Studio DICE zakládá interní tým, který se zaměří na singleplayerovou budoucnost Battlefieldu, jedné z vlajkových lodí Electronic Arts. Pomáhat bude studiu Ridgeline Games, které vzniklo loni na podzim právě za tímto účelem a které vede veterán série Halo Marcus Lehto.
„Naše vize spolu s jejich zkušenostmi s touto sérií nám umožní vytvořit singleplayerovou kampaň, která hráče zaujme novým způsobem a zároveň zůstane věrná klasickým prvkům, díky nimž je Battlefield skutečně jedinečný,“ říká Lehto.
Většina lidí v DICE se má ale stále zaměřovat na multiplayer. Vedle dvou zmiňovaných studií se má na značce podílet ještě losangelský tým Ripple Effect. Ten má ale pracovat nezávisle na hlavní sérii a přinese odlišné zážitky.
Po neúspěšném Battlefieldu 2042 z listopadu 2021 přebral správu nad sérií šéf studia Respawn Vince Zampella. „Je to zcela nová struktura. Dáváme dohromady několik studií. Spojujeme ty nejlepší talenty a dáváme jim čas, aby mohly vytvořit něco úžasného,“ řekl o budoucnosti značky.
Stale dokola. At radeji vytvori novou IP pro valecnej singl a poradne odladej MP v Battlefieldu – idealne s navratem ke korenum (bf 2, bad company)
A to má jako zachránit tuhle hru ?
Tuhle už ne. Až tu další. Takže příští díly budou mít singleplayer.
Nejlepší single byl vždycky v Bad Company 2 a BF 3. Kdyby se udělal remake těhle dvou her, tak by to bylo 100x lepší. Nechápu studia, že musí každý rok přinést nové Call of duty, need for speed, Battlefield… Já osobně bych si zahrál ty prvotní díly v remasteru nebo něco. Hlavně to byly hry prostě co člověka bavili a ne ty blbosti co vymýšlí dneska.
To pisete s rocnim spozdenim ne, kdyz se to vi minimalne od roku 2022, ze maji studio na single player.
Zpráva je o interním týmu přímo v DICE. O Ridgeline Games, na které pravděpodobně narážíte, je řeč v podtitulku a druhé větě textu (včetně odkazu na zprávu ze září, kdy studio vzniklo).
Tohle je spíš novinka,že tomu Ridgeline studios bude pomáhat i DICE samotné 👍