Tvůrce Leo Torres na sebe poprvé výrazněji upozornil před pěti měsíci, když na svém youtube kanále zveřejnil video, ve kterém hráčům ukázal průchod zasněženým městečkem Dawnstar ze Skyrimu. Nešlo přitom o standardní verzi hry, ale vlastní od základů nově vytvořené demo poháněné Unreal Enginem 5.
Nyní se Torres po půl roce opět hlásí o pozornost, když zveřejnil záběry z další lokace. Tentokrát se můžete podívat na ukázku a průchod o poznání větším městem Whiterun. Tvůrce se zřejmě i s ohledem na první důvody rozhodl toto demo nenabídnout ke stažení.
Vystačit si tak budete muset s níže přiloženou ukázkou. Zároveň je potřeba upozornit na to, že se jedná pouze o technologické demo, které má k plnohodnotné hře daleko. I přesto dokázala ukázka za pár dní nasbírat téměř 400 tisíc zhlédnutí a zaujmout fanouškovskou obec okolo Skyrimu a série The Elder Scrolls.
Proč mám ten pocit že kdyby se všichni fandové spojili tak do roka tu je TES 6 který bude výrazně lepší než s čím za pět let přijde Bethesda…
Pretoze fanusikov je viac ako ma Bethesda zamestnancov.
Je to pravda nielen pri tejto hernej sérii, Archolos a Enderal sú toho dôkazom.
Ako je to pekné, ale netreba žiť z nostalgie, lebo ostaneme zacyklení naveky. Žiadne také „jéj, to keby Bethesda urobí ako remake, hneď day one kúpa“. Tamriel má toho veľa čo ponúknuť, vyzerá to, že TES VI bude opäť vo Vysokoskalí. Osobne by som najviac prijal Čierny močiar, mohlo by to mať hororovejšiu atmosféru. Aj keď ako prirodzené prostredie pre ďalší diel a fanúšikovsky akcetovateľný, aj z pohľadu mainstrem hráčov, by bol najviac Valenský les.
Pravděpodobně se tímto borec učí a pak to může i použít při hledání práce.