O úspěších v únoru vydaného RPG Hogwarts Legacy jsme vás prostřednictvím různých novinek informovali už v minulosti. Nyní se dozvídáme, že i přes zjevnou sílu značky prodeje výrazně překonaly očekávání společnosti Warner Bros. Konkrétně měly být predikce vydavatele překonány o 256 %, tedy o více než dvojnásobek.
Tuto informaci na svém LinkedIn profilu uvedl Arien Darby, který ve Warner Bros. působí na pozici Senior Global Brand Manager. Darby rovněž napsal, že hra dokázala za první dva týdny po vydání prodat více než 12 milionů kopií, což společnosti přineslo příjmy přesahující 850 milionů dolarů.
Vyzdvihován je také zájem na Twitchi, kde se novince z univerza Harryho Pottera podařilo překonat rekord singleplayerových titulů v počtu souběžně sledujících diváků, jejichž číslo překonalo 1,3 milionu.
Bližší informace o Hogwarts Legacy vám nabídne naše recenze.
Ta hra je moc vyhajpovana, vsak podle statistik tu hru dohralo jenom minimum lidi! Atmosfera hradu, Prasinky super ale neni tam famfrpal a jinak v te hre neni poradne co delat! :/ Osobne znam spoustu lidi, kterym se nelibi transky co jsou ve hre nebo , ze je kazda druha postava cerna v 19. stoleti v Britanii. Je to jenom multikulti propaganda!!
Že hra neměla čeština mě až tak netrápilo ale až vyjde určitě si zahraju znovu a snad i dohraju. Proč jsem po 20h přestal hrát, jedním slovem DENUVO. Doufám, že v době kdy vyjde čeština už budou mít ty FPS dropy opravené. Na YT jsou k porovnání videa kde je zřetelně opět bit ten kdo si hru zakoupil, bez protipirátské ochrany totiž hra jede úplně normálně.
Mě hra jede jednou na 70-90fps a pak se z ničeho nic začne propadat klidně až na 9fps, občas pomohl restart hry. Zkoušel jsem různé návody jak si hrát se shadery, pamětmi a podobě ale nakonec jsem to vzdal. Na hru jsem se opravdu těšil ale tohle je zklamání. Nebýt toho, tak je hra ale povedená a fanoušek so hodně doplní lokace kde co je tohle bylo opravdu povedené i některé logické úkoly.
Bez protipirátské ochrany? To pochybuju. Určitě jde jen o bypass, takže Denuvo tam furt je, pořád běží.
Přitom hra na dřívější poměry dost průměrná. Svět super (Bradavice a Prasinky, ten zbytek byl generickej, jak z Ubisoft her + nudný repetetivní činnosti). Combat systém spamuj ůtok a do toho podle cooldownu lepší spelly. Příběh jednoduchej a předpovídatelnej a nemluvě o optimalizaci.
Snad si dají více práce s pokračováním a budou cílit i na náročnější hráče a ne na casualy.
Za mňa je to naprosto rovnako. Hrad, interiéry, prasinky určite super, ale všetko ostatne mimo toho pocitovo presne ako Ubisoft hry. Pre mňa aj zbytočne veľký svet. No a príbeh pocitovo zase ako z prvých dvoch filmov čiže žiaden Azkaban. Takto som to proste vnímal. Najväčšia prednosť tejto hry je podlá mňa možnosť preskúmať hrad a zalietať si okolo vežičiek. No filmová respektíve knižná séria ma zase presne to čo táto hra podľa mňa nie. Postavy, príbeh a atmosféru.
Hra mě moc bavila , platinu sice nedám ( merlinovy výzvy 🥵), doufám ze v druhem dílu vychytaji mušky ( práce s inventářem , spousta repetitivni činnosti , nudné odymykani dveří ).
A super by byla čeština 😁
Dobré načasování, aktuálně nic nevychází, mě odradila akorát absence češtiny.
A co cz od rudy 😁
Pre mňa je stále fascinujúce, že vývojári nejak presvedčili vydavateľa, že hru z tohoto univerza spravia v tejto dobe ako single player príbehové RPG a nie MMO s live service.
Nechť je toto vzkaz pro všechny, že o singleplayer RPG je stále zájem. Jen se to musí dělat pořádně a srdíčkem, ne se honit za rádoby cool trendama. Samozřejmě, že popularita značky udělala své, ale je hezké vidět, že ještě někdo dokáže zpracovat nějakou předlohu a nepřetvářet si ji do nesmyslu.
To RPG bych dal do hodně velkých uvozovek. Hra, kde tvoje rozhodnutí v podstatě nemají žádný vliv a kde vedlejšáky jsou těžce generické, repetitivní a bez nápadu není RPG.
Vsadím boty, že tam multiplayer v nějaké fázi vývoje byl. Ale protože se jim to nedařilo odladit a dodělat, tak to raději dali pryč a vrátí se později (ve dvojce, v DLC, v jiné hře?).