Americké město Los Angeles jsme si dosud v souvislosti s hrami spojovali především s městskou akcí Grand Theft Auto 5 od Rockstaru, jejíž svět se právě touto kalifornskou metropolí výrazně inspiroval.
Jak však ukazuje výše přiložené srovnávací video z kanálu ElAnalistaDeBits, tak velmi realistickou podobu vybraných částí města nabízí rovněž nově vydaná akce Dead Island 2 od studia Deep Silver Dambuster.
Známé lokace jako Santa Monica, Venice Beach či Hollywood Boulevard mají ve hře překvapivě blízko k realitě a to včetně podoby jednotlivých budov a dalších objektů.
Dead Island 2 je k dispozici na PC (Epic Games Store) a konzolích PS4, PS5, Xbox One a Xbox Series X/S. Bližší informace o hře můžete načerpat prostřednictvím naší recenze.
Jako promin, cekal sem 12 let a dostanu totalni nostalgii… kurna, je to dobry!
Hodně důležitý je měřítko, až budou gamesy 1:1 (co do objemu, tak i plochou), budou pak ty světy daleko “hlubší” a víc real – viz GTA5 vs RDR2 – mapa +/- stějně velká ale u RDR2 bylo použitý jiný měřítko a dostalo to větší hloubku.. na oko jednoduchá matematika, snad se k tomu vývojáři brzo dostanou.
Dead Island 2 je zase o kousek blíže, jak koukám
Věř tomu, že snad u žádné hry nechceš mít svět 1:1.
Potřebuješ prostě víc nebo míň zkoncentrovat hratelnost.
Dění ve hře by jinak trvalo nepatřičně dlouho.
Hele popravdě řečeno třeba já jsem ten co by se mu lokace 1:1 zamlouvala. Samozřejmě je to i žánr od žánru atp. Ale například u Euro a American Truck Simulatoru mám hodně rád mapy 1:1. Nebo si dokážu v pohodě představit i zmíněné RDR2 s reálně plynoucím časem. Obecně bych to bral u roleplay her.
Ok, asi to tak máš.
Ale ještě zohledni jeden aspekt:
kolik práce dá vývojářům vymakat v detailech 1:1 svět vs. za tu dobu práce kolik by ty hry stály vs. jaký to přinese hráčům opravdový zážitek navíc…
Samozřejmě, že to má i další aspekty, to jsem ani netvrdil, že nemá. Je například jasné, že herní svět v reálném měřítku bude makačka vypiplat, což vím třeba z oněch map do ETS2 a ATS. Taky je jasné, že se to nehodí do všech typů, žánrů her. Co tím chci říct je, že tu myšlenku jako takovou netřeba zavrhovat a má něco do sebe. Pro příklad, tobě by nebylo pocitově divný, když by si ve Flight Simulatoru s obyčejnou Cessnou za půl hodiny, hodinu přeletěl celé USA od pobřeží k pobřeží? Mě jo a ten stejný pocit mívám i u zmíněného ATS například, nebo The Crew.
Kamiony (TS) hraju taky. Současná komprese map mi přijde moc scvrklá, ale 1:1 bych to taky nechtěl. Přecejenom jet z Prahy do Paříže reálných minimálně 10 hodin by mě fakt nebavilo. Ideál bych za sebe viděl někde okolo 5:1. Podobně bych to viděl u Latadel (FS).
Nejzábavnější hra za poslední dobu, která vyšla optimalizovaná a má skvělou grafiku 10/10 a jdu pařit, čus
steam … steaaaaaamm …. steaaaaaaaaammmmmmm ….
fakt jen jedna hra mezi tolika hovinkama a oni ji daji na epic …
Jo, je to kvalitka… zrovna frcim na epicu, takze dobry!
Je to tvůj boj… A jinak taky nakupuješ jen v jednom obchodním řetězci, nebo používáš jen jednu streamovací platformu?
zadnou streamovaci paltformu nepouzivam .. k cemu ?
ano prevazne nakupuju v tescu …
A jsou tam taky zombie bezďáci, narkomani, homeless příbytky po ulicích a injekční stříkačky na chodnících jako v reálu?
Nope. Vybrali jen lokace z turistického průvodce.
Proč né když je to jen pár poslepovaných malých map.
Jak na tu hru vsichni nadavali a nikdo neveril tomu, ze kdyz si to prehodily asi 4 studia, ze by to mohla byt dobra hra a nakonec je z toho vyborna rubacka. V den vydani hra jela velmi dobre na vsech platformach bez zasadnich problemu, coz je bohuzel v dnesni dobe unikat. Palec nahoru pro Dambuster Studios.