Marvel’s Midnight Suns patří mezi tituly, které během pár hodin neprojdete. Času dokáže zkonzumovat opravdu hodně. Obsahovat má více než 65 tisíc řádků hlasových dialogů. Vývoj byl podle všeho extrémně náročný, což potvrdil také nedávný rozhovor pro Rock Paper Shotgun, ve kterém se kreativní ředitel Marvel’s Midnight Suns Jake Solomon řádně rozpovídal o tom, jak probíhal. Dojít mělo dokonce k osekání rozhovorů o čemž se rozhovořil takto: „Ze hry jsme vystřihli 30 rozhovorů, asi 30 scén. Vystřihli jsme jich spoustu, protože jsme si uvědomili, že je toho prostě moc.“
Zda to byla dobrá cesta je otázkou, protože podle některých hráčů je absence některých příběhových dialogů celkem citelná. Stejný názor na to má také režisér vyprávění Chad Rocco, který kvůli rozhovorům na Solomona stále tlačil. Ten však pracoval s myšlenkou, že dialogů je dostatek a tak došlo k osekání.
Marvel's Midnight Suns was originally going to have loads more story chats in it, but creative director Jake Solomon tells us they cut at least 30 scenes "because we realised this is just simply too much" – https://t.co/HLdmGChMYB pic.twitter.com/c09sFVX86V
— Rock Paper Shotgun (@rockpapershot) May 2, 2023