Občas je vývoj her peklem, na které autoři určitých projektů nikdy nezapomenou. Jednou z řady problematických produkcí se stal podle webu Bloomberg právě vývoj jedné z nejhorších her letošního roku střílečky Redfall. Důvodů proč se vývoj tak šeredně zvrhl mělo být samozřejmě více. Jedním z hlavních je však bezesporu fakt, že se dle informací serverů během prací na hře odporoučelo více než 70 % vývojářů, stojících za Prey, načež následný nábor nepřinesl nováčky s jasnou vizí. Spíše naopak. Většina očekávala, že se bude pracovat na trošku něčem jiném než na multiplayerovém titulu zaměřeném na kooperaci.
Dle dostupných informací velká část z nich počítala s tím, že bude pracovat na hře zaměřené na hru pro jednoho hráče, realita ovšem byla dosti odlišná. V jistou chvíli byly dokonce ve hře mikrotransakce. Ve studiu se šířil neklid. Většina zaměstnanců byla nespokojená s tím, jak projekt vypadá, což mělo v určitý moment vést k tomu, že si velké procento z nich přálo, aby došlo k restartování nebo rovnou zrušení hry krátce po akvizici Bethesdy společností Microsoft. Bohužel se tomu tak nakonec nestalo. Celkově to dokazuje, že Microsoft měl na vývoj Redfall minimální vliv a primární zodpovědnost, je na někom jiném.
Jisté však je, že vývoj Redfall byl katastrofou, ze které se Arkane Studios bude hodně dlouho vzpamatovávat. A tu už vůbec nemluvíme o pověsti, která byla vydání jejich novinky značně pošramocena. Doufejme, že se jim příště bude dařit lépe.
Redfall, from Xbox's well-respected Arkane Studios, is one of the year's worst-reviewed games. What happened? It's a story of unclear direction, a severely understaffed team, and a game that many devs didn't actually want to make.
My latest investigation: https://t.co/R4iHzuHfx9
— Jason Schreier (@jasonschreier) June 1, 2023
Pevně věřím, že se do toho MS vrhne po hlavě a spasí tohle studio, jak už nám to ukázal v minulosti u jiných studií.
Přesně, spása pro Lionhead. Ensemble také jen kvetou. Píšu to z mé nejnovější Lumie. Jdu si na Xbox series zahrát Kinect sports.