Diablo 4 přichází s ukázkou konceptu vývojových stromů a minimálně podle toho co prezentuje server WoWhead, se dá říci, že v tomto případě se můžeme těšit na opravu pestrou škálu směrů, jimiž půjde hrdiny zaměřit. Hráči podle Blizzardu žádali více možností a tak se společnost rozhodla jim je dát. Zatímco v Diablo 3 jsou hodně spojeny s výbavou, Diablo 4 se má vrátit do éry starých časů, kdy byl výběr dovedností pro úspěch stěžejní.
Vývojový strom vám tu nabídne opravdu zajímavou škálu možností, z nichž si půjde během hraní vybírat. Jakmile se rozhodnete, že vám aktuální sestava nelíbí, můžete jí kdykoliv zbavit a přejít na jinou. Pro transformaci však vždy budete potřebovat definovanou vaší úrovní. Experimentování proto bude dávat smysl primárně na nižších úrovních, kdy váš měšec příliš nezatíží.
Dá se říct, že tvůrci se vrací ke konceptu z prvního a druhého dílu série Diablo, kde změna dovednostního stromu nepředstavovala nic levného. Některým uživatelům se však tato cesta příliš nelíbí a argumentují tím, že by raději viděli opět formát z posledního dílu, kde nebyla změna schopností až takový problém, nežli systém, v jehož rámci vás vytvoření nového hrdiny vyjde na méně práce, než si vygenerovat peníze na překopání toho starého.
A jak na to pohlížíte vy? Těšíte se na návrat ke kořenům, nebo byste raději viděli jinou cestu?
This week, Blizzard gave us a first look at the current iteration of class skill trees in Diablo IV, and we have summarized everything you need to know!#Diablo #DiabloIVhttps://t.co/k5cbHM5OKR pic.twitter.com/blgzDj5kDG
— Wowhead💙 (@Wowhead) November 6, 2022
myslim, ze podobna mechanika je davno prezita, at radeji udelaji hru pro tohle desetileti, nez aby se zavdecili staromilcum, jako D2 bylo dobry, ale dneska jsme mnohem dal, D2 Resurrected me nechava chladnym, tak nepotrebuju neco podobneho o 20 let pozdeji v D4…
ted v betě je to tak že máte 50 bodu do skill tree + body z ukolů v dané lokaci takže cca 55-65 bodů (nepočítal jsem to) od 50 lvl jsou jen paragon body a počítá se to tak že za 1 lvl postavy dostanete 4 paragon body – jak to bude pak v ofiko hře uvidíme
ideální by bylo kdyby to bylo stejně zadarmo jako ve wowku. Dalo by se pak víc experimentovat a zkoušet nový věci, než začínat pořád odznovu. Chápal bych to asi jedině v případě sezoních postav, kde by vaše rozhodnutí bylo v tomhle případě důležitý.
V D1 copak změna spellu (buildu) stala peníze? Však se tam char spell naučil a buď na to měl Eq nebo neměl. Navíc ho nebylo kde pořádně skladovat, takže tam se nedalo ani nic moc vymyslet. Warr jel jen str mág zas int. Jen Roguna mohla mít jak dex tak Int kvuli mana shield. PS tam vlastně ani žádný talent tree nebyl
Tak vymýšlet se tam dalo leccos. Já třeba Warra vždy mixoval Dex/Str/Vit, zrovna u té specializace mi přišlo, že možností bylo opravdu hodně. U Mága jsem zase kombinoval Magic/ Str. Ta tam tu změnu dělal primárně ten gear, co si na sebe člověk vzal. Roguna mi moc nesedla
Osobně jsem měl rogunu na 49lvl, warr byl mimo a na Hell se absolutně nechytal ať měl co chtěl na sobě. Mág jasný no. Ten musel mít aspoň trochu str kvůli těm debilním advokátům co měli immune na veškerou magii. Ovšem stejně se jelo max int kvůli flaskam na manu s mana shieldem. Tam prostě nebylo moc co vymyslet ke konci hry. Tím že byly staty pevné dany a byl cap, to bylo rozhodnutý. Navíc těch unique itemu tam bylo tak málo, že se vlastně ani nic moc vymyslet nedalo. A hlavně se tam vlastně učily spelly podle Int, takže warr se nikdy nemohl naučit všechno, protože na to prostě ty itemy nebyly. Roguna byla na hraně a co si pamatuji, tak některý spelly taky nedala. Ten luk byl sice brutálně silný, ale jen na single target. Tuším, že jsi měl s Warrem stejný problém. 🙃
S tím Warrem se to vždy prosekávalo extrémně špatně. Ta první hra to nemá moc pořešené no, ale dalo se to. Vlastně jsem nikdy netlačil na DMG ale primárně na hit + k tomu různé kombinace s lifestealem a speedem