik informací naznačuje, že potenciální expanze by mohla nabízet dostatek místa až pro 30 nových bossů, což je dechberoucí. V případě, že je datamine přesný lze počítat s pestrou škálou herních balíčků, které přinesou jak nové kosmetické úpravy, tak i další zbraně, jež aktuálně v nabídce nenajdeme.
Nabídnuty nám podle uniklých informací mají být také dosud nespatřené dungeony a rovnou 16 nových NPC, která budou putovat herním světem Elden Ring. Potenciál v rámci obsahu má být opravdu velký. Je otázkou, kolik toho reálně bude ve finále datadisk obsahovat, protože žádná z expanzí nebyla u žádné z předchozích her From Software tak naditá. Je možné, že se ve finále dojde k rozdělení obsahu na několik středně velkých datadisků.
Pokud se podíváme na předchozí práci studia stojícího za Elden Ring, je třeba pracovat taktéž s myšlenkou, že nám expanze nabídne tužší protivníky než základní hra, což si nedokážeme moc dobře představit. V případě, že by se tvůrcům podařilo však vše prezentované v dataminu dostat do jediného DLC reálně by to byl tak naditý balíček, že by se v příštím roce mohl pokusit bojovat o hru roku, stejně jako tomu bylo v případě The Witcher 3: Wild Hunt – Blood and Wine, jemuž se povedlo na TGA 216 získat cenu za nejlepší RPG hru.
Elden Ring DLC could be the best thing since Elden Ring at this point! https://t.co/kTL94kgQhC
— GamesRadar+ (@GamesRadar) November 3, 2022
Víc než skvělá zpráva!!!
Mě hra udolala. Ovšem ne obtížností. Remake Demons Souls jsem si užíval krásných 180 hodin a udělal platinu. V ER mě ten OW prostě nebavil. Chápu záměr tvůrců hru udělat jinak, ale raději bych hrál Bloodborne 2, než DLC do ER.
To bych si klidně dal líbit, ale možná bych osobně sáhnul už po víc linéárním přístupu. Zkrátka jako v podobě Dark Souls trilogie. I když se jim za mě otevřený svět moc povedl a osobně mi sednul, tak bych ho nemusel mít úplně všude.
Pokud to budou další dungeony, tak si je nechám líbit, i když některé v základní hře jsou sami o sobě hodně drsné.
Zrovna ty dungeony mi přišli v půlce hry takové šablonovité. Asi tak 4 různé typy designu a rozvržení a pak vložit xkrát přes celou mapu s drobnými úpravy. Samozřejmě jsem nečekal, že každý dungeon bude úplně unikát, ale kdyby se jen ubralo do počtu, tak by se moc nestalo. Já si každopádně představuju ideál v podobě prvního Darks Souls. Jedno místo, které slouží jako hlavní utočiště a z toho místa může vést více míst kam se vydat.
Jak ti seděl ten co je u Starscourge Radahna?
Ten měl zajímavé spestření v těch vojácích co šli i proti sobě a trochu déle jsem tam bloudil, ale jinak to připomínalo další jiné podzemí. Tuším, že i tam se objevili takoví ti kamenní skřeti a úkolem bylo najít páku na otevření dveří kde je boss, což je ten obrovský „červ“, na kterého naražíš ve hře i 5x. Cca v půlce hry už jsou ty dungeony fakt jen prolítnul, hledal případné itemy a na nepřátele jsem se vyprnul, pokud jejich zabití nebylo nutné na dokončení toho dungeonu.
Jj koncept těch dungeonů je pak hodně stereotypní. Kočka kam se podíváš. Tady bylo zajímavé, že se ta osádka respawnovala, takže člověk tam měl opravdu slušné problémy.
Hlavně na druhý průchod hry už můžeš tak 80 % vedlejšího obsahu přeskočit, protože z něj dostaneš něco co nepotřebuješ.