Technologie RTX Remix komunitním tvůrcům výrazně zjednodušila přidávaní ray tracingu do již vydaných her. Jedním z vyhlížených projektů, který z této možnosti těží, je vylepšená verze Half-Life 2. Za touto RTX modifikací stojí autor Igor Zdrowowicz, který nově zveřejnil pětici obrázků.
V nich prezentuje využití path tracingu, jehož oficiální implementace se před nedávnem dočkal Cyberpunk 2077. Hlavní změny jsou dle očekávání patrné v oblasti nasvícení, stínů, temných prostor nebo při pohledu na různé světelné efekty. Kromě nových obrázků se níže můžete podívat na starší záběry z hraní.
Akorát jsem to předevčírem znova rozehrál, prostě za mě nejlepší hra co se příběhu týče.
Ja nemám rád keď sa na starú hru dá rtx. Rozbie to osvetlenie, štylizáciu a art direction. Ano je to viac realistické, ale realismu není lepší než grafický štýl.
Taky mi to příjde zvláštní. Něco jako hodit detailní 4K textury na low poly model. Prostě to vypadá divně.
Jako 10-15 let stará hra s o 70% nižším výkonem.
„Hejtování zdar a sílu. Dál bych ještě nechal zrušit počítače, papíry a tužky ať můžeme opět v klidu tesat do kamene. Pokrok je fakt hrůza věc. A navíc nám umožnili přidávat RT do všech her.. no fakt hrůza … snad nás mamka obejme a uspí dneska s dudlíkem Řízečku, nebo nevím už jak jinak rozdejchat, že ray tracing je tak náročný na GPU.“
A teď vážně… Nebylo by lepší přestat stavět zeď a bránit se pokroku ?
Já jen vidím jak všude břečíš. Ať na youtube nebo tady.
Kdybys tolik energie co věnuješ hejtování ray tracingu radši věnoval něčemu kreativnímu, tak by se ti ulevilo a nežil bys tolik v tlaku proti pokroku.
Až si koupíš novou gpu kartu, tak změníš názor, to je uplně jasný.
Můžeš si řikat co chceš, ale Cyberpunk s path tracingem je boží zážitek.
A za 2 – 3 roky už bude path tracing základem uplně ve všech hrách, tak snad už budeš mít novou grafiku a tohle plakací období za sebou.
Pá a nebreč prosím. Nemyslím to zle.
Přesně tak, zainvestovat do nového počítače a nechat se rozmazlovat vysokým rozlišením a fps. To je potom úplně jiné pohráníčko. O tom si konzoliste mohou nechat jen zdát. PC MASTER race zdar/nazdar
nemůžu než souhlasit bratře můj:)
Jestli ti ray tracing příjde jako pokrok tak si padlej na hlavu. Pokrok na herní scéně uvidím, až konečně uvidím hru na nějakým Cryneginu, Unreal Enginu. Pořádnou fyziku,vegetaci, změny počasí ve hrách nebo destrukci.
Mám 3080+13600k a ne nehrál bych s tím. Radši si zahraju na 120FPS v nativním rozlišení než, aby mi to sotva běželo na 80FPS.
Jestli v budoucnu bude ray tracing základem každé hry, tak to přesídlím na PS 5, protože mi stačí v jakém stavu jsou poslední hry, natož ještě s ray tracingem.
Ser na to řízečku, radši nehraj vůbec
..páč hraní má být zábava a ne bejt, tak napnutej z toho jako jsi ty. Btw. je mi 35 a hraju od 8 let. Ano je to pokrok technologický jelikož dřív to měly jen předrenderované CGI a dnes to jede real time. Já chápu, že když máš 3080 bude lepší počkat ještě aspoň rok a přeskočit 4tou generaci a taky chápu že ti to na tom sotva jede, ale to neznamená, že budeš hejtovat ostatní co to mají rádi. Páč je to jen tvůj osobní pohled na věc a s novou grafikou bude po problému a pláči. Já měl 2080 a v lednu šel do 4080 a fakt je to nebe a dudy. Kurevsky oceňuji path tracing v Cyberpunku a stojím si za tím, že je to dechberoucí zážitek. A ano hry nevychází v dobrém stavu, ale tak proto neberu předobjédnavky a vyčkávám na dost patchů. Jako s tím ty ani já nic neuděláme. Ale určitě nebudu brečet. Taky nechápu proč hry nemají euphoria engine, který už slaví 15 let a fyzika ve hře je pak uplně o něčem jiném viz (RDR,GTA), ale do budoucna vše půjde směrem AI, tak nemá cenu se tomu bránit ba naopak. Grafiky se budou zase zmenšovat a AI bude přebírat úlohy až to skončí fotorealismem. Nevidím tedy důvod brečet nad tím že nativně dáš 30 FPS a s AI 100 FPS. Prostě to tak teď je a já stejně neřeším minimální ghosting nebo bůh ví co. Stačí počkat a každou verzí DLSS je to lepší a lepší. Už teď téměř nerozeznatelné od nativního rozlišení a do budoucna bude DLSS vykreslovat lépe než native viz. video od Hardware Unboxed co tu také bylo. A padlej na hlavu si myslím že nejsem, pracuji jako IT a mam IQ 146 + jistou formu autismu, ale to neznamená padlej na hlavu snad :D.
Pokrok ? Jestli hraješ od 8 let, tak si určitě pamatuješ doby Far Cry, Crysis to byl technologický pokrok nebo i Battlefield co se týče destrukcí. Dnes žádná hra neobsahuje zdaleka ani základní fyziku, ale hlavně, že má tyhle náročný efekty. To, že mi to sotva jede mi je jedno, ale prostě to vnímám tak, že furt ty hry jsou více náročnější nebo hůře optimalizované, aby jsme furt do počítačů kupovali grafiky a procesory. Vždyť i ten Crysis z roku 2007 vypadá 150x lepé, než kteŕekoliv call of duty nebo i jiná větší hra.
Nikomu to neberu, ať si s tím hraje. Ano ty efekty jsou pěkný, ale co uděláš když s tím hraješ ? Zastavíš se a řekneš si ,,sakra to je pěkný´´ a jedeš dál ve hře. Já u her vnímám příběh a hratelnost a ne to, že se mi ve hře vykraslí zrovna nějakej RT stín nebo odraz
já nevím, ale pokud tě nezajímá grafika, tak proč kupuješ 80kovou řadu, zatímco můžeš kupovat 60kovou a upgradovat častěji. Crysis opravdu nevypadá ani zdaleka lépe než dnešní hry. Měl jen nadčasový engine. A jestli nevidíš pokro žádný tak je to opět jen placebo. Podívej se na Unreal engine nebo RAGE engine…
pak už nebude co řešit a bude to opravdu přínos pro všechny a ne jen pro master race.
Já ti to neberu, ale prostě mi přijde, že na to zbytečně moc nadáváš a tlačíš.. jako určitým způsobem tě asi chápu a rozumím ti. Ale vše je jen otázka času než se to vše zase ustálí a budou ty hry lítat i s RT ve 144 FPS
BTW: Mrkni na tohle chlape, to je přece taky naprostá bomba kam až to posunuli.
https://www.youtube.com/watch?v=FYgxLuhVzhw
Jsme se tady proště potkali dva lidi s uplně odlišným názorem no.
Já jsem ze všeho vypleskanej a tebe už to sere
Možná ti ještě uniklo že DLSS vykreslování má několik profilů a můžeš použít ten, který ti vyhovuje nejvíc.
Existuje už 5 verzí (A,B,C,D,F) kde A je nejstarší a má ghosting. Každá hra používá svou knihovnu a tu můžeš upravit nebo updatnout.
https://github.com/emoose/DLSSTweaks
https://www.techpowerup.com/download/nvidia-dlss-dll/
A dokážeš vůbec vidět rozdíl mezi nativ a DLSS kdybych před tebe dal 2 monitory ve 4K a na druhém dal nejnovější DLSS dll + tweak a jel to na quality?
… vsadim se, že bys nebyl schopnej to rozeznat, dokud by ses nepodíval do nastavení.
U tebe už to bude placebo a paranoia.