Společnost Embracer Group v rámci zveřejnění svých finančních výsledků prozradila, že zombie akce Dead Island 2 dokázala od svého vydání prodat více než 2 miliony kusů. První milion přitom titul překonal za pouhé tři dny od vydání, ke kterému došlo v polovině dubna.
Vývoj hry si prošel řadou odkladů, restartů i změn vývojářských týmu. Do finální podoby se titul nakonec podařilo dostat studiu Deep Silver Dambuster. Vývojáři prozradili, že hru plánují rozšiřovat novým obsahem minimálně 1 rok od vydání.
Podrobné informace o druhém Dead Islandu můžete načerpat prostřednictvím naší recenze.
moc jim to přeju😎🙂 moje jediná předobjednávka za tenhle rok a nezklamala mě 🙂 Platinu jsem si užil
Těžko říct, zda je to úspěch, KC:D prodalo milion kusů taky během pár dní, ale ti měli co jsem našel, tak směšný rozpočet 37mil doláčů, což by ten budget mohl zaplácnout prodej tak 2 milionů kousků, zbytek už moc nevydělá. (prodali 5 míčů, ale už ne za full cenu a párkrát ho dávali free na Epicu) ,
Dead Island 2 po 10ti letém vývojářském pekle a několika restartech, muselo mít náklady několikanásobné. Podle mě ještě dlouho nebudou v černých číslech.
No při 2 milionech za 60 euro by měli cca něco kolem 90 milionů po odečtení výpalného pro platformy (MS a Sony 30% a Epic pod 15%). To by podle všeho čím si hra prošla asi opravdu nestačilo. Bylo by to nějakých 9 milionů na rok. A průměrná roční výplata vývojáře v US je 120 tisíc dolarů což by bylo 75 lidí v teamu jen na platech. Jsou to směšně orientační výpočty ale pro ilustraci toho že to opravdu asi zatím nevydělává si myslím že to stačí.
až to vyjde na steamu tak to ještě nějaký milionek prodá