Šéf Xboxu Phil Spencer se v podcastu Kinda Funny vyjádřil k nově vydané akci Redfall, která se měla zařadit mezi nejvýraznější exkluzivity Microsoftu první poloviny letošního roku. Hra se ale dočkala chladného přijetí a v recenzích sbírá na AAA hru od uznávaného studia nečekaně nízká hodnocení.
Phil Spencer prozradil, že pro něj není nic těžšího, než zklamat Xbox komunitu. Sám hodnotí Redfall jako zklamání a pokusí se z tohoto neúspěchu poučit. Kromě celkového přijetí hry, které zůstalo za očekáváním, zmiňuje také kauzu okolo frameratu. Ačkoli se v minulosti mluvilo o tom, že hra na Xboxu Series X/S poběží na 60 fps, tak se aktuální verze může pochlubit pouze režimem, který nabízí hraní ve 30 fps.
Šéf Xboxu potvrdil, že vývojáři v současnosti pracují na aktualizaci, která umožní hraní ve slíbených 60 fps. Kromě frameratu se má studio Arkane Austin v budoucnu zaměřit na další úpravy a vylepšení, které by aktuální stav měly alespoň částečně napravit. Spencer přitom zmínil hry jako Sea of Thieves nebo Grounded, které se po vydání dočkaly velké podpory a řady vylepšení.
Phil Spencer says he’s disappointed with the way Redfall has landed. Says they are looking at internal processes. Recommits to 60fps and says they will continue to build out the game (citing Sea of Thieves as an example). https://t.co/Xm4T0rS0JL
— Skill Up (@SkillUpYT) May 4, 2023
Spencer se nedávno chvástal jak si jezdí vyzkoušet hry co mají ve vývoji a že třeba Starfield je prej „nejlepší hra co kdy hrál“ a najednou se u Redfailu diví a je zklamaný? To by nebyl den aby si nesral do huby… 😃 Hlavně co se týče zrušení PS5 verze tak to reagovali hned ale aby si pohlídali kvalitu to už ne. Je vidět jaké mají priority.
Mě se líbí jak lídé píšou, jak jsi to mohl Phile vydat? On nedělá pro Bethesdu ani pro Arkane Studios a už vůbec není žádnej schvalovátor her, prostě se nebojí omluvit za studio který neumí udělat pořádnou hru. Kdo se omluval za Forspoken? Kdo se omlouval za Last of Us na Pc? Na to už nikdo nemá koule. A proč brečet ,když je to v Gamepassu?
Máš pravdu on nedělá pro Bethesdu… Bethesda dělá pro něj 😂😂😂 Square Enix (Forspoken) tam bych omluvu nečekal a je tomu dávno co vydali opravdu skvělou hru, to samé PS Studios, šéf PlayStationu se ti neomluví za rozbitý PC port, zas na druhou stranu ti ale na svojí konzoli nevydá rozbitou a nekvalitní hru.. což se o Xboxu říct nedá. 🙂
Xboxera – hodnocení 85%, tak to nebude tak zlé
jj ten „xbox“ v názvu vypovídá o tom jak je to relevantní.
Sypat si popel na hlavu může být možná „chválihodné“, ale dokud neuvídím jejich další produkty v dobrém stavu, tak tuhle omluvu beru velmi s rezervou. Vždyť kolik takových tu už bylo.
Rozhodně, ve finále je pro jakoukoliv herní platformu prostě potřeba mít dobré hry.
Za mě je hra v lepším stavu, než hromada her několik měsíců po vydání, nebo pár letech dokonce… Ale samozřejmě se bavím o pc… Jak je na tom xbox.. Netuším.. A je mi jedno..
To tu hru před vydáním neviděl?
Kritiku jsem přešel a stejně si to skrze gamepass stáhnul, ale když se buguje i rozhraní v menu před samotným spuštěním hry tak je to výmluvné až dost. Jediné co mě na hře přitahuje jsou částice které se rozletí když sejmete upíra, ale ta hra je tak nudná, že ten pocit jako bych hrál Dishonored se během 15ti minut vytratí a pak už je to jen plitké běhání, skákání a střílení. Nic co by se dalo vyřešit během pár týdnů či měsíců.
Jinak gamepass je skvělá služba hlavně díky takovým situacím, kdy si hru kterou bych nikdy nedohrál nemusím kupovat.
Stejný případ byl u Outriders (prodejní cena 1699 kč). Ta hra první týden spadla do menu konzole snad 30x. Nakonec jsem to ale s kamarády dohrál a celkem se i bavil, ale představa, že jsem za to dal 1700 Kč je děsivá.
Na steamu jsem tyto problémy neměl.. Hmmm…
Snad se to zlepší i na ostatních platformách..
Hratelnost je za mě dobrá. Ale to je subjektivní názor…
No.. musel jsem strávit minimálně 15 minut nastavením rychlosti a reakcí joysticků aby se to dalo vůbec hrát. I tak vždy doufám, že mi nepřátelé naběhnou na kudlu protože rozhlížet se a zároveň střílet je takřka nemožné. Třeba to bude jen chtít dalších 15 minut v nastavení, ale vlastně nevím jestli těch mých 6hodin hraní není až dostačující na to si vytvořit obrázek o celé hře.. a co si budem, je tam pramálo toho co by mě lákalo zpět. Infantilní narážky Hollowmana to rozhodně nejsou, průchod hrou se po první hodině omezí na to, že všude opravdu nabehneš a vystrílíš to tam, protože z toho máš loot a vlastně je to mnohem jednodušší než se pokoušet kličkovat mezi nepřáteli, o kterých pořádně nevíš kde jsou, protože zvuky okolí mnohonásobně přehluší jakékoliv NPC (pokud od něj nestojíš metr). Za mě prostě tuctová střílečka typu Left4Dead. Možná to byl záměr, naznačuje to i Koop pro 4 hráče, ale tak nějak od tvůrců Dishonored a Xboxové exkluzivity (které mají opravdu co dohánět) bych čekal víc.
Microsoft má studia a hlavně prachy, tak kde je problém? Spencer měl odejít dánvno.
co po nom chces sak sa staci na neho len kuknut cisty americky klamar biznismen jemu by som neveril nic ten jeho falesny usklebek jemu je jedno v akom stave vychadzaju hry az ked vidi odozvu na houby az potom sa ozve pre neho je podstatne aby sa nabalil robi len to co musi..keby chcel tak si to checkuje kym to vyjde a ked to videl a myslel si ze to je v poriadku v takom stave pred vydanim tak o to horsie a o to viac dovod aby odisiel
Forspoken bylo horší a nikdo se neomlouval… To mluví za vše
Možná protože studio zaniklo a teď je vlastní Square?
Jinak, jdu pochvalit Phila za to, že věděl v jakem to je stavu a přesto to vydal ❤️ děkuji Phile.
„PRODUCENT FORSPOKEN SE OMLOUVÁ ZA KVALITU HRY“ použij google než začneš psát nesmysly. Jinak nikdo další za forspoken se omlouvat nemusí. Samotné Sony nemá s hrou nic společného.
Sony teda nezaplatilo exkluzivitu pro PS5? Použij Google než tu začneš něco plácat.
Pokud hra stoji po obsahové stránce za prd tak s tím nakej fremerate nic nenadelá.
Starfield 25fps víc ne
Na 60fps to nepojede no.
Takže teď ještě odložit Starfield, Phile….
Xboxu se nedaří, další fail si nemůže dovolit.
Alespoň se k tomu postaví čelem a řekne jak to je. Ryan by se nejdřív schovával a pak by začal řvát, že si hráči neváží jejich práce a další podobné blbosti.
Jsou to klasické PR kecy. Ty by ses nechal ovlivnit i koblihou koukám…
Nereagoval na tebe. Tak by se asi nenechal ovlivnit
Jen, že je strašně chytré tahat do her politiku.. Hmmm. To spíše vypadá, že ty jsi na koblihy
No Sony je v trochu jiné situaci než MS který nutně potřebuje hry jelikož žádné kvalitní nemá. Navíc nepamatuji si kdy se přímo na PS vydala takto rozesraná hra přímo od Sony.
Celý rozhovor je naprosto fascinující – velký obdiv za jeho odvahu, otevřenost a integritu.
To myslíte vážně? Proč v té hromadě korporátních keců typu: co nás nezabije, to nás posílí, tedy neodpověděl na základní otázku. To znamená, proč nezafungovaly kontrolní mechanismy a hra neprošla kritickým posudkem? A když už tedy nebyla zaříznuta, proč vyšla v tak katastrofickém stavu?
Možná z důvodu, že Bethesda ještě není plně implementovaná do MS struktury. Redfall je ve vývoji myslím od roku 2017, takže sesmolit tohle za 6 let je fakt bída. Navíc jak už někde padlo, MS dal Bethesdě plnou volnost, která se viditelně nevyplatila.
Většina podobně vysoko postavených lidí by v takové situaci vůbec nešla před kamery a jen by vydali nějaké tiskové prohlášení (ostatně tohle téma tam také rozebírají). Vysvětlení co přesně selhalo tam jasně dodává, interní recenze jim vycházely o desítky procent lépe, Xbox do vývoje Aracane prakticky nemluvil atd. Všechny ty věci tam jsou velmi konkrétně rozebrané, včetně opakovaného přiznání viny (dokonce přiznal i chyby, o kterých se doteď nevědělo) a výroku Phila samotného, že by možná měl být nahrazen.
Tak nemluvil do vývoje, ale ps5 verzi stihl zrušit.
Tak to ale platilo pro všechny studia. Buďte rádi, že to na PS5 zrušil, tam by to běželo v 15 fps a nuda by to byla stejná.
Vážně budete obhajovat nějakého hlavouna z korporátu?
To není žádná novinka, pan Zavřel je tady celkem známý tím, že je občas až přehnaně pozitivní
Dovolím si připomenout třeba recenzi na Halo Infinite:
https://www.zing.cz/recenze/96323155/recenze-halo-infinite-navrat-ke-korenum/
však správná recenze. Nové halo nic kulervoucího nebylo. Nebyla to špatná hra ale také nic extra.
To bude spíše tak, že je jednoduché nadávat a kritizovat…
Absolutní souhlas. 99% rozbitých her si vývojáři opodstatňují několika odstavci textu na jednotvárném pozadí.
Šéf PlayStationu by NIKDY nešel do veřejného podcastu rozebírat aktuální neúspěchy.
😂😂😂 Protože se víceméně ospravedlňovat nemusí, starají se o svůj hardware téměř dokonale. PC porty jejich her ikdyž jsou ze začátku rozbité, nejsou jejich prioritou, proto ten povýšený postoj. Neuznávám ho, ale třeba je to jen další tah, jak přilákat PC hráče na svůj Hardware.
Jelikož to nemá zapotřebí. Phil se tady těma svýma kecama často sere do huby… Jednou tvrdí tady to aby další den udělali něco jiného. Ale asi zbytečné rozebírat.