O rozsahu a náročném vývoji hry Titanic: Honor and Glory asi nejlépe svědčí fakt, že jsme o jejím vzniku na Zingu poprvé informovali v listopadu roku 2014. Autoři hry Titanic: Honor and Glory si před lety vytyčili na první pohled těžko splnitelný cíl. Chtěli vytvořit věrnou virtuální kopii Titanicu včetně veškerého interiérů, kajut a zařízení. Vývoj hry je navíc od počátku financován prostřednictvím crowdfundingových kampaní a Patreonu.
Ačkoli nás od zveřejněních prvních ukázek dělí už více než 10 let, tak vývoj nadále malými krůčky postupuje, což dokládá čerstvě vydaná demoverze. Ačkoli si hru bylo možné bezplatně vyzkoušet již v minulosti, tak aktuální demoverze s názvem 401 nabízí o poznání komplexnější ochutnávku ze hry. Samotní autoři uvádí, že v ní můžete prozkoumat 50 % slavného zaoceánského parníku.
Demo je bezplatně ke stažení na oficiálních stránkách a má téměř 40 GB. Bližší pohled na aktuální podobu hry vám kromě výše přiloženého traileru nabídnou rovněž další ukázky interiérů i exteriéru, které můžete zhlédnout níže.
Možná je to pěkné, ale nepodařilo se mi to spustit. Moje GPU prý neumí DX12 (nV 1070 Ti).
No chtěl bych aby bylo možný prohledat na 100 procent. Tahle bych došel kam nemůžu a to by mě vadilo. 😀 Zkusím až to bude na 100 procent.
Proc takhle nevypadaj AAA hry??
Protoze tohle je staticke prostredi pravdpodobne i s nekolika fixnimi lighting rezimy. Zatimco hry jsou dynamicke, musi porad pocitat spoustu efektu, fyziku, xx postav ve scene a spoustu skriptu jako ai a jine aby se to vse hybalo, tohle se da prirovnat k takovym tem 3D programum na navrhovani interieru, zatimco ve hrach ti zerou 50% vykonu veci ktere jako hrac nevidis.
Jinak AAAA hry by takto vypadat mohly, ale zadna velka spolecnost ti nenainvestuje 100m dolaru+ do projektu ketry pak rozjede par % hracske populace, a co na konzolich vubec nepujde, protoze tam se porad prodava nejvic her, a projekt se proste musi minimalne zaplatit.