Vývojáři z japonského studia PlatinumGames se mají bavit s Microsoftem o obnovení vývoje akčního RPG Scalebound, který byl zrušen už před šesti lety. Informace přinesl v podcastu XboxEra novinář Nick Baker, odkazuje se na dva nezávislé zdroje.
„Je to velmi, velmi brzy, ale bylo mi řečeno, že PlatinumGames opět spolupracují s Xboxem na návratu Scalebound,“ řekl. Nemá ale konkrétní informace o tom, jak by měl návrat vypadat.
Hra se vyvíjela nejpozději od roku 2014 do konce roku 2016 na Unreal Enginu 4 pro Xbox One. Je tedy otázkou, zda by vůbec šlo navázat na projekt, který měl už ve své době problémy a nesetkával se s vizí Microsoftu. Spousta assetů měla být navíc použita pro Bayonettu 3. Nabízí se tak i možnost úplného restartu.
Spekulaci nahrávají už loňská vyjádření vývojářů z PlatinumGames. „Odvedli jsme na [Scalebound] spoustu práce a Microsoftu se nevyplatí nechávat hru v současné podobě, takže bychom s tím rádi něco udělali. Phile! Pojďme do toho společně!“ neskrýval svoji touhu vrátit se ke značce šéf týmu Hideki Kamija.
Scalebound měl být akčním fantasy RPG zasazeném ve velkém otevřeném světě. Autoři lákali hlavně na kooperaci mezi lidským hrdinou a jeho dračím společníkem. Protagonista jménem Drew měl být vtažen do fantasy světa z toho reálného a hráč ho měl sledovat z pohledu třetí osoby. First-person kamera byla naopak přiřazena drakovi Thubanovi.
Byly časy, kdy Platinum Games byli zárukou kvality. Po několika průměrných až podprůměrných hrách podle licencí (Transformers, Ninja Turtles) a tragickém Babylon’s Fall jim už moc nevěřím. Posledním skvělým počinem byl Nier Automata (ale design dělal Yoko Taro). I ta Bayonetta 3 spíše zklamala. A jejich shmup Sol Cresta je taky veskrze průměrnou hrou. Reputaci napravuje Astral Chain, ale asi ani na ni se nebude za 10 let moc vzpomínat. Zatím to vypadá, že PG byli na vrcholu když dělali pro Segu.
Ehm, jaké problémy to při vývoji přesně byly? Pokud si dobře pamatuju, Spencer se chvástal tím, jak je spokojený s vývojem a že jde vše podle plánu…a po pár dnech to bylo zaříznutý.
To říkal i u nového Halo, konkrétně “nejlepší Halo, které v životě hrál”….
Jó Philda… z čeho on nemá dobrý pocit a co nemá být vždy nejlepší nebo největší?
Vše vždy běželo podle plánu.
V plánu asi bylo i zrušení projektu.
Jak znám MS tak z toho na konec stejně nic nebude. Nebo se Scalebound hráči dočkají tak za 10 let. A to už z toho bude úplně jiná hra než jaká byla původně prezentována.
Tak to chci vidět takovej hybrid mezi MH, FF a DMC uvidíme