Vývojáři ze studia Rocksteady potvrdili to, o čem se již delší dobu spekulovalo. Akční titul Suicide Squad: Kill the Justice League postihl další odklad, který datum vydání odsouvá na příští rok. Konkrétně bychom se hry měli dočkat 2. února ve verzích pro PC (Steam) a konzole PlayStation 5 a Xbox Series X/S.
Autoři v krátkém příspěvku na Twitteru mluví o těžkém rozhodnutí, které však bylo pro dodání co nejlepšího možného zážitku nutné. Zároveň fanouškům děkují za trpělivost a podporu. V následujících měsících se máme dočkat nespecifikovaných nových materiálů.
Suicide Squad: Kill the Justice League mělo dle původního plánu vyjít již v říjnu roku 2022. Následně došlo k odkladu na jaro letošního roku, které bylo v prosinci upřesněno na 26. května. Nedlouho po zveřejnění rozporuplně přijatých záběrů z hraní se ale začalo mluvit o dalším posunu, který nakonec hru opravdu přesouvá až na příští rok.
— Suicide Squad: Kill The Justice League (@suicidesquadRS) April 13, 2023
K novému datu vydání se na Twitteru vyjádřil také známý novinář Jason Schreier, který dění okolo hry pravidelně sleduje a komentuje. Schreier se domnívá, že posun vydání o 9 měsíců nebude stačit k tomu, aby vývojáři zcela změnili charakter hry. Dále upozorňuje na to, že samotní autoři potvrdili, že odklad souvisí s optimalizací, a nedošlo k němu v reakci na zmíněnou únorovou ukázku z hraní.
Zároveň ale poukazuje na to, že studio Rocksteady vydalo svou dosud poslední hru Batman: Arkham Knight v roce 2015. Pokud Suicide Squad: Kill the Justice League vyjde v roce 2024, tak bude oba tituly dělit dlouhých 9 let, což Schreier ani v dnešní době za běžné a zdravé rozhodně nepovažuje.
On Suicide Squad…
1) Nine months is not enough time to completely change the nature of a game
2) The team was told that the delay was for polish and not related to the February gameplay showcase
3) Lots of other factors can affect release timing (like the console makers)— Jason Schreier (@jasonschreier) April 13, 2023
Bohužel žádné posunutí nezmění to hloupé jádro live service hry a snahy studia co nejvíce vyždímat z hráče bez větších nákladů. Nejlepší by bylo to prostě vydat co nejdříve, pofarmit těch pár nešťastivců co na to skočí a koupí si to, a co nejdříve se pustit do dalšího plnohodnotného pokračování Batmana.
Ve světě kde existují free to play hry jako fortnite, které mají ten live service na daleko větší úrovni než tohle kdy bude mít, tohle nikdy nemůže fungovat..
Brečet rozhodně nebude ta hra dobře nedopadne
V tomhle absolutně nechápu jak vývojáře tak investory. Ta hra schytala brutální backlash. Což asi znamená, že v tuto chvíli stejně hru už tolik lidí kupovat nebude, takže pokud jde čistě o optimalizaci, tak přijdou o několik milionů, který se jim potom stejně nevrátí. Navíc říct v únoru, že stíhají květěn a pak se rozhodnout, že vlastně ne a potřebujou ještě 9 měsíců je taky super divný. No já doufám, že nás ještě něčim překvapí, protože ten příběh je lákavý.
Jaký má smysl sedět na Mega oblíbené značce (Batman) celých 9 let a pak udělat něco takovyhleho? Proč nevezme Batmana a nedají ho jinými studiu aby se realizovalo na další hře ve stylu arkham origins? Což je mimochodem strašně nedocenená hra…
Protože single-player příběhová hra nemá potenciál vydělat tolik peněz jako kooperativní a kompetetivní multi-player střílečka. Na to první dá peníze jen málokdo, na to druhé investoři peníze rádi i přihodí – jak je patrné ze zprávy.
Problém je ten, že všichni tihle investoři vidí úspěch ve hrách jako GTA, CoD a tak, ale to jsou prostě značky známé v podstatě všem a téměř každý je hrál. A strašně rádi by to zkopírovali a měli na kontě 100 milionů prodaných kusů, jako GTA V, ale takový úspěch už prostě nezopakují.
Souhlasím. Ačkoliv byl Arkham Origins po vydání právem kritizován za jeho technický stav, myslím si že ta hra neprávem zapadla jako „jenom další Arkham City“. Sice nepřináší nic revolučního, ale čas ukázal že to byla mnohem lepší varianta než Gotham Knights nebo toto.