Zástupci studia Guerrilla Games na svých oficiálních stránkách oznámili výraznou personální změnu. Nizozemský tým, který stojí za sériemi jako Horizon nebo Killzone, opouští jeho dlouholetá ředitelka a výkonná producentka Angie Smets.
Ta se nově se stane vedoucí vývojové strategie v rámci celého PlayStation Studios. Vedení studia nyní bude tvořit Joel Eschler (ředitel studia a produkční ředitel), Hella Schmidt (ředitelka studia a generální manažerka) a Jan-Bart van Beek (ředitel studia a umělecký ředitel).
V závěru tohoto oznámení vývojáři vůbec poprvé oficiálně potvrdili, že připravují další plnohodnotné dobrodružství s Aloy v hlavní roli, které s největší pravděpodobností naváže na Horizon Forbidden West a jeho čerstvě vydané rozšíření Burning Shores (recenze).
Kromě plnohodnotného třetího dílu ale zástupci studiu potvrdili práce na druhém projektu, který by měl nabídnout nespecifikovaný online zážitek. Dle dřívějších spekulací by na této multiplayerové hře měl pracovat samostatný tým. Důležitou roli by u tohoto tituly měla hrát kooperace.
Na konci loňského roku se spekulovalo také o připravovaném MMORPG z univerza Horizonu, které má primárně vznikat v jihokorejském studiu NCSoft. Fanoušci série se tak v dohledné budoucnosti mají na co těšit.
Asi takhle… Guerilla Games jsou skvělí po technické stránce. Jejich hry vždy běžely a vypadaly nádherně. Ale po herní a příběhové stránce vždy dělali velmi průměrné věci. V podstatě vždy kopírovali. Killzone… snaha „udělat Halo a sci-fi CoD pro Sony“. Kdo si vzpomene o čem to bylo? Kdo si vzpomene na její postavy? Dělalo se tam něco, na co si vzpomenete ještě za 10 let? Hrál jsem 6 her z té série a nevím nic
První Horizon jsem dohrál i s přídavkem. Bavil jsem se. Ale ne dost, abych si dal to samé znovu ve dvojce. Natož v přídavku. A novinka je o tom, že budou dělat další díl. Vlastně asi další díly…
Z jedničky si vybavuju jen hlavní hrdinku (samozřejmě) a jejího otce. Který vlastně její otec nebyl. A pak už nikoho. Byl tam myslím nějaký král? A nějaký černoch, který na mne mluvil z hologramu? A nějaký borec s licousy a s kladivem? Ale kdo byli už si nepamatuju. Střílelo se tam jako v jakékoliv jiné akční adventuře, lozilo se tam po skalách po předdefinovaných cestičkách, ale hlavně se tam hodně běhalo po krajině, která vypadala nádherně – asi jako lunapark. Krásně se na to prvních pár hodin dívalo. Pak jsem to už nevnímal. Nejlepší byli ti robotičtí „dinosauři“. Muselo to stát hodně práce a peněz je udělat.
Věřím, že by v Guerilla Games dokázali udělat hru, co zatřese s herní historií. Ale jim a asi i Sony nejspíš stačí, když zatřesou jen s peněženkami zákazníků.
Je to jen o tom jestli tebe osobně ta hra bavila nebo ne, já mám tuhle herní sérii velmi rád. Myslím že nápad téhle hry je velmi originální, minimálně zasazení, prostředí, doba, zápletka.
Který hry s otevřeným světem byli podle tebe nadprůměrný? Krom Zaklínače 3 si od té doby nevybavuju jedinou která by mě bavila tak jako Horizon.
No nevím, nedávno jsem dohrál dvojku a po příběhové stránce to bylo perfektní a hlavně i vedlejší questy měli hlavu i patu a nenudil jsem se
Ale jasně každý máme jiný vkus, ale zrovna tady s čistým svědomím můžu říct, že je to velmi kvalitní série 😉… Teda „zatím“ a doufám, že trojka bude pokračovat ve stejném duchu a nesklouzne to k hram od ubisoftu (tady mám na mysli hlavně far cry) :))
Ps: ty jména si budu pamatovat i za rok, skvělé postavy, dialogy a tak😁
Hele tak to já jsem viděl samé zapomenutelné filmy a hrál samé zapomenutelné hry.
Maximálně do měsíce mám už jen pocit, jestli se mi to dílo líbilo, nebo ne. Nepamatuji si lautr nic.
Nedávno jsem viděl L.A. Confidential. Potřetí. A užil jsem to, jako bych to viděl poprvé. A počtvrté to bude stejně tak.
A je tu velke žďímání