Tom French, kreativní ředitel multiplayerové části Halo Infinite, oznámil, že po více než jedenácti letech končí ve 343 Industries. Vydává se podle svých slov na nové dobrodružství. „Bylo mi obrovskou ctí podílet se na hře, kterou jsem jako hráč tolik miloval a jako vývojář tolik obdivoval. Na své působení u 343 nemohu být více hrdý,“ dodal.
After over 11 1/2 years on Halo, I step out of my Spartan armor for the last time today to head off to new adventures. It's been a massive honor to have been part of a game I loved so much as a player and admired so much as a developer. I couldn't be more proud of my time at 343. pic.twitter.com/2CBD7kOPIj
— Tom French (@pardontomfrench) December 2, 2022
French začínal v Interplay a Black Isle Studios, kde se velmi rychle vypracoval ze scriptera a programátora až do role producenta. V letech 2004 až 2009 zastával roli designera v Pandemic Studios, kde se podílel na The Saboteur. Ve 343 Industries následně pracoval na Halo 4, 5 a nejnovějším Infinite.
Jde už o několikátého vysoce postaveného zaměstnance, který letos tým opouští. Nejvýraznější ztrátou je nepochybně šéfka studia Bonnie Ross, ale skloňované bylo mezi dalšími také jméno Davida Bergera, který stojí za proprietárním enginem Slipspace. Na jeho odchod navazuje spekulace, podle které se 343 Industries chystají přejít na Unreal Engine 5.
V listopadu dorazil do Halo Infinite takzvaný Winter Update, který přináší mimo jiné beta režim módu Forge. Třetí sezónu pak vývojáři odložili až na březen příštího roku.