Vývojáři ze studia CD Projekt RED před časem odhalili, že se nových materiálů z připravovaného rozsáhlého DLC Phantom Liberty pro Cyberpunk 2077 dočkáme v průběhu června.
Dnes došlo k upřesnění, že se tak stane na akci Summer Game Fest, která v režii Geoffa Keighleyho proběhne 8. června. Kromě samotné konference, na které by mělo dojít k odhalení nové ukázky a pravděpodobně i data vydání, se na akci objeví také hratelné demo.
Hru si budou moci vyzkoušet návštěvníci akce z řad novinářů a komunitních tvůrců. Hratelná verze hry se ale bude vybraný hráčům prezentovat také při dalších příležitostech.
Cyberpunk 2077: Phantom Liberty zamíří na PC a konzole PlayStation 5 a Xbox Series X/S. K vydání by podle dosud platných informací mělo dojít ještě letos.
ICYMI, we'll start talking about Cyberpunk 2077: Phantom Liberty this June!
At @summergamefest: Play Days, we'll have hands-on sessions for press and content creators. We're also planning plenty of hands-on opportunities for our community at a later date, so stay tuned! ☀️🎮
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) April 27, 2023
Doufám, že ještě něco udělají s optimalizací na XbxSS, je šílené zahrát si nějakou hru ve 4K (např. Krásnou AC:Valhalu ATP.) Nebo hru v 60 fps a pak pustit cyberpunk. To je jako bych hrál zase na staré generaci konzolí, rozmazané textury fps kolísají mezi 20-30fps… Děs..
Update 1.6 přinesl na Xbox series S mód s 60fps ve dynamickém 1080p .Berme furt v potaz že Cyberpunk je hra co dává i moderním systémům zabrat a jedna se o konzoli za 5 tisíc .Myslím si že to je od této konzole víc jak akceptovatelné ,narozdíl od PS4 a Xbox One verzi hry .Nečekejte zázrak ale konzole to je zvladatelna ale s Cyberpunkem po ní chcete moc .
S tím souhlasím, ale přeci jen hry v poslední době ztrácejí na kvalitě viz. právě největší značky jako Cyberpunk, Battlefield2042 nebo nejnovější Jedi Survivor.. což jsem tedy na konzoli nehrál, ale když se k sakru zavážou, že přinesou titul na určitou platformu, tak by měla splňovat určité kvality, nebo raději některé platformy úplně vynechat. (Není to můj problém, ale chápu, že na tom méně trhnou, ikdyž z dlouhodobého hlediska to může mít ještě větší dopad na to jak na společnost budou hráči nahlížet.) Ano port na XbxSeriesS je lepší než na PS4pro, ale vesměs je to především díky SSD disku který stíhá rychleji načítat textury, ale že by to byla dobře naoptimalizovaná hra bych neřekl. Přičemž na PS4pro existují hry které vypadají o dost lépe a drží si stabilních 30fps.
Hrál jsem to na pc po vydání a neměl jsem problém. Teď to projíždím znovu na novým pc a po všech těch updatech to jede a vypadá pořád výborně. Grafika, detaily toho města, stylizace, nasvícení. V openworldech nevidím moc propracovanějších her. Takže za mne prostě devítkova hra. Je teda fakt, ze jsem nesledoval ten hype a informace před vydáním a bylo mi tak jedno co kdo nasliboval a co tam mělo být a nebylo….
Když se to tak vezme ,tak CD RED s CP 77 opravdu udal nový směr. To by nebyla hra ,co by nevyšla v dezolatním stavu( čest vyjímkam). Pravda tyhle bouraky z Polska a jejich falešné sliby ještě dlouho nikdo netrumfne…
Ten trailer mě opravdu rozesmál. „Kolikrát se spálíte, než někomu přestanete věřit?“ A pak věta o prázdných slibech. Předpokládám, že mluví o tom jaká byla základní hra.
No, ona hratelná verze vypadala tenkrát na E3 úžasně, ale výsledek byl dost jiný. Neříkám, že se netěším, hůl nad nimi ještě nelámu, ale do day one mě už nedostanou. Aspoň ne tady.
Cyberpunk jsem si střihl tento měsíc a bavil jsem se. Příběh je fajn, na DLC se těším. Aktuálně zase hraju třetího Witchera, a to je naprosto jiná liga. Jen ten next gen update je docela bolestivý.
Je to tak. Cyberpunk byl fajn, ale takových her je víc. Za to Zaklínač je fakt topová hra. Takhle dobře jsem se bavil jen u RDR 2. Ale to bylo slibů, že Cyberpunk bude ve všech ohledech lepší Zaklínač…
No tak oni se srovnávali i s R* , že budou stejně ne-li více detailní než RDR2. 1000 NPC rutin , ktere bude ovlivňovat den a noc uufffff to byl hype train….. A jako majitel obou dvou CE mohu říct , že kvalita šla dolu i zde. Witcher stal nějakých 4500 a soška je polystone,těžký,tvrdý kus ručně malovaný. CP je kus plastu se slušnou přirážkou….
S těmi edicemi máš pravdu, soška Zaklínače je fakt nádherná. Taková hrubá, ale je tam z toho cítit ta ruční práce jak říkáš. Avšak nějaký kousky se jim úplně nepovedly, stačí se mrknout na internet. Cyberpunk ji má sice z plastu, ale dostali tam za mě více detailů a snáze se to i malovalo.
zaklinac je paradny a tiez ho stale hram ale ta hratelnost a chovanie ai pri axii ci priser alebo ludi je fakt obcas na facku a primitivne…plus velky next gen ale vyhlady do dialky su stale prazdne hnusne plochy zvlast v toussainte
tak si to uzijte … hra pro me po skonceni skoncila a uz se vracet asi nebudu . plus k tomu neprispiva ani optimalizace .. pred rokem mi to bezelo na full okolo 100fps a jeste pred tim poslednim updatem co tam pridal ten overdrive to bezelo jen na nejakych 70 v 1080p coz nechapu . za rok updatu 30fps dole
nice …
Pokud vám to kdysi běželo 100 fps, znamenalo to, že hra byla schopná vygenerovat nový obraz každých 10ms. Při 70 fps je to 14 ms. Hra tedy začala dělat něco, co ji zabralo 4 ms ke každému snímku navíc. To popravdě není tak hodně. Pro srovnání: Kdyby hra běžela jen 30 fps, měla by na jeden snímek 33 ms. Pokud by naopak ty 4 ms ušetřila, vygenerovala by obraz za 29 ms a to by dělalo jen zlepšení na 34 fps. Tedy žádný zázrak.
Hodnoty FPS jsou dobré jen pro základní orientaci.