Vývojáři ze studia Striking Distance dnes zveřejnili novou ukázku z blížícího se sci-fi survival hororu The Callisto Protocol. Ačkoli hra vychází až 2. prosince, tak už aktuální výše přiložený trailer nese přídomek launch.
Ukázka zajme především hutnou atmosférou, vypjatými akčními pasážemi i lehce nastíněnými příběhovými momenty. Za pozornost stojí také hudební podkres, o který se v traileru postarala zpěvačka Kings Elliot a její skladba Lost Again.
The Callisto Protocol bude k dostání na PC, PS4, PS5, Xboxu One a Xboxu Series X/S. Bližší informace o hře vám mohou nabídnout naše dojmy z Gamescomu.
Všecičko už si nechávám až na začátek prosince, takže se nepodívám, ale těším se moc.
Potom, co jsem strávil včerejší sváteční den s geniálním Pentiment, jsem byl nucen přeorat seznam nejlepších her pro rok 2022. Nicméně The Callisto Protocol poletí evidentně mým osobním žebříčkem také hodně vysoko. Doufejme, že hra bude mít špičkovou optimalizaci. Jinak jsem žil v domnění, že TCP vzniká na UE5. Jestli tohle vykouzlili z UE4, tak by mě zajímalo, co by dokázali s pátou generací unrealu. Mazec.
Musím souhlasit, že vizuál vypadá z ukázek opravdu neskutečně. Až se mi nechce věřit, že to má rozchodit ještě i stará generace konzolí.
Jo Callisto bude u mě taky nejspíš hra roku
Neskutečně se na to těším. Za mě, to bude nejlepší hra roku.
Myslím si že to bude nečekaný trhák tohoto roku. Už se těším na druhého prosince ^^,,,
Ehm… nečekaný? Vždyť se na to klepe 3/4 hráčské obce…
To se klepalo i na Cyberpunk a ejhle… Já třeba doufám, že dají pryč to, že telekinezí mužeme zvedat i živé příšery, jak bylo v jedné ukázce. To je člověk pak cítí až moc silný.
Přesně. Já doufám, že to bude nějak omezeno. Ale o obtížnost bych se nebál… Vypadá to, že někteří biofágové budou řádně otravní a vracející se/v reálném čase mutující motherfuckeři Těším se moc. Kosmickej horor je přesně můj šálek kávy už od dob System Shocku, kdy jsem s kamarádem z vedlejšího vchodu slintal v ’94 nad obrázky v Excaliburu.
Nejde mi ani tak o obtížnost, ale spíš o ten pocit že se člověk nemusí tolik bát. Ale věřím, že to nějak omezí. Něco takového bylo i tuším v Dead Space 3, ale to bylo dočasný vylepšení a člověk mohl zvedat i stokilové objekty. No, necháme se překvapit.
No pro tu 1/4 to bude nečekaný.
Ta hudba se melodií k traileru vůbec nehodí. Co je to vlastně za engine?
Hru pohání Unreal Engine 4.
Tak to je velmi dobře odvedená práce, myslel jsem v duchu na Unreal Engine 5.
ty ani hry nehraješ za rok tady jsem neviděl hru u které by jsi si na něco nestěžoval ta hudba je cool
Už se těším bude masakr 100x lepší než jen remake deadspace