Ačkoli byl nový díl série The Elder Scrolls oznámen již v roce 2018, tak by se vývoj hry dle posledních zpráv měl stále ještě nacházet ve stádiu předprodukce. Nové oficiální materiály a informace se navíc dají očekávat až po vydání Starfieldu, na jehož dokončení se Bethesda v tuto chvíli soustředí.
V současnosti si proto fanoušci značky musí vystačit s různými menšími střípky a náznaky. Do této kategorie můžeme zařadit i nový pracovní inzerát Bethesdy, na který mezi prvními upozornil magazín Insider Gaming. Inzerát se týká pozice Associate Level Designer a s největší pravděpodobností se vztahuje právě k The Elder Scrolls VI. Zajímavě působí zejména požadavek na znalost různých multiplayerových her s otevřeným světem a zkušenosti s nástrojem The Elder Scrolls Construction Set.
Zmínka těchto požadavků by mohla naznačovat přítomnost multiplayeru právě v novém The Elder Scrolls. Nebylo by to ostatně poprvé, kdy se Bethesda pouští do vod her pro více hráčů. Zmínit můžeme například v počátcích po právu kritizovaný Fallout 76, který se ale nakonec vývojářům podařil přetvořit ve funkční a zábavný titul. Dalším výrazným multiplayerovým titulem společnosti je nadále podporované MMO The Elder Scrolls Online.
Kdyby raději udělali pořádně single, to ne oni musejí dělat i mulťák a obojí bude stát na prd, protože na obojí nebude dostatek času…
Mikrotransakce, odebraný obsah ve formě DLC, placené skiny atd? SEM S TÍM. Ta hra to přímo vyžaduje!!! Well played Microsoft. Těším se. Teď ještě počkat 4 roky na hru.
Tvle ten teaser jsem tady na zingu sledoval…. A to je UZ z roku 2018?!! JE to mozny, ze ten cas tak leti?!
Osobne nemám rád, keď sa mrhá ľudskými zdrojmi, peniazmi a hlavne časom na veci, ktoré nie sú pre cieľových zákazníkov podstatné. Absolútne drvivá väčšina z nás chceme Elder Scrolls pre obrovský svet, do ktorého sa dá ponoriť a ktorý má stovky dungeonov a questov. Všetci by sme ocenili, keby zapracovali na systéme, ktorý by dungeony od seba odlíšil, alebo aby prepracovali fyziku atď. O hru viacerých hráčov nestojíme, hlavne nie na úrok toho, že hra kvôli tomu vyjde o X času neskôr, ako by mohla. Rovnaká logika by bola implementovať príbehový režim do Gran Turismo, alebo možnosť hrať FIFA z pohľadu vlastných očí.
Bethesda/Microsoft vidia úspech Fortnite, GTA Online či Final Fantasy XIV a chceli by si ukrojiť z koláča, ale takto to nefunguje.
Píšeš jako příklad GTA Online, ale tady je zrovna vidět, že i když GTA byl vždy jen singl a dřív by mě nenapadlo, že to může někdo hrát, má to obrovskou popularitu a úspěch. Sám nemohu soudit, GTA Online jsem nehrál ani minutu a to jsem příběhovou kampaň odehrál celou. To samé by se mohlo týkat i nového TES. Když to v Bethesdě/Microsoftu vezmou za dobrý konec, mohla by to být pecka.
Ale veď oni majú Elder Scrolls online. Za posledného pol roka to má priemernú mesačnú hráčsku základňu 15 000 ľudí. Single player Skyrim má 24 500 mesačne. GTA Online má napr. 97 000.