Nedávno se stal Beyond Good and Evil 2 nejodkládanější hrou historie. Teď se dozvídáme, že i přes dlouhé roky trvající vývoj se projekt nachází stále ve své počáteční fázi. S informací přišel magazín Insider Gaming a novinář Tom Henderson, který odkazuje na obrázky a video, které mu poskytly anonymní zdroje pod podmínkou nezveřejnění.
Obrázky a video mají ukazovat současný stav hry, který ani vzdáleně nepřipomíná prezentovanou ukázku z roku 2018. Namísto toho má být zatím většina lokací sestavena z neotexturovaných bloků, někde se nacházejí textury v nízkém rozlišení. Z toho Henderson usuzuje, že vývoj hry byl pravděpodobně od roku 2018 restartován.
Problematický vývoj nejprve opustil původní tvůrce Michel Ansel, později došlo na změnu hlavního scenáristy. Navzdory tomu mělo v létě proběhnout interní i externí testování titulu. Vzhledem k tomu, jak skromný je Ubisoft s informacemi, a jaké informace se naopak dostávají ven neoficiální cestou, je téměř jisté, že na pokračování Beyond Good and Evil z roku 2003 si ještě pár let počkáme.
Pokud ta hra někdy někdy v budoucnu vyjde tak bude mít s původní vizí hodně málo společného. Nevím jestli by nebylo lepší nechat ji v klidu „zemřít“. Než takhle kopat do „mrtvoly“. Vím že síla značky může být veliká. Ale radši ať z toho udělají novou IP.
Nejvíc odkládaná hra všech dob!
A to do projektu ještě zapojovali komunitu…
A to pořád ještě není to nejhorší.
Aby tenhle projekt vůbec měl nějakou šanci se zaplatit a dokonce pro Ubisoft vydělat zajímavé peníze, ta bude muset být na 100% ve formě „multiplayer social service“ hry. Se všemi nádherami s tím spojenými.
Ani si nechci představit, kolik prachů v tom už utopili. Ale evidentně si myslí, že stále tenhle projekt může být ziskový, když v tom pokračují …
Kdy byla hra poprvé oznámena, 2008? Tak šup, ještě si pár let dejte, ať z toho máme 20 let
Jsem zvědavý, jestli se vydavatelé z toho extrémně brzkého oznamování her někdy poučí.