Předělávka slavného survival hororu Silent Hill 2, na němž pracuje polské studio Bloober Team, byla oznámena loni v říjnu. Postupně se dozvídáme další podrobnosti prostřednictvím různých rozhovorů a jeden takový přinesl magazín DreadXP, který měl možnost vyzpovídat šéfku marketingu Annu Jasińskou.
Ta vzpomíná, že v roce 2019 byli přizváni na Tokyo Game Show, kde je společně s dalšími studii Konami požádalo o vytvoření konceptu. „Samozřejmě jsme nebyli jediní uchazeči,“ říká Jasińska. „Spousta dalších studií se prala o tuhle spolupráci, ale nakonec to byl náš koncept, který Konami učaroval. Pochopili naše nasazení a vášeň pro horor, už jenom to byla pro nás velká pocta.“ Zaměstnanci byli podle Jasińské naprosto nadšení, když se dozvěděli, že budou na remaku pracovat.
Asi nejdůležitější sdělení je, že vývojáři nemají v plánu nějak zásadně měnit příběh. „Zůstáváme věrní původnímu příběhovému kánonu, přičemž předěláváme gameplay a vylepšujeme grafiku.“ I přesto k určitým změnám přistoupili, když to bylo třeba: „Zůstáváme věrní originálu. Nicméně děláme změny v některých lokacích, kde věci potřebovaly zmodernizovat kvůli zastarání.“
Silent Hill 2 Remake míří na PC a PlayStation 5, kde bude exkluzivní po dobu 12 měsíců. Datum vydán zatím neznáme. Hru si ale můžete přidat do wishlistu na Steamu.
V praxi to funguje tak, že soutěž o zakázku vyhraje ten, kdo naslibuje nejvíc za co nejméně peněz.
Tak gratuluji Bloober týmu.
Už méně fanouškům.