Po delší dobu společnost Activision Blizzard generovala více finančních prostředků skrze konzole. Nyní to však vypadá tak, že se v tomto ohledu posouvají až na třetí místo, protože se podle nové finanční zprávy této společnosti PC vydralo na druhou příčku. Konzole předčilo o rovných 27 milionů dolarů. V rámci růstu počítačů se nejedná o raritu, tento trend podle všeho už nějaký ten pátek pokračoval a bylo pouze otázkou času, než se dostanou do vedení. Hlavním faktorem růstu PC má být podle všeho samotný Blizzard, jehož hry generují sice poloviční zisk jako Call of Duty, avšak více než 72 % příjmů jde z PC.
V minulém roce představoval rozdíl mezi PC a konzolemi rozdíl necelých 100 milionů dolarů, což je na první pohled hodně, avšak v rámci průmyslu se jednalo o minimální rozdíl oproti předchozím roků, kdy byl rozestup výrazně větší. Není tím pádem vyloučeno, že letos by se mohly počítače ve statistikách společnosti Activision Blizzard udržet na druhé pozici. Je však otázkou, jak se statistikami zamává vydání Diablo IV, které míří na PC i konzole. Pokud přemýšlíte nad tím, jaká platforma je na prvním místě, jedná se o tu mobilní, kam tečou peníze proudem.
The PC is becoming Activision Blizzard's most profitable platform. https://t.co/nKFllRShxH
— PC Gamer (@pcgamer) May 8, 2023
PC pecka, ale ty mobilní expanze mi hlava nebere. Ovšem proti gustu…
Ta mobilní expanze je podle mě naprosto logická. Většina „hráčů“ je čím dál starší a nemá prostě na hraní velkých her čas. Sám jsem rád, když si na pár minut týdně ťuknu něco na mobilu a zaženu absťák
Navíc rodiče kupují mobilní telefony mladším a mladším dětem. Dnes je, bohužel, naprosto běžné, že mají mobil na hraní her už i děcka, která ještě neumí ani pořádně psát a číst. Doba je prostě taková. Taková divná…
Len tak si tuknut, to nevidim ako plnohodnotny zazitok z hrania. Je to ale vzdy o prioritach.
Úplně ti chybí pochopení smyslu mého příspěvku.
Mobilní hry a PC master race je budoucnost ❤️❤️