Časopis New Yorker zveřejnil obsáhlý text o seriálové adaptaci The Last of Us, v jehož závěru prozradil Neil Druckmann, šéf studia Naughty Dog, zajímavé detaily o jeho chystaném projektu. Ten bude podle jeho slov „strukturovaný jako televizní seriál“ víc, než cokoli, co studio dosud vytvořilo.
Druckmanna měla inspirovat právě práce na seriálu, u kterého figuruje jako výkonný producent a který uvede HBO 15. ledna. Šéf Naughty Dog měl dokonce nabrat několik zaměstnanců televize a jedné z kameramanek seriálu řekl, že má dveře otevřené, pokud by chtěla přeskočit z jednoho média do druhého.
Zároveň kolem sebe Druckmann postavil tým scenáristů. Už sice psal The Last of Us Part II ve tvůrčí dvojici s Halley Gross, scenáristkou seriálu Westworld, ale rozsáhlejší tým se bude na scénáři hry od Naughty Dog podílet vůbec poprvé.
Studio Naghty Dog nedávno vydalo The Last of Us Part I, remake původní hry z roku 2013, který v březnu dorazí i na PC. V současnosti tým pracuje na multiplayerovém titulu ze světa The Last of Us. Zároveň se mluví o zcela nové značce a The Last of Us Part III.
Nemůžu se zbavit dojmu, že Sony (resp. Neil Druckmann) si myslí, že narazili na zlatou žílu a že je možno ji pořádně vytěžit.
Je jasné, že Sony má dostatečný marketingový a finanční potenciál prodat téměř cokoliv. Já jen doufám, že případný neúspěch nebude mít příliš fatální důsledky pro všechny zúčastněné (studia a a lidi, kteří v nich pracují) a pro průmysl jako takový.
S obavami sleduju poslední kroky Sony — zrušení japonských studií, přesunutí vedení do USA, důraz na „filmovost“ jejich produkce, a hlavně poslední oznámení o tom, kolik nových projektů je multiplayer a „game as a service“. To nejsou věci, které učinilo PlayStation tak oblíbeným.
Potato potato
Takže z filmu s mizernými dialogy, naivní zápletkou a iracionálními postavami kde zatím byl gameplay až na třetí koleji ho posune ještě o pár levelů níže a o trochu navýší poměr vaty a skutečného příběhu po vzoru seriálů. Takže mapy budou větší ale stejně prázdné, dozvíme se hrozně zajímavé věci jako třeba co měla postava k snídani a co se chystá mít k večeři a to vše na pozadí většího příběhu který bude tvořit tak 10% z epizody aby se to pořádně natáhlo a mohlo se tomu říkat obsah protože ze 40 hodin ze kterých si hráč pamatuje tak 90 minut je pořád málo… no máme se na co těšit. Ale kult osobnosti to u fanboyů udrží v desítkovém hodnocení ať se děje co se děje takže proč ne. Oni jim to stejně sežerou a nebude to poprvé.
Mě třeba vyhovovalo epizodicke vydávání The walking dead od Telltale. Ten příběh byl delší, propracovanější a ta hra měla mnohem delší vibe než cokoliv jiného, protože se pořád řešilo, co se bude dít dál. Takže pokud vydají hru dejme tomu za 1600 Kč s tím, že se jednotlivé části budou vydávat třeba během jednoho roku tak jsem s tím.
Prvý RE Revelations to tak mal. Ttam to malo zmysel, že hra bola pôvodne dizajnovaná ako exkluzivita pre 3DS a tam sa nejaké dlhé herné seansy zväčša nekonali, takže mne to prišlo veľmi príjemné.
Neznamená to něco jako Quantum Break?
To nejspíš ne, to byl velmi neúspěšný experiment.
Pravděpodobně se to týká čistě struktury hry, takže tipuji rozdělení na nějaké zhruba hodinové „epizody“ či kapitoly, případně dvouhodinové herní+příběhové smyčky, jako to měl třeba Assassins Creed Valhalla.
*Cuckmann
Takže místo kompletní story ve hře to bude na části aby na tom vydělal co nejvíc XD už chápu že dělat multiplayer Tlou2 co slibovali že vyjde brzo po vydání Tlou2 jim nakonec trvá x let udělat a nejspíš ani nebude
Je vidět ,že si to vůbec nepochopil.Nic nového u tebe.
je vidět že jsi to nepochopil ty když to bude jako seriál takže to bude na části místo komplet hra jako doteď
multiplayer bude nakoniec ako plnohodnotný multiplayerovy titul a nie iba mp mód, tak to, že im to trva dlhšie je pochopiteľné
Jo no ale na to že dělají jen multiplayer jim to docela trvá přeci jen většina toho bude z Tlou2 jen upravená