Vývojáři ze studia CD Projekt RED před nedávnem oficiálně představili a ve speciálním streamu blíže přiblížili chystaný next-gen update pro třetího Zaklínače. Na seznam změn a vylepšení se můžete podívat v samostatné novince.
Na oficiální záběry z hraní brzy po zveřejnění zmíněné ukázky navázali různí tvůrci vlastními srovnávacími materiály, ve kterých next-gen verzi porovnávají s originálem z roku 2015. Změny v jednotlivých pasážích dobře ilustruje například níže přiložené video z kanálu Open Surprise. S podrobným rozborem jako tradičně přispěchali také tvůrci z kanálů ElAnalistaDeBits a Cycu1.
Zaklínač 3 se next-gen aktualizace dočká 14. prosince. Kromě vizuálních vylepšení se můžete těšit také na obsahové novinky v čele s questem, který bude inspirovaný zaklínačským seriálem od Netflixu.
V původním traileru ta hra vypadala takřka bez změn, ale když se ty verze hodí vedle sebe, tak si lze všimnout rozdílů. Já jsem hlavně zvědav na Global Illumination, i když jak tak koukám ta videa, originální verze má hodně dobře udělané svícení, protože rozdíly jsou dost v detailech a není to takový skok z on/off jako třeba u Metra Exodus.
Pro toho, kdo w3 nehral tak paradni vstup v nextgen ucesany verzi. Opetovane obetovat dalsich 300h pro me s temito zmenami nema vyznam.
Jojo, já jsem Skyrimák a koupil jsem W123 v těch slevách nedávno. A moc se těším na prosinec S RTX 3060 to bude zábava.
Proč 300 hodin?
Ideální možnost si to sjet jen jednou celý což vyjde na nějakých 90 hodin, když člověk neřeší každej otazník
Taky nechápu kde vzal 300H i s Dlc je to tak na 150H
Záleží jak to člověk hraje. Já jsem si dal na čas a dalo mi to se všemi dlc 280 hodin. Ale na rozdíl od Melneora si je klidně dám znovu
Tak neumíš hrát když jsi tam nechal 300H já to dojel za 160h se všemi DLC a otazníky na mapě XD
Šabáku zalez už někam do jeskyně, prosím…
Na jednu stránku chápu rozhořčení, změny nejsou extrémní, ale pro mě jako člověka co hrál na PS4, je 60FPS super a „učesaný“ textury vítaným bonusem. Navíc je tu celá řada společností, která by si za tuhle next „gen“ verzi nechala zaplatit, Takže přes všechno dávám palec nahoru..
Tohle neberu. Kdyby to udělali tak, jako to bylo na ukázkách před vydáním, tak pak ano. Pak jsem ochotnej uznt, že je to zlepšení. Ale takhle fakt ne. Jak jsem zastáncem CD Projektu, tak tohle je fakt neuvěřitelná lenost. Oni můžou dost snadno udělat fakt grafickou bombu jako to bylo na E3 ukázce, ale udělaji tohle? Takhle a nebo takhle či takhle kdyby to takhle vypadalo, tak uznám, že jde o vylepšení stávající verze.
Ono to podobně vypadat bude, ale pouze na PC na nejvyšší nastavení a všechno zapnuto..
To nebude. Už jenom ta úroveň částicových efektů. Volumetrické stíny a celkový dohled atd. To co prezentovali na E3 a tohle co teď vydali je diametrálně odlišné.
Az tak odlisne to relativne neni ked si odmyslis farebny filter ktory je na tychto zaberoch pouzity (napr. obloha na strednom zabere) a lepsiu vodu tak s urcitym nasvietenim to moze vyzerat rovnako obzvlast s rt (v originale je uz tak niekolko typov zapadov a vychodov slnka ktore aj bez rt vyzeraju nadherne)..navyse okrem par zaberov co nam ukazali si este nevidel celu hru tak nemozes uplne sudit (vodu sme tiez poriadne s udajne vyssou kvalitou ssr nevideli – napr. tu v bazinach kde moze vyzerat inak ako nam ukazali v par kratkych zaberoch) preto aj tuto prezentaciu ja osobne povazujem za nedostatocnu a vyhybavu a skor si spravili zle meno
Ne asi tam dali raytracing a lidi se můžou posrat jak je to zlepšení měli by se probrat
No ja tiez nejsom zastanca rt uprednostnovania ale cakat nieco viac zadarmo je naivne zvlast ked druhe spolocnosti urobia este menej za peniaze a ludia im to aj tak kupuju hlavne by sa mali prebrat ludia kym z toho budu mat prachy tak sa nic nezmeni
Pořád to máš jen update zdarma. Třeba taková EA si za podobný přeleštění Mass Effectu nechala zaplatit plnou cenu.
Moc se nepredvedli sraci, nejvetsi praci za ne udelal typecek s hd texturama, jinak to vypada, ze v cdprojektu se moc nezapotili! Ale je to vytana zmena. Treba za 10 let se dockame predelavky v unreal engine 7! Ted se ale tesim spis na Witchera 1 remake samozrejme Witchera 4! Zajimalo by me kde vezmou tolik lidi, na tolik her. Kdyz treba R* ma stovky vyvojaru ale openworld hru dela 10 let.
Next-gen bych tomu neříkal… Ale přeleštění grafiky jo no
Hra světla a stínů s RT asi udělá taky hodně. V budovách, v noci atd. Těším se. Tak snad bude i podpora DLSS aby to mělo slušný efpeeska. Nevíte někdo?
Jo, DLSS tam bude.
ALe jo, vypadá to trochu lépe. Pro PC hráče co využili HD modifikace ten rozdil bude minimalni ale u konzoli by se uz nemusely opakovat pady snimku v bazinach a uziji si ostrejsi textury.
Ja jsem teda nejvic zvedavej na ten novy quest, tak snad nebude do 5ti minut hotovej…
Jak říkáš, vypadá to lépe než originál, ale s pomocí módů toho můžeš také dosáhnout a pokud si s tím více pohraješ, tak to může vypadat i lépe, ale to už chce silnější počítač. Každopádně mi docela vadí, že next gen verze nahradí původní verzi a podpora ostatních módů bude nejspíš v háji.
Tak vies niekoho nezaujimaju pc mody nejakych nerdov dospely clovek na to nema cas…ale uz teraz sa da povedat ze naozaj nekecali a zmenili asset streaming a meshe a na konzolach je drawing distance fakt ovela lepsia uz pri 60fps nez na „old gen“ xbox one x 4k mode..na pc je to skor len o prelesteni to ano ale raytracing by mal aj u pc zmenit nasvietenie a tiene aj hlavne v interieroch
Jasně, mody každého nezajímají, ale nemalou část hráčů ano. Nehledě na to, že instalace většiny modů je jednoduchá a jde i pár kliknutí a kopírování. Ale pak tu jsou fajšmekři, kteří stráví hodiny modování protože ví, že v té hře stráví desítky hodin nebo sto hodin, takže jim to za to stojí. Jo, na konzoli to bude super změna a i na PC toho není málo. Jen bych byl rád, kdyby next gen nenahradil old gen a byl bych úplně spokojen.