Po devatenácti letech opouští BioWare jeden z předních vývojářů Mac Walters. Odchod oznámil na svém profilu na LinkedInu: „S novým rokem přichází nová dobrodružství.“ Naposledy pracoval jako production director u stále vyvíjeného Dragon Age: Dreadwolf.
„Těch uplynulých 19 let pro mě bylo životní zkušeností, která mi změnila život, a proto bylo rozhodnutí odejít velmi těžké. Pracoval jsem s tolika úžasnými lidmi a měl jsem tu čest být součástí těch nejúžasnějších týmů a projektů. (…) Děkuji všem, se kterými jsem měl možnost pracovat, a přeji BioWare jen to nejlepší ve všem, co dělá. Bylo mi opravdu ctí,“ napsal dále Walters.
Mac Walters začínal v BioWare jako scenárista Jade Empire a prvního Mass Effectu, u zbylých dílů trilogie scenáristy vedl a u Mass Effect: Andromeda figuroval v roli kreativního ředitele projektu. Obdobnou roli zastával i u akce Anthem z roku 2019 a následně vedl vývoj Mass Effect: Legendary Edition.
Není zdaleka první důležitou osobností, která se BioWare rozhodla dát v posledních letech sbohem. Studio přišlo i o nejdůležitější jména jako Casey Hudson, Mark Darrah, Matt Goldman, Jonathan Warner. Přes proměny ve vedení týmu vyvíjí BioWare vedle čtvrtého Dragon Age také nový Mass Effect.
Mass Effect už nikdy nebude tak epický jako 1-3. Příběh, postavy, mise, soundtrack. Za mě je to nejlepší herní série všech dob a to co zbylo z BioWare, o tom škoda mluvit. Talent je pryč. Za Sheparda bylo líp.
Po tom co odešel Drew Karpyshyn to šlo se sérií ME dolů. Hlavně co se týkalo příběhu. Po něm tu práci převzal právě Walters. Který se podílel i na zakončení třetího dílu. Které bylo opravdu podivné a nedomyšlené na poměry Mass Effectu. Takže jsem možná i rád že uvolní místo jiným.
Konec éry. Všichni nadávali na ME3, pro mě je to nejlepší díl trilogie (hrál jsem až s DLC). I ta zatracovaná Andromeda mě vcelku bavila. Tak hodně štěstí na další štaci.
DLC citadela je nejvíc. Až mi na konci ukápla slza