Už zítra nás čeká vydání PC portu původní PS5 exkluzivity Ratchet & Clank: Rift Apart. Vývojáři ze studia Nixxes, kteří za touto konverzí stojí, nyní zveřejnili podrobný seznam grafického nastavení. Očekávat můžete klasiky jako kvalita textur a stínů, ambientní okluze, několik metod upscalingu a spoustu dalších. Důležitou součástí je však také ray tracing. Ten byl implementován už v PS5 verzi pro odlesky, na PC si ho ale můžete zapnout také pro stíny a již zmíněnou ambientní okluzi. Tedy pokud máte grafickou kartu od Nvidie.
Už při zveřejnění tabulky s HW požadavky GPU od AMD chyběly u nastavení s ray tracingem. Vývojáři tehdy napsali, že specifikace doplní později. Nyní jsme se však dozvěděli, že v den vydání ray tracing na grafických kartách od AMD vůbec nezapnete. Proč přesně momentálně nefunguje, o to se bohužel autoři nepodělili. Je možné, že narazili na nějakou neočekávanou chybu, kterou potřebují vyřešit. Uvádí totiž, že na opravě nyní úzce spolupracují s AMD, aby byla podpora umožněna co možná nejdřív. Doufejme tedy, že se to podaří.
Kdy se da spustit v 16 nebo 17 ?:)
Pc masters win 😁😁
On někdo hraje s ray tracingem na AMD kartách ? :D:D:D:D chcípam .. no to je tragédie, úplná …asi jako celá ta hra
Nebo jako celej tvůj život 😅😃😅
Zajimavy, pritom obe konzole maji gpu prave od AMD!
Toje pravda divné ale možná jen omezený čas
Tak to nemuzes brat. Nejen specificke drivery, ale treba PS5 ani klasicky gpu nema. Spis je to soucasti APU.